2023-03-30, 16:45
Medlem
euromixerss avatar
Citat:
Sangborn säger också att griftefridsbrottet inte är så grovt som åklagaren vill påskina. Det finns värre saker man kan göra med en kropp.

- Människor styckar ofta upp sina döda som de har hemma.

Men en halvvettig sak sa hon iallfall:

Citat:
Om tingsrätten ändå skulle komma fram till att 20-åringen strypt Tove till döds, så ska hon inte ha livstids fängelse. Snarare fängelse i runt 16 år, resonerar Sangborn.
Citera
2023-03-30, 16:46
Medlem
”Sangborn säger också att griftefridsbrottet inte är så grovt som åklagaren vill påskina. Det finns värre saker man kan göra med en kropp.

- Människor styckar ofta upp sina döda som de har hemma.”

Åh herregud, människan har verkligen tappat det
Citera
2023-03-30, 16:46
Medlem
- Människor styckar ofta upp sina döda som de har hemma."

HAHAHA. VAD SA HON NU?
Citera
2023-03-30, 16:47
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tillyttermeravisso
Jaså tycker du de ska få mer utrymme.
Nej, Jag tycker att Clea Sangborn ska få ännu större utrymme i press och tv...
Citera
2023-03-30, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Som så många andra, skulle de varit på fri fot tills det var dags att "krypa in".
De hade nog inte varit speciellt smart, många som hade klubbat ihjäl dessa två

eller så hade de flytt landet
Citera
2023-03-30, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det var ju hon själv som drog upp deckare och så stort intresse JJ hade för detta osv osv. Men nu få hon det att låta som heeeelt orimligt att ”min klient läste såå mycket deckare”. Hon yrar runt. JJ är en svår klient att försvara och det bevisar Clea.
Ja! 🤭 men alltså hon förvärrar bara för din klient känner jag. Inte proffsigt tycker jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Det blir lite patetiskt.

Läkaren har ju förklarat alla invändningar som Clea hade och även förklarat att det handlar om ett mönster av fynd som visar att det är strypningen.

Jag tror Clea hade lagt upp allt detta innan, och nu är det svårt att anpassa slutanförnadet på annat sätt. Hon har liksom inget att säga.

Hon har fått svar på det där flera ggr !
Citera
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ptja de kan väl anställa nån tjomme från USA? För personen ifråga behöver väl inte vara verksam i Sverige?

Jag vet faktiskt inte, kanske kan de få nått intyg… men biter det på en Svensk HR.
Citera
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det var ju hon själv som drog upp deckare och så stort intresse JJ hade för detta osv osv. Men nu få hon det att låta som heeeelt orimligt att ”min klient läste såå mycket deckare”. Hon yrar runt. JJ är en svår klient att försvara och det bevisar Clea.

Ja, nyss var det ju det stora deckarintresset som fick J att göra minst sagt udda sökningar på nätet ... Men nu har hon plötsligt inte alls läst så många deckare för då hade hon ju förstått att man inte tar med sig mobilen när man kör runt med lik i bilen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truecrime4ever
- Människor styckar ofta upp sina döda som de har hemma."

HAHAHA. VAD SA HON NU?

Det är skrivet av den som sitter och lyssnar.. eller sitter du i salen själv?
Citera
2023-03-30, 16:49
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truecrime4ever
Hoppsan. Skulle bara sätta mig o kittla min vän. Men plötsligt ströp jag henne. Allt vara bara en olyckshändelse. Men jag ville absolut inte tillkalla ambulans för att verkligen försöka göra allt för att rädda livet på min vän. Nej då tycker jag det är en mycket bättre idé att röja alla bevis. Sen dumpa min vän på en plats där ingen kan hitta henne. Sen tända eld på henne. Två gånger dessutom. För jag har ju alltid velat bli kremerad. #friendoftheyear

Hon är ju en dålig vän, ska kremera någon misslyckas två gånger, gör inte ett 3:e försök.
Citera
2023-03-30, 16:50
Medlem
ellaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggmunkaren
”Sangborn säger också att griftefridsbrottet inte är så grovt som åklagaren vill påskina. Det finns värre saker man kan göra med en kropp.

- Människor styckar ofta upp sina döda som de har hemma.”

Åh herregud, människan har verkligen tappat det

😂 Asså vaaa? Det här fick mig att skratta högt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in