2023-03-30, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kanske via sitt jobb som gycklar runt våra landskamper. Med avtal, och återigen avtal mellan reklam köpemän tv-fånar och landslaget.
Han saknar arbetstillstånd i Svärje.
Citera
2023-03-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
Psycho Janne får inte flera hundratusen i månaden för att visa känslor utan för att prestera resultat.
Något han har misslyckats kapitalt med.
I det läget är det minsta man kan begära att han åtminstone kan bete sig på ett värdigt sätt och bara en fullständig idiot kan tycka att han betedde sig värdigt där.

Jag har dock inget emot Psycho Janne, tvärtom så bjöd han ju på strålande TV underhållning och det var länge sen jag skrattade så gott.
Det jag förvånas över är att den stora pöbeln tycker att det är Bojan som gjorde något fel och att det är Bojan som borde be om ursäkt. Haha be om ursäkt för att han ställde en högst relevant fråga???

Men för i helvete hur trög är du egentligen det är inte frågan det handlar om utan hur Bojan beter sig. Janne blir arg först när Bojan fortsätter att hetsa efter att han fått svar.
Det är Bojans fel ja och att du försvarar honom tyder på väldigt dåligt omdöme, patetiskt att se faktiskt.

Bojan förstår ju inte ens hur illa han beter sig som du som inte begriper hur borta du är.
Citera
2023-03-30, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Han startade dom ja. Men om de inte presterar så ska man byta ut dem. Så fungerar det i alla fotbollsländer av någorlunda kvalitet. Byter man inte ut spelare som inte presterar blir de säkra på sin plats och anstränger sig mindre.

Dessutom mötte de Azerbadzjan. Det går att testa nya spelare i en sån match. Han hade kunnat starta med Jesper Karlsson eller bytit in honom i halvlek t.ex. Bortom fegt och oflexibelt att bara ge en ny spelare några ynka minuter i en match mot blåbärsmotstånd. Han var så rädd för Azererna att han inte vågade göra ändringar.

Det kan jag hålla med om att Jesper kunde fått iallafall 30 minuter i andra halvlek kanske 45.
Men man kan ju inte bete sig som en psykopat mot en förbundskapten som man ska intervjua.
Riktiga journalister har ju även uttalat sig om att detta var Bojans fel och att han gjorde alla nybörjarfel i boken vid en intervju.
Citera
2023-03-30, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Allt hade ju bara löst sig genom att bara dumpa mindervärdeskomlexet Bojan. Men avtalen är för snåriga. Det är säkert inskrivet att man måste kommunicera med det förfallna fotbollsvraket en kort stund.

Givetvis så ska Bojan dumpas så fort som möjligt, en sådan dåre ska inte jobba i tv.
Han kan provocera vargar på Kolmården så får vi se hur bra det går.
Citera
2023-03-30, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Uppenbarligen så är du inte objektiv, ingen är verkligt objektiv men du verkar ju avsky Janne av någon anledning
Japp jag erkänner att jag hatar Bojan men hade reagerat likadant oavsett vem som beter sig som Bojan. Jag avskyr hans personlighetstyp så handlar inte direkt om individen Bojan. Konfliktsökande, dryga, lättkränkta och hetsiga typer med stort ego, någon form av narcissist. Det har jag svårt för.
Du har fel Bojan accepterar inte svaret och fortsätter hetsa det är då Janne blir förbannad och vem hade inte blivit det.

Vilket skitsnack från din sida, Janne menar ju att Bojan inte ska tro att han representerar svenska folket utan enbart sig själv och Viaplay.
Ingen jag känner gillar Bojan så nej han representerar pissbolaget med den sunkiga företagskulturen nämligen Viasat(Nent).
Enbart patetiskt att komma dragandes med rasism i det här fallet. Tyder på låt IQ skulle jag säga.

Bojan lider av ett allvarligt fall av mindervärdeskomplex som han försöker kompensera för genom att vara aggressiv och konfliktsökande. Ett tecken på att man inte mår bra och har en låg självkänsla. Han försöker blåsa upp sitt ego och fejka ett bra självförtroende i själva verket så är han väldigt liten och osäker. Det hela verkar vara kopplat till hans serbiska rötter som du skriver.

Varför ska jag avsky Janne? Han har väl för fan inte gjort mig något, förutom att bjuda på strålande TV-underhållning.
Jag är ingen fan av Bojan, och jag röstade på Alternativ för Sverige så det är nog talande var jag står i invandringsfrågan. Jag tycker bara det är löjligt att ha en förbundskapten som beter sig på detta viset, och jag stör mig på folk som försvarar detta beteende bara för att de avskyr Bojan...

