2023-03-30, 15:59
Medlem
Fint med försoning.
De som har skött mediehanteringen av det här debaclet har gjort ett bra jobb.
Citera
2023-03-30, 16:09
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Bara så att jag är med. Ditt argument är att ändra etniciteter är värre? Du förstår att det påståendet i sig är rasistiskt. Det hjälper inte din tes direkt.

Oavsett debatten var rolig. Jag kan köpa att den tolkas som rasism med Jannes "åfan", men Bojan bör få lite skit med.
Alla är mer eller mindre rasistiska dvs toleranta mot folk som avviker mot den egna etniciteten. Rasism är något naturligt inneboende biologiskt. Tror man något annat är man indoktrinerad av kulturmarxismen. Svenskar är mindre rasistiska dvs mer toleranta än de flesta etniciteter ja!
Citera
2023-03-30, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickeymus
Påhopp? Vem är det som är den lättkränkta jäveln? 😂

Borde inte jesper få spela mer än 8 minuter på två matcher?

😭😭😭😭 ”de e så jävla dåligt! Ni konfronterar mig”

Haha hur blåst är du egentligen?
Citera
2023-03-30, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Den här tråden illustrerar vilka snöflingor svenskar är generellt. Pinsamt. Och förödande för svensk fotboll.

Sen är det klart att en stor del i det hela är att NPC brigaden vaknar vid ett sånt här tillfälle för att få kasta skit på en blatte - för dem spelar det ingen roll att Janne ballar ur och uppvisar klara tecken på psykisk ohälsa. Molnet säger att de ska ta svenskens sida och då gör de det. Tänka själva och analysera situationen kan de inte.

Hahahaha vilken patetisk analys Bojan beter sig ju som ett svin klart att Janne reagerar.
Citera
2023-03-30, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Haha hur blåst är du egentligen?

Det är du som är blåst. Ja Bojan är lättkränkt men Janne är ännu värre.
Denna tråd är ju ett strålande exempel på hur jävla pantade folk är.
Vi har en förbundskapten som får ett totalt psykbryt, men det väljer pöbeln att bortse ifrån eftersom man hatar Bojan.
Och det bästa av allt är att ni är för dumma för att se att Janne och fotbollsförbundet pissar fullständigt på er "Sverigevänner".
Janne har bett om ursäkt, och man har utsett Reinfeldt till ordförande.
Så det är inte Bojan som pissar på er, utan Janne och ert kära fotbollsförbund. Alltså de ni stöder era jävla puckon...
Citera
2023-03-30, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickeymus
Tänker att han betedde sig väldigt svenskt. Förstår inte vad du pratar om? Först en överkänslig tönt, sen rasistisk, sen gråta ut och ta på sig offerkoftan och mena att det var Bojans tolkning.

Svenskar älskar att ha kakan och äta den. Vill inte betala skatt, gråter när de inte får träffa läkare direkt. Ser sig själva som bättre människor än de flesta andra länder invånare, men klagar samtidigt på allt i Sverige och är rätt öppet rasistiska. Gillar inte när man påtalar det, men är snabba med att rikta kritik mot andra nationer.

Faaakin hycklande slemdjur, utan någon som helst moralisk kompass eller karaktär.

Född och uppvuxen i Sverige ✌️

Haha ja du är inte den skarpaste kniven i lådan du.
Janne är inte överkänslig, får man det Janne sa till rasism så är man efterbliven och offerkoftan la ju Bojan beslag på.

Låt mig gissa du är andra generationens invandrare och tycker att du är lite bättre än andra människor?

Ingen jag umgås med ser sig själva som bättre än medborgare i andra länder. Men jag är ju inte en hycklare från Södermalm.

Vi har väl rätt att klaga på Sveriges utvecklingen eller tycker du att den är positiv?

Varför tror du att en del svenskar är rasistiska? Du kanske har legat under en sten de senaste 10 åren. Väldigt få gillar blattar längre vilket hedrar alla som tar bladet från munnen.

Haha som att du har en moralisk kompass och karaktär.
Men du vet att du inte behöver bo i Sverige ingen kommer sakna dig om du flyttar.

Man undrar ju om du är polare med Bojan.
Citera
2023-03-30, 16:40
Medlem
Dp
Senast redigerad av Mosquitoseven 2023-03-30 kl. 16:45.
Citera
2023-03-30, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
Det är du som är blåst. Ja Bojan är lättkränkt men Janne är ännu värre.
Denna tråd är ju ett strålande exempel på hur jävla pantade folk är.
Vi har en förbundskapten som får ett totalt psykbryt, men det väljer pöbeln att bortse ifrån eftersom man hatar Bojan.
Och det bästa av allt är att ni är för dumma för att se att Janne och fotbollsförbundet pissar fullständigt på er "Sverigevänner".
Janne har bett om ursäkt, och man har utsett Reinfeldt till ordförande.
Så det är inte Bojan som pissar på er, utan Janne och ert kära fotbollsförbund. Alltså de ni stöder era jävla puckon...

Håll käften din jävla fjolla.

