2023-03-30, 18:45
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Börja tänka på sin fru vid motgång ingen bra ledaregenskap.

Mycket talar för att Janne är en toffel-cuckold hemma hos frugan sin. Det är hon som är "Regeringen" och som tyglar lilla Jannes ilskna små utbrott. När sedan den hemske och svarthårige journalisten från sydeuropa tar sig ton, så rinner bägaren över hos den blonde & blåögde landslags"chefen" och tränaren.
Utomlands är det Afrikanerna som har lägst status i media, medan här i Sverige är det sydeuropéer, jugoslaver och turkar. Negrernas paradis och dom svarthårigas helvete = Sverige.
Citera
2023-03-30, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
Bojan är inte psycho Jannes psykolog. Han ska inte leda Janne i jack shit...
Han ska fråga det som han tycker är intressant och vad han kan tänkas tro att tittarna är intresserade av. Han är helt oskyldig till att Janne är labil så in i helvete...
Jag hör din Rinkebysvenska.
Citera
2023-03-30, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chingale
Jag hör din Rinkebysvenska.

Ja ja hör du vad du vill din idiot. Du och andra har ju gång på gång visat hur jävla pantade ni är.
Ni tycks ju på fullaste allvar tro att alla som tycker att Janne gjorde bort sig å det grövsta måste vara blattar, för det kan ju inte finnas några svenskar som tycker det...
Citera
2023-03-30, 18:58
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Bojan är inte psycho Jannes psykolog. Han ska inte leda Janne i jack shit...
Han ska fråga det som han tycker är intressant och vad han kan tänkas tro att tittarna är intresserade av. Han är helt oskyldig till att Janne är labil så in i helvete...
Det är Bojan i egenskap av tv-värd att sköta ordningen. Istället så provocerar han fram en massa strunt börja blatte #metooa Janne eller nåt jävla skumt skit, där han dra iväg med svansen mellan benen. Vi vet vem Bojan representerar. (Judarna?) och vem Janne representerar. Det är inget som kommer ändra på det.
Bojan får ett rakt svar på sin fråga och ska föra diskussionen vidare. Hade det varit flashback så Bojan åkt dit på trams och sannolikt blivit varnad.
Plocka fram en gammal sliten tv soffa nu och sätt dit Brolin, Hedman och Hysen ocj tjabba lite istället för någon viktigpetter ifrån Balkan som beter sig som Scarface.
Citera
2023-03-30, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det är Bojan i egenskap av tv-värd att sköta ordningen. Istället så provocerar han fram en massa strunt där han dra iväg med svansen mellan benen. Vi vet vem Bojan representerar. (Judarna?) och vem Janne representerar. Det är inget som kommer ändra på det.
Bojan får ett rakt svar på sin fråga och ska föra diskussionen vidare. Hade det varit flashback så Bojan åkt dit på trams och sannolikt blivit varnad.
Plocka fram en gammal sliten tv soffa nu och sätt dit Brolin, Hedman och Hysen ocj tjabba lite istället för någon viktigpetter ifrån Balkan som beter sig som Scarface.
Hur kan Bojan representera judar, då han är daliban från dadel bältet i Bekadalen?
Citera
2023-03-30, 19:01
Medlem
snurresprettiss avatar
Blir Bojan assisterande tränare för landslaget ihop med Janne nu?
Citera
2023-03-30, 19:04
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Berit
Hur kan Bojan representera judar, då han är daliban från dadel bältet i Bekadalen?
Kanske via sitt jobb som gycklar runt våra landskamper. Med avtal, och återigen avtal mellan reklam köpemän tv-fånar och landslaget.
Citera
2023-03-30, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det är Bojan i egenskap av tv-värd att sköta ordningen. Istället så provocerar han fram en massa strunt börja blatte #metooa Janne eller nåt jävla skumt skit, där han dra iväg med svansen mellan benen. Vi vet vem Bojan representerar. (Judarna?) och vem Janne representerar. Det är inget som kommer ändra på det.

