Citat:
Ursprungligen postat av
Mosquitoseven
Är du så dum så du tror att det handlade om frågan. Det handlar om beteende att vara manisk och aggressiv, att inte kunna ta ett svar utan måste fortsätta tjata.
Bojan är dryg, otrevlig, aggressiv och konfliktsökande och fortsätter hetsa mot Janne som blir förbannad.
Vem hade inte blivit förbannad om man står framför dåren Bojan som verkar gå på något preparat alternativt psykiskt sjuk.
Varför diskutera med dig du är ju stendum men tycker att andra människor är dumma i huvudet, någon självinsikt har du inte iallafall.
Skillnaden på dig och mig är att jag ser detta objektivt medans du låter ditt hat mot Bojan styra dig.
Det var Janne som var manisk och aggresiv och inte Bojan. Är du totalt blind eller?
Sen blev ju Bojan också lite aggresiv men vad fan skulle han göra? Be Janne om ursäkt för att han ställde en fråga som ledde till psykbryt hos Janne?
En annan sak som pöbeln väljer att frivilligt missuppfatta är förstås vad Janne menade när han sa "Vem representerar du?" till Bojan.
Vad fan är det för en fråga egentligen?

Bojan där och då representerar givetvis media. Det är nog uppenbart även för psycho Janne, utan självklart så menar han "Din jävla serb kom inte här och ta dig ton när vi nyss har vunnit med 5-0"
Sen tycker jag att Bojan överreagerar på detta. Skäms han att han är från Serbien?
Det verkar ju som det nästan.
Dessutom spelar det ingen roll i detta sammanhang, han är där som representant för media och sen om han kommer från Sverige, Serbien eller Mongoliet är fullständigt skitsamma i detta sammanhang.
Viasat har valt honom att vara där, och det är förstås deras rätt att välja vilken "expert" de vill och det ska inte psycho Janne ha någon uppfattning om...