2023-03-30, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
Dra åt helvete med dig din jävla fjant. Du hetsar upp dig över elva fjantar som springer efter en jävla boll...
Och även om de mot all förmodan skulle vinna låt säga EM, vad har du utav det din idiot?
Blir du rikare? Blir du friskare? Blir du yngre?
Skaffa dig ett liv så slipper du hetsa upp dig över andras framgångar/motgångar...

Och för er andra som stöder det svenska landslaget och er kära psyk Janne.
Ponera att Sverige har mött Algeriet och att det råder en flygstrejk som gör att man måste ta båten över Medelhavet.
Ute på havet har vi en båt med svenska landslaget, sen har vi en migrantbåt med 50 migranter och sen en med 50 svenska fans.
Av en händelse så får både migrantbåten och båten med de svenska fansen hål i skrovet och sjunker snabbt.
Och se på fan, det råkar finnas plats för just 50 personer på båten med det svenska landslaget.
Här kommer kuggfrågan era jävla losers, vilka tror ni landslaget väljer att rädda?
Er idioter eller migranterna?

Du är ju redan i helvetet som är ditt liv så du behöver ju inte dra någonstans.
Om du inte bryr dig om fotboll din jävla nolla vad gör du i den här tråden?

Haha är du ännu en blåst blatte som måste dra vinning av allt han gör.
Har du hört talas om att ha intressen, somliga gillar sport har du ett problem med det?

Din lilla analogi om att SVFF och fotbollslandslaget skiter i fansen är patetiskt dålig.
Jag hade för övrigt ringt min kontakt på Sicilien och löst problemet.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2023-03-30 kl. 17:39.
Citera
2023-03-30, 17:33
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Du pratar för döva öron. Ashålen är så främlingsfientliga och avskyr Bojan så mycket att Janne hade kunnat dra fram en pistol och satt ett skott i pannan på Bojan och pöbeln hade ansett att Janne blev provocerad till det...

Ja, jag är fullt medveten om det. Det är väl mer om det skulle finnas läsare som inte valt sida som jag vill illustrera absurditeten i att ställa sig på Jannes sida för. Situationen är i och för sig ganska glasklar, antingen ser man att Janne gör bort sig totalt och är i psykiskt upplösningstillstånd, eller så gör man inte det.
Citera
2023-03-30, 17:34
Medlem
Citat:
Du pratar för döva öron. Ashålen är så främlingsfientliga och avskyr Bojan så mycket att Janne hade kunnat dra fram en pistol och satt ett skott i pannan på Bojan och pöbeln hade ansett att Janne blev provocerad till det...

All kan se hur illa Bojan beter sig utom andra sportjournalister och människor med rötter från Balkan där antagligen du passar in.
De stöder de sina och är en usel värdemätare men visst vi hatade Bojan redan innan betyder knappast att han är oskyldig han är bara sig själv ett svin.
Citera
2023-03-30, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Det var ingen hets från Bojan. Janne blev arg för att han är i psykisk obalans och att han vet att han haft fel om Jesper Karlsson och det tål han inte. Dessutom blev han passiv aggressiv vilket är den feges sätt att visa ilska. Passiv aggressivitet är inherent osunt. Och hade gråten i rösten. Hela hans uppvisning skrek "jag klarar inte av det här jobbet, snälla låt mig slippa". Entledigar förbundet inte Janne inom den närmsta månaden så är det oerhört oansvarigt och oetiskt från deras håll.

Tre andra gör inget? Du tycker att de ska agera pappor åt en 60-årig man och att det är fullt normalt?

Håller inte med.

Oavsett om det är Jannes eller bojans eller bådas fel - så kan man ju definitivt tycka att som programledare har man ett ansvar att stoppa det och "säga stopp nu bryter vi" . Istället för att titta på.
Citera
2023-03-30, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Om du inte bryr dig om fotboll din jävla nolla vad gör du i den här tråden?

Haha är du ännu en blåst blatte som måste dra vinning av allt han gör.
Har du hört talas om att ha intressen, somliga gillar sport har du ett problem med det?

Din lilla analogi om att SVFF och fotbollslandslaget skiter i fansen är patetiskt dålig.
Jag hade för övrigt ringt min kontakt på Sicilien och löst problemet.

Jaså är jag en blatte? Ok om du säger det så...
Jag tittar på fotboll för underhållningens skull, vilka som vinner skiter jag fullständigt i såvida inte jag har satsat på matchen förstås.
Vad jag gör i denna tråd? Skrattar åt er dårar förstås. Janne gör bort sig fullständigt men ni ärkeidioter skyller allt detta på personen som ställde en högst oskyldig fråga.
Hur jävla dum i huvudet får man lov att vara egentligen?
Citera
2023-03-30, 17:37
Medlem
Citat:
Ja, jag är fullt medveten om det. Det är väl mer om det skulle finnas läsare som inte valt sida som jag vill illustrera absurditeten i att ställa sig på Jannes sida för. Situationen är i och för sig ganska glasklar, antingen ser man att Janne gör bort sig totalt och är i psykiskt upplösningstillstånd, eller så gör man inte det.