Tror du att jag avgör om Janne sitter på en presskonferens som han troligtvis blev tvingad till.
Ingen vill ha Reinfeldt som ordförande och om du tror att någon står bakom honom så tror du jävligt fel men vad vill du att jag ska göra åt det, mörda honom?
Hela omröstningen är skum och verkar riggad.
Du verkar ju inte begripa någonting om hur detta landet fungerar.
När de väljer Reinfeldt så pissar dom på hela idrotts-Sverige och du sitter och hånar människor på gräsrotsnivå som den idiot du är.

Det är ju Bojan som beter sig som en skitstövel som ska ha all skit för den så kallade intervjun.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2023-03-30 kl. 16:46.
Citera
2023-03-30, 17:07
Medlem
Citat:
Den här tråden illustrerar vilka snöflingor svenskar är generellt. Pinsamt. Och förödande för svensk fotboll.

Sen är det klart att en stor del i det hela är att NPC brigaden vaknar vid ett sånt här tillfälle för att få kasta skit på en blatte - för dem spelar det ingen roll att Janne ballar ur och uppvisar klara tecken på psykisk ohälsa. Molnet säger att de ska ta svenskens sida och då gör de det. Tänka själva och analysera situationen kan de inte.

Bra då vet vi att du gillar när någon är hetsigt otrevlig och respektlös mot dig och vägrar lyssna på dina svar. Att folk blir arga är naturligt särskilt när Janne får stå själv och 3 andra av 4 gör inget. Han visar känslor - sånt man gör om någon är otrevlig. Behöver inte vara PK professionell hela tiden, omänskligt.
Citera
2023-03-30, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Håll käften din jävla fjolla.

Tror du att jag avgör om Janne sitter på en presskonferens som han troligtvis blev tvingad till.
Ingen vill ha Reinfeldt som ordförande och om du tror att någon står bakom honom så tror du jävligt fel men vad vill du att jag ska göra åt det, mörda honom?
Hela omröstningen är skum och verkar riggad.
Du verkar ju inte begripa någonting om hur detta landet fungerar.
När de väljer Reinfeldt så pissar dom på hela idrotts-Sverige och du sitter och hånar människor på gräsrotsnivå som den idiot du är.

Det är ju Bojan som beter sig som en skitstövel som ska ha all skit för den så kallade intervjun.

Dra åt helvete med dig din jävla fjant. Du hetsar upp dig över elva fjantar som springer efter en jävla boll...
Och även om de mot all förmodan skulle vinna låt säga EM, vad har du utav det din idiot?
Blir du rikare? Blir du friskare? Blir du yngre?
Skaffa dig ett liv så slipper du hetsa upp dig över andras framgångar/motgångar...

Och för er andra som stöder det svenska landslaget och er kära psyk Janne.
Ponera att Sverige har mött Algeriet och att det råder en flygstrejk som gör att man måste ta båten över Medelhavet.
Ute på havet har vi en båt med svenska landslaget, sen har vi en migrantbåt med 50 migranter och sen en med 50 svenska fans.
Av en händelse så får både migrantbåten och båten med de svenska fansen hål i skrovet och sjunker snabbt.
Och se på fan, det råkar finnas plats för just 50 personer på båten med det svenska landslaget.
Här kommer kuggfrågan era jävla losers, vilka tror ni landslaget väljer att rädda?
Er idioter eller migranterna?
Citera
2023-03-30, 17:18
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Bra då vet vi att du gillar när någon är hetsigt otrevlig och respektlös mot dig och vägrar lyssna på dina svar. Att folk blir arga är naturligt särskilt när Janne får stå själv och 3 andra av 4 gör inget. Han visar känslor - sånt man gör om någon är otrevlig. Behöver inte vara PK professionell hela tiden, omänskligt.

Det var ingen hets från Bojan. Janne blev arg för att han är i psykisk obalans och att han vet att han haft fel om Jesper Karlsson och det tål han inte. Dessutom blev han passiv aggressiv vilket är den feges sätt att visa ilska. Passiv aggressivitet är inherent osunt. Och hade gråten i rösten. Hela hans uppvisning skrek "jag klarar inte av det här jobbet, snälla låt mig slippa". Entledigar förbundet inte Janne inom den närmsta månaden så är det oerhört oansvarigt och oetiskt från deras håll.

Tre andra gör inget? Du tycker att de ska agera pappor åt en 60-årig man och att det är fullt normalt?
Citera
2023-03-30, 17:29
Avslutad
Citat:
Det var ingen hets från Bojan. Janne blev arg för att han är i psykisk obalans och att han vet att han haft fel om Jesper Karlsson och det tål han inte. Dessutom blev han passiv aggressiv vilket är den feges sätt att visa ilska. Passiv aggressivitet är inherent osunt. Och hade gråten i rösten. Hela hans uppvisning skrek "jag klarar inte av det här jobbet, snälla låt mig slippa". Entledigar förbundet inte Janne inom den närmsta månaden så är det oerhört oansvarigt och oetiskt från deras håll.

Tre andra gör inget? Du tycker att de ska agera pappor åt en 60-årig man och att det är fullt normalt?

Du pratar för döva öron. Ashålen är så främlingsfientliga och avskyr Bojan så mycket att Janne hade kunnat dra fram en pistol och satt ett skott i pannan på Bojan och pöbeln hade ansett att Janne blev provocerad till det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in