Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Den där personen borde inte få gå fri i samhället.
Vem vet när han faller som en kägla vid åsynen av ett litet barn.
Visst kanske, antagligen för att mitt liv sket sig, eller jag föll för frestelsen. Vore inte så dåligt ärligt talat. Slår vad om att du inte får lika roligt tröstpris om ditt liv skiter sig!
Men det finns nog många vandrande bomber ute i samhället som aldrig briserar... Det Dumpen gör är att de åker runt och sparkar på dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Du kanske har hittat din säkerhetsventil och kan lösa det genom att diskutera här på Flashback. Troligtvis har du en god självinsikt och en större intelligens än genomsnittet också.
Jag tycker det är roligt att skriva här på flashback i vart fall! Har historiskt sett varit diskret med mina tankar och funderingar. Jag har flera egenheter, det här är en.
Sen är det ju så att Dumpen berör mig. Dels för att jag är målgruppen som de vill sätta dit. Men jag tror genuint att vad de gör är skadligt. Jag tror inte heller de bryr sig ett om barnen. Sara är psykopat och har i hela sitt liv skitit fullständigt i barn och alla andra. Allt hon gjort har varit för att gynna sig själv, oftast på andras bekostnad. Varför skulle den saken ha ändrats nu?
Hon har bara hittat nya idioter att lura.