Citat:
Men för i helvete hur trög är du egentligen det är inte frågan det handlar om utan hur Bojan beter sig. Janne blir arg först när Bojan fortsätter att hetsa efter att han fått svar.
Det är Bojans fel ja och att du försvarar honom tyder på väldigt dåligt omdöme, patetiskt att se faktiskt.

Bojan förstår ju inte ens hur illa han beter sig som du som inte begriper hur borta du är.

Nej Bojan hetsar inte din jävla mupp. Det är Janne som hetsar när han svarar på Bojans fråga med en motfråga. (Vem ska han plocka av plan) och sen ännu en motfråga (Vem är det Bojan representerar)
Du är uppriktigt sagt så ointelligent så jag tycker du ska hålla käften innan du gör bort dig ännu mer...
Citera
2023-03-30, 19:41
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Vem är Jesper Karlsson?
Hur bra är Jesper Karlsson?
Vilket lag spelar Jesper Karlsson i? Real Madrid? Manchester City?
En ny Messi, eller?
Hade Sverige vunnit med 10-0 om bara han hade varit med från start?
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2023-03-30 kl. 19:43.
Citera
2023-03-30, 19:49
Medlem
Intressant tråd på många sätt och flera synvinklar

Om man vänder på detta .. .Vad händer om Bojan får intervjua Regeringschefen . Kristersson kommer med sitt självgoda dum flin till den studion som han äger styr och utnämner granskningsnämnden Sittandes på den Höga hästen Eller ännu bättre fettot till Justitieministern som " Underpresterar "

Ge Bojan jobbet
" Fan spelar du med Fel lag För "

Säkringen brinner på Regeringschefen också Tyranner har ju i alla tider tyckt att frågor varit olämpliga eller uppkäftiga eller fel på annat sätt .Sovjetunionen hade opposition som Sinnessjukdom hette det Asocial Schizofreni --- så vart det läger med enkel biljett.

Det får vi ju inte släppa efter på

Argumentet han är inte reporter utan kass fotbollsspelare -Dessutom en blatte som skall skickas hem Det skiter väl jag i som medborgare .Kommer det riktiga frågorna kvittar det väl om man är med i presskåren som Leker med luddet i naveln. Eller vem det än är frågar ni mig kan det få vara Vladimir Putin..

Stats TV har ju en hoper politiskt korrekta spacklade fd pinuppor Numera med övervikt .. en par 10 kg. som är söta och trevliga .Tveksam träffbild med rödfärgen på Mulen Men det blir ju inget Malin/ Nike / Och vad hon nu heter på Agenda . Trevliga men dom har ju inga pungkulor som Zlatan skulle säga.. ( Pun intended )

Vad är felet med en reporter med lite hår på Bröstet Mångkulturellt .. det har funnits förr.. lite karlatag .skulle inte samhället tåla det
Skall Oppositionen komma från Sporten Zlatan s " Qatar 100 % fungerar ..Men gör det här +? het potatis som skeppades runt bland kjoltygen till dess den svalnade

Jag säger Ge svartskallen jobbet ge honom Chansen Intervjua keep it simple behöver inte övertänkta det .. RIPO Chefen se till att lås dörren bara annars ser vi bara den ryggtavlan också när han drar.

typ
" HUR går det med skjutningarna ..nu snackar vi inte om Polischefer som skjuter sig själva utan i Ghettot när är det löst . "

Demokratieffektivitet att jämföras med Speleffektivitet

Bojan Rules -- ingen reporter skall hamna i klistret för att han gör jobbet däremot slappsvansarna som inte gör jobbet Solidaritet hette det förr. ..

Det svider ju klart att höra för Tyrannen --- Men alternativet är sämre --Så långt är väl säkert alla med

Ville ju vidare se Bojan ställa självklara frågorna rörande Skinnskallens Utnämning och frågor om Dambyxorna
" Vem kupade in dig ? fiktiv valprocedur kanske ?? "

Återigen när det gäller det senast så är det Water under the Bridge ..men Janne Åker nog nästa match. Han ,Får nog inte till ett fungerande spel .. Han skall ha en Poäng borta mot Österrike jag tvivlar han kan sätta ihop en defensiv Kontringsuppställning. Där han har kanske Sveriges bästa expert att rådfråga sätta ihop det Tom Prahl som körde det med TFF i många år . Men då behövs en backlinje som Fungerar som inte synts det heller
Citera
2023-03-30, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Du missade att Janne började svära och var förbannad innan han ens svarat klart på första frågan.

