Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-03-31, 00:04
Medlem
Vagnchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Låt oss uppskatta Alva ifred så lovar vi att inte bry oss när du fantiserar om Christopher

Snarare du som drömmer om att få spela skinnflöjt och köra upp fingret i kakburken på honom eftersom han var den första du kom att tänka på
2023-03-31, 00:32
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Vem får söka då enligt dig? Det är ju det som är poängen med en tävlingssåpa att sätta ihopp helt olika människor och låta den samarbeta. Jag har inget problem att samarbeta med såna män. Tror han kan samarbeta i tävling. Skulle satt han som lagledare. Du kommer få se i dag vad rätt jag hade. Gulligull laget samarbetar inte helt värdelöst. "Lagledaren" sätter den som vill på en plats som inte funkar alls det jag redan sagt fast det blir humor när tanter ska "samarbeta" i en grop. Man får se att dom inte bara är slöa dom har inte förmåga att samarbeta och är rent korkade.

Vem får söka? Alla som tror sig om att kunna samarbeta med okända andra människor så klart och inte vara så lättkränkta. Det var ju just det jag menade: Att om man är lättkränkt (som två har visat sig vara - Salam och Zeki) kanske inte borde söka till en dokusåpa - oavsett tävlingsmoment
2023-03-31, 02:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Inte bara han som tänkte så, han berättade ju för laget sen att de är inte så unga som vi trodde.
Tycker de flesta ser unga rätt unga ut. Skulle gissat att Alva och Oskar är 30, och Markus 39. Resterande mellan 18 och 26.

Kan vara att hon känner sig osäker för vad Zeki ska tycka och vill ha hans medgivande.

Alva ser verkligen inte ut som 30. Hon ser ut som sisådär 23-24
2023-03-31, 02:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Bara jag som tycker att har man åkt ut ur tävlingen så har man. Inte något gränsland och skit ....

Men iallafall måste ju bli tv så finns väl iallafall nån typ av tanke med det iallafall vad vet jag

Jag kan tycka det är ok att man får en ny chans om man åker ut på annat sätt än ett öråd. Har man däremot blivit utröstad i ett öråd på det gamla vanliga sättet så ska man vara ute för gott.
2023-03-31, 03:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Pedofil!

Fy Fabian! steppar upp sitt sitt progressiva game, utöver Robin Moos så skäms han för Tomas Ledin, nu får faktiskt TV4 ta och belöna honom någongång för årets 50-års kris och låta överflytta honom till ungdomslaget där han hör hemma, en lite grabb i en förvuxen manskropp

Fast Lag Nords sång var faktiskt sjukt pinsam. Speciellt när de förlorat alla tävlingar utom en hittills och fortsätter att förlora den de sjöng inför.
2023-03-31, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fast Lag Nords sång var faktiskt sjukt pinsam. Speciellt när de förlorat alla tävlingar utom en hittills och fortsätter att förlora den de sjöng inför.

Ja, typiskt 50+ tanter som tror det är klämkäckt och byggerlaganda. Hur attans kunde de välja 60+ kärringen till lagledare. Hon öppnar med idéer om sång......
2023-03-31, 06:46
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Inte alls då! Alva har ju den fullmogna antilophindens gracila kroppsbyggnad - ett naturens mästerverk -

Kan knappt bärga mig, innan TV 4 lägger ut nästa avsnitt.
Är inte hennes smalben oproportionerligt grova/tjocka?
2023-03-31, 08:41
Medlem
bonbonshrimps avatar
Lag Nord har ju tappat det helt! Intressant att Erik ställer hela laget med att lämna in kaptensbindeln. Det kommer bara gå utför från nu! Haha
2023-03-31, 09:53
Medlem
Citat:
Jag kan tycka det är ok att man får en ny chans om man åker ut på annat sätt än ett öråd. Har man däremot blivit utröstad i ett öråd på det gamla vanliga sättet så ska man vara ute för gott.

Jag tycker att det är bra med en ny chans eftersom de röstar ofta ut ngn som de upplever som ett hot, en värdig vinnare.
2023-03-31, 10:39
Medlem
Stockholmare..s avatar
Ja den där "klämkäcka" Ledin-sången som det äldre laget sjöng var bara så pinsamt, jag förstår att Fabian letade efter sin skämskudde när han stod där.

Jag förstår att Marcus kände ett stort svek när han förstod att Oskar varit pådrivande i att han fick lämna tidigare. Marcus trodde säkert att han hade hittat en likasinnad på ön men i själva verket så kände sig Oskar hotad om att vara den enda "vildmarksexperten".. Tror att många tittare fick en sämre bild av Oskar efter det där.
2023-03-31, 11:05
Medlem
Har sett avsnitten nu och skönt att Markus kommit in i gänget, att både han och laget gav varandra en ny chans. Dock, känns det lite som att laget accepterade Markus för att de anser att Amanda är den nya utstötta personen. Amanda verkar vara väldigt impulsiv, tänker sig sällan för när hon ska göra något eller säga något. Vissa här säger att Amanda är årets Helen, men jag kan verkligen inte hålla med. Helen var ingen som snackade dåligt om andra deltagare.

Alva är alldeles för känslig för min smak, hon gråter för ingenting många gånger. Förstår inte varför hon har blivit en favorit här?

Anna gör inget på tävlingarna, dags att åka känner jag.

Zeki måste jobba på sin personlighet såvida han inte vill vara ensam. Hans beteende fungerar inte i grupp, de kan inte bara gå efter hans pipa.
2023-03-31, 11:24
Medlem
Citat:
Alva ser verkligen inte ut som 30. Hon ser ut som sisådär 23-24
Jag tycker hon ser rätt mogen ut men hennes beteende är ju som ett barn. Hade jag endast sett en bild på henne skulle jag tro att hon är småbarnsmamma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in