Citat:
Ursprungligen postat av
Skvagg
Jag känner inte bw så jag vet inte. Men sådana häftiga händelser när man slår ihjäl någon borde man rimligtvis minnas. Eller hur? men det kan vara så att man inte vill minnas. Du kanske underskattar polisen. Han är nog kollat åtminstone lite grand och precis i linje med hans personlighet har han då agerat. Mer får du inte, jag har varit för givmild igen. Du måste forska lite själv så du får känna dig delaktig i framgången här i tråden.
Men du har ju pratat med GW och du känner till BW:s alibi. Hur är det möjligt att du fått veta vilka alibin BW har när du inte får veta hans egen inställning. Du sade ju att BW ställer upp för sitt manliga alibi. Det är ju bara möjligt om BW minns.
Självklart har Pudeln rätt i att jag splittrar er om jag kan, jag vet ju att Skvagg är en lögnare.
Pudeln är dock så ointelligent så att hon tror att jag försvarar MiKj. Om jag hade velat försvara honom så hade jag gjort det för länge sedan. Jag inser givetvis att Pudeln skjuter fast sig hårdare på MiKj ju mer jag ifrågasätter henne. På samma sätt inser jag att Skvagg så småningom kommer att dumpa HeJu som misstänkt för att trampa i takt med Pudeln, han känner bara inte till det själv ännu.
Så om ni skall hålla på att skicka varandra PM om vem jag är IRL, varför inte skicka PM om min skilsmässa?