Bojan är ingen "tv-värd" utan en "expert".
Nästa gång tycker jag dock att de kan byta ut någon av de andra "experterna" som ändå bara höll käften och istället ha någon psykolog så Bojan kan först fråga honom om frågan han tänker ställa till Janne är sån som Janne kan tänkas tåla...
Citera
2023-03-30, 19:08
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Bojan är ingen "tv-värd" utan en "expert".
Nästa gång tycker jag dock att de kan byta ut någon av de andra "experterna" som ändå bara höll käften och istället ha någon psykolog så Bojan kan först fråga honom om frågan han tänker ställa till Janne är sån som Janne kan tänkas tåla...
Allt hade ju bara löst sig genom att bara dumpa mindervärdeskomlexet Bojan. Men avtalen är för snåriga. Det är säkert inskrivet att man måste kommunicera med det förfallna fotbollsvraket en kort stund.
Citera
2023-03-30, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl
Ja men sen började han och provocera och prata i mun på Janne, för att sedan komma med rasistkortet och antyda att Janne menade nationalitet när han sa : " och vilka representerar du?" Så jo han skämde gott ut sig.

Du missade att Janne började svära och var förbannad innan han ens svarat klart på första frågan.

Jag säger inte att Bojan är bra, utan att Janne som ansvarig borde klara av enkel vett och etikett, men det klarar han inte av.
Topplocket går ju på han i tid och otid.
Citera
2023-03-30, 19:09
Medlem
Citat:
Skillnaden på dig och mig är att jag ser detta objektivt medans du låter ditt hat mot Bojan styra dig.
Det var Janne som var manisk och aggresiv och inte Bojan. Är du totalt blind eller?
Sen blev ju Bojan också lite aggresiv men vad fan skulle han göra? Be Janne om ursäkt för att han ställde en fråga som ledde till psykbryt hos Janne?

En annan sak som pöbeln väljer att frivilligt missuppfatta är förstås vad Janne menade när han sa "Vem representerar du?" till Bojan.
Vad fan är det för en fråga egentligen? Bojan där och då representerar givetvis media. Det är nog uppenbart även för psycho Janne, utan självklart så menar han "Din jävla serb kom inte här och ta dig ton när vi nyss har vunnit med 5-0"

Sen tycker jag att Bojan överreagerar på detta. Skäms han att han är från Serbien?
Det verkar ju som det nästan.
Dessutom spelar det ingen roll i detta sammanhang, han är där som representant för media och sen om han kommer från Sverige, Serbien eller Mongoliet är fullständigt skitsamma i detta sammanhang.
Viasat har valt honom att vara där, och det är förstås deras rätt att välja vilken "expert" de vill och det ska inte psycho Janne ha någon uppfattning om...

Uppenbarligen så är du inte objektiv, ingen är verkligt objektiv men du verkar ju avsky Janne av någon anledning
Japp jag erkänner att jag hatar Bojan men hade reagerat likadant oavsett vem som beter sig som Bojan. Jag avskyr hans personlighetstyp så handlar inte direkt om individen Bojan. Konfliktsökande, dryga, lättkränkta och hetsiga typer med stort ego, någon form av narcissist. Det har jag svårt för.
Du har fel Bojan accepterar inte svaret och fortsätter hetsa det är då Janne blir förbannad och vem hade inte blivit det.

Vilket skitsnack från din sida, Janne menar ju att Bojan inte ska tro att han representerar svenska folket utan enbart sig själv och Viaplay.
Ingen jag känner gillar Bojan så nej han representerar pissbolaget med den sunkiga företagskulturen nämligen Viasat(Nent).
Enbart patetiskt att komma dragandes med rasism i det här fallet. Tyder på låt IQ skulle jag säga.

Bojan lider av ett allvarligt fall av mindervärdeskomplex som han försöker kompensera för genom att vara aggressiv och konfliktsökande. Ett tecken på att man inte mår bra och har en låg självkänsla. Han försöker blåsa upp sitt ego och fejka ett bra självförtroende i själva verket så är han väldigt liten och osäker. Det hela verkar vara kopplat till hans serbiska rötter som du skriver.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2023-03-30 kl. 19:13.
Citera
2023-03-30, 19:10
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Mycket talar för att Janne är en toffel-cuckold hemma hos frugan sin. Det är hon som är "Regeringen" och som tyglar lilla Jannes ilskna små utbrott. När sedan den hemske och svarthårige journalisten från sydeuropa tar sig ton, så rinner bägaren över hos den blonde & blåögde landslags"chefen" och tränaren.
Utomlands är det Afrikanerna som har lägst status i media, medan här i Sverige är det sydeuropéer, jugoslaver och turkar. Negrernas paradis och dom svarthårigas helvete = Sverige.
Som patriot får man nöja sig med lokal-fotboll,komma hem till frugan för att tröstas och glömma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in