Ett bra lackmuspapper på vilka som är omdömeslösa idioter i Sverige, du misslyckades på testet noll poäng för dig din arma stackare.

Man undrar hur många som är Bojans polare i tråden eller vänta har verkligen Bojan polare, hahaha.
Citera
2023-03-30, 17:44
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Håller inte med.

Oavsett om det är Jannes eller bojans eller bådas fel - så kan man ju definitivt tycka att som programledare har man ett ansvar att stoppa det och "säga stopp nu bryter vi" . Istället för att titta på.

Ja, du vill bibehålla klimatet där man inte får ställa frågor till folk i ledande position. Det är därför svensk fotboll aldrig utvecklas. Ett öppet och ärligt klimat är ett grundkriterium för utveckling.
Citera
Medlem
Citat:
Jaså är jag en blatte? Ok om du säger det så...
Jag tittar på fotboll för underhållningens skull, vilka som vinner skiter jag fullständigt i såvida inte jag har satsat på matchen förstås.
Vad jag gör i denna tråd? Skrattar åt er dårar förstås. Janne gör bort sig fullständigt men ni ärkeidioter skyller allt detta på personen som ställde en högst oskyldig fråga.
Hur jävla dum i huvudet får man lov att vara egentligen?

Är du så dum så du tror att det handlade om frågan. Det handlar om beteende att vara manisk och aggressiv, att inte kunna ta ett svar utan måste fortsätta tjata.
Bojan är dryg, otrevlig, aggressiv och konfliktsökande och fortsätter hetsa mot Janne som blir förbannad.
Vem hade inte blivit förbannad om man står framför dåren Bojan som verkar gå på något preparat alternativt psykiskt sjuk.

Varför diskutera med dig du är ju stendum men tycker att andra människor är dumma i huvudet, någon självinsikt har du inte iallafall.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Håller inte med.

Niklas Jihde försökte ju avbryta bråket. Vad mer ska han göra menar du annat än att vädja till alla att lugna ner sig?
Själv tycker jag att han gjorde fel som försökte lugna ner alla, låt psyk Janne visa hela svenska folket vilken labil idiot han är...
Hade denne labila dåre åtminstone presterat strålande resultat så hade man kunnat ha förståelse att man är ovillig att sparka honom, men när man har missat VM och kört ner Sverige i C-gruppen i Nations League så är det ett grovt tjänstefel att inte ge honom kicken.
Citera
2023-03-30, 17:47
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Är du så dum så du tror att det handlade om frågan. Det handlar om beteende att vara manisk och aggressiv, att inte kunna ta ett svar utan måste fortsätta tjata.
Bojan är dryg, otrevlig, aggressiv och konfliktsökande och fortsätter hetsa mot Janne som blir förbannad.
Vem hade inte blivit förbannad om man står framför dåren Bojan som verkar gå på något preparat alternativt psykiskt sjuk.

Varför diskutera med dig du är ju stendum men tycker att andra människor är dumma i huvudet, någon självinsikt har du inte iallafall.

Bojan fick inget svar. Att passiv aggressivt börja ställa (korkade)motfrågor för att man vet att man haft fel är inte att svara. Vem ska inte spela? Ja, Janne, du kunde bytit ut Forsberg mot Belgien där han var genomusel t.ex(Janne byter inte ut spelare som inte presterar vilket får följden att de blir säkra på sin plats och anstränger sig mindre). Detta vet han om
Citera
2023-03-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ja, du vill bibehålla klimatet där man inte får ställa frågor till folk i ledande position. Det är därför svensk fotboll aldrig utvecklas. Ett öppet och ärligt klimat är ett grundkriterium för utveckling.

Vem har sagt att man inte får ställa frågor men det handlar ju inte om det.
Hur svårt kan det vara att ta in att det handlar om Bojans konfliktsökande beteende.
Är ni så jävla blåsta att ni inte begriper det?
Senast redigerad av Mosquitoseven 2023-03-30 kl. 17:53.
Citera
2023-03-30, 17:49
Medlem
Citat:
Bojan fick inget svar. Att passiv aggressivt börja ställa (korkade)motfrågor för att man vet att man haft fel är inte att svara. Vem ska inte spela? Ja, Janne, du kunde bytit ut Forsberg mot Belgien där han var genomusel t.ex(Janne byter inte ut spelare som inte presterar vilket får följden att de blir säkra på sin plats och anstränger sig mindre). Detta vet han om

Det var ju Bojan som fick frågan av Janne vem ska jag ta ut för att Jesper ska få spela.
Håll dig till verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in