Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Ja finns ju INGA manliga sporter som understöds av allmän finansiering...
Och inga kvinnor som betalar en enda krona i skatt

Jag har efter flera långa äktenskap, alla vilka jag själv avslutat när det ömsesidiga försvunnit, börjat dejta och knulla kvinnor i Sverige. Har bott och jobbat många år (nästa två decennier) i utlandet, och missat mycket av det svenska feministiska uppvaknandet. Satan vad många desperata, och mindre desperata, kvinnor det finns där ute. Bara att välja och vraka. Går inte en dag, kurs, middag, utekväll eller fest utan napp.
Till saken....Ofta är de kvinnor jag träffar på, men inte alla skall jag säga, kvinnor som lever på att hota och utpressa män att betala kläder, smink, drinkar, väskor, plastikkirurgi och resor. Hot och utpressning sker på många olika sätt. Männen förväntas dessutom stå för den gemensamma hyran och maten om de bor ihop, eller hennes hyra om de inte bor ihop. Pengarna kvinnorna själva tjänar behåller de för "privat" konsumtion. "Sex är inte gratis" säger några. Det finns många sorgliga och desperata män därute som ställer upp på dessa villkor.
Undrar varför det är så när kvinnor är så duktiga och självständiga? En seriös fråga till dig som verkar vara väl insatt i samtiden.