Citat:
Ursprungligen postat av
Masterblender
Skillnaden på dig och mig är att jag ser detta objektivt medans du låter ditt hat mot Bojan styra dig.
Det var Janne som var manisk och aggresiv och inte Bojan. Är du totalt blind eller?
Sen blev ju Bojan också lite aggresiv men vad fan skulle han göra? Be Janne om ursäkt för att han ställde en fråga som ledde till psykbryt hos Janne?
En annan sak som pöbeln väljer att frivilligt missuppfatta är förstås vad Janne menade när han sa "Vem representerar du?" till Bojan.
Vad fan är det för en fråga egentligen?

Bojan där och då representerar givetvis media. Det är nog uppenbart även för psycho Janne, utan självklart så menar han "Din jävla serb kom inte här och ta dig ton när vi nyss har vunnit med 5-0"
Sen tycker jag att Bojan överreagerar på detta. Skäms han att han är från Serbien?
Det verkar ju som det nästan.
Dessutom spelar det ingen roll i detta sammanhang, han är där som representant för media och sen om han kommer från Sverige, Serbien eller Mongoliet är fullständigt skitsamma i detta sammanhang.
Viasat har valt honom att vara där, och det är förstås deras rätt att välja vilken "expert" de vill och det ska inte psycho Janne ha någon uppfattning om...
Uppenbarligen så är du inte objektiv, ingen är verkligt objektiv men du verkar ju avsky Janne av någon anledning
Japp jag erkänner att jag hatar Bojan men hade reagerat likadant oavsett vem som beter sig som Bojan. Jag avskyr hans personlighetstyp så handlar inte direkt om individen Bojan. Konfliktsökande, dryga, lättkränkta och hetsiga typer med stort ego, någon form av narcissist. Det har jag svårt för.
Du har fel Bojan accepterar inte svaret och fortsätter hetsa det är då Janne blir förbannad och vem hade inte blivit det.
Vilket skitsnack från din sida, Janne menar ju att Bojan inte ska tro att han representerar svenska folket utan enbart sig själv och Viaplay.
Ingen jag känner gillar Bojan så nej han representerar pissbolaget med den sunkiga företagskulturen nämligen Viasat(Nent).
Enbart patetiskt att komma dragandes med rasism i det här fallet. Tyder på låt IQ skulle jag säga.
Bojan lider av ett allvarligt fall av mindervärdeskomplex som han försöker kompensera för genom att vara aggressiv och konfliktsökande. Ett tecken på att man inte mår bra och har en låg självkänsla. Han försöker blåsa upp sitt ego och fejka ett bra självförtroende i själva verket så är han väldigt liten och osäker. Det hela verkar vara kopplat till hans serbiska rötter som du skriver.