Jag säger inte att Bojan är bra, utan att Janne som ansvarig borde klara av enkel vett och etikett, men det klarar han inte av.
Topplocket går ju på han i tid och otid.

Då är Bojan den perfekta sparr partern för Janne .
Citera
2023-03-30, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Berit
Han saknar arbetstillstånd i Svärje.

Varför jobbar han då på viasat. Nej, tänk om.
Men han blir kanske av med det snart.
Citera
2023-03-30, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Varför jobbar han då på viasat. Nej, tänk om.
Men han blir kanske av med det snart.
Han jobbar på kontrakt från London.
Citera
2023-03-30, 20:35
Medlem
Citat:
Uppenbarligen så är du inte objektiv, ingen är verkligt objektiv men du verkar ju avsky Janne av någon anledning
Japp jag erkänner att jag hatar Bojan men hade reagerat likadant oavsett vem som beter sig som Bojan. Jag avskyr hans personlighetstyp så handlar inte direkt om individen Bojan. Konfliktsökande, dryga, lättkränkta och hetsiga typer med stort ego, någon form av narcissist. Det har jag svårt för.
Du har fel Bojan accepterar inte svaret och fortsätter hetsa det är då Janne blir förbannad och vem hade inte blivit det.

Vilket skitsnack från din sida, Janne menar ju att Bojan inte ska tro att han representerar svenska folket utan enbart sig själv och Viaplay.
Ingen jag känner gillar Bojan så nej han representerar pissbolaget med den sunkiga företagskulturen nämligen Viasat(Nent).
Enbart patetiskt att komma dragandes med rasism i det här fallet. Tyder på låt IQ skulle jag säga.

Bojan lider av ett allvarligt fall av mindervärdeskomplex som han försöker kompensera för genom att vara aggressiv och konfliktsökande. Ett tecken på att man inte mår bra och har en låg självkänsla. Han försöker blåsa upp sitt ego och fejka ett bra självförtroende i själva verket så är han väldigt liten och osäker. Det hela verkar vara kopplat till hans serbiska rötter som du skriver.

”Ingen jag känner gillae Bojan” 😂 bästaasteste!

Sista stycket andas projicering, just sayin’

Din stabila Janne höll på att tappa det igen på presskonferensen dagen efter, men kom på sig själv i sista sekund. Tänker inte säga specifikt när det var, utan frågar istället om nån annan noterade det?

Han kommer säga upp sig. Han klarar inte att gå denna smala stig han nu skapat för sig själv. Möjligtvis om de vinner och övertygar och det blir bra stämning, men förlorar de oväntat etc, så tror jag han ryker/säger upp sig i god tid för att låta nån annan ta över.

Den personen blir Erik Hamrén, så blir vi alla varse om vilka idioter vi var som inte uppskattade och behöll Janne. 🥳😬
Citera
2023-03-30, 20:39
Medlem
Citat:
Det kan jag hålla med om att Jesper kunde fått iallafall 30 minuter i andra halvlek kanske 45.
Men man kan ju inte bete sig som en psykopat mot en förbundskapten som man ska intervjua.
Riktiga journalister har ju även uttalat sig om att detta var Bojans fel och att han gjorde alla nybörjarfel i boken vid en intervju.

Älskar dina representativa urval

”Ingen jag känner gillar Bojan”

”Riktiga journalister har ju även uttalat sig”

Vilka var det? Var det ”De riktiga journalisternas oberoende forskningslaboratorium i Schweiz” som höll en presskonferens? 😂😂🥳🥳

Missade fan den! Attans!

Så du kan hålla med om att JK borde fått 30-45 minuter, men tycker Bojan är en psykopat som frågar om Bojan inte ska ha mer än 8 minuter på två matcher?

Bojan invänder inte mot startelvan. Bojan invänder, om du lyssnar o tänker, mot trögheten i det svenska landslaget. Där vissa har sin stol och du måste typ spela i Barcelona innan du ens lånar den från typ Lustig, Seb Larsson (för att använda uppenbara exempel på opetbara spelare oavsett hur usla de var sista 3-4 åren).

Bästa startelvan är alltid tycke o smak till stor del. Men det går inte att snacka bort så stora saker som Berg istället för Isak eller Wahlqvist istället för Hien, eller vem fan som nu petade Sema, Cajuste och Jesper Karlsson. Tom ojämna Forsberg är högst petbar. Bojan undrade hur Janne (inte) tänker när han ger JK 8 minuter. Väldigt relevant fråga.
Senast redigerad av mickeymus 2023-03-30 kl. 20:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in