2023-03-30, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Hela Suppertergäddans liv har kretsat kring Hammarby, och allt runt omkring klubben. Nu kommer alla med nån koppling till Hammarby att ta avstånd från honom.

Man får heller inte glömma dom mer våldsbenägna supportrar som klubben har.

Kanske läge att byta ut katten mot en vakthund?

Hoppas han inte sätter sin fot på bajen matcherna igen, alla känner väl igen honom där?
Citera
2023-03-30, 04:08
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Är det någon som tar sitt liv snart så är det nog han.
Ja han ligger nog i riskzonen. Snart har de nog plundrat honom på hans livsprojekt bajenhuset.
Citera
2023-03-30, 06:09
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja han ligger nog i riskzonen. Snart har de nog plundrat honom på hans livsprojekt bajenhuset.

Huset har han dock sålt och flyttat ifrån.
Citera
2023-03-30, 07:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Huset har han dock sålt och flyttat ifrån.
Jo det stämmer att det stora kända Bajen-huset är avvecklat, men för omkring ett år sedan (april 2022 enligt Ratsit) så flyttade han till ett nytt ställe på Värmdö, ser ut som en liten stuga som han hyr på en tomt med en liten villa som huvudbyggnad och huvudadress. Antagligen är det därför det står en annan man strax under 50år skriven på samma adress, som troligen är själva villaägaren som alltså hyr ut stugan till bajsgäddan. Stugan skymtar bakom villan om man kollar på google maps gatuvy.

Och en artikel som publicerades på Mitti.se den 8 maj 2022 styrker det. Här är den länken/länktexten för referens, men själva artikeln är nu av förklarliga skäl raderad från Mitti pga "anledning"...

https://www.mitti.se/nyheter/bajenhuset-ateruppstar--i-miniformat-6.27.35961.f5e820dce4
Senast redigerad av Inget.internet 2023-03-30 kl. 07:47.
Citera
2023-03-30, 09:35
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Nu har Bajenklubben svarat Supportergäddan på Facebook. Ganska så rejält också.
https://i.imgur.com/tqUKmk2.jpeg
Bajengäddan tillhör nog dem som har fallit allra hägst just nu. Tragiskt i sanning, men det vittnar om en gränslös dumhet att stämma träff med en unge, iklädd i hammarbykläder. Detta visar bara på hur dessa män fullständigt förlorat omdömet i sina sexuella begär som nappar på bilderna av den datoranimerad 14-åring. Jag undrar om dessa män ens är mentalt tillräkneliga, jag finner det ytterst tveksamt faktiskt. Samma sak med professorsgäddan, han måste helt ha tappat konrollen över både sina sexuella begär men även tappat kontrollen över sin hjärna. Daddygäddan som dessutom ligger ute med sitt riktiga namn etc, viket han inte är ensam om. Alla de här männen måste vara sjuka och egentligen borde de tas in på anstalt av något slag.
Citera
2023-03-30, 10:13
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Bajengäddan tillhör nog dem som har fallit allra hägst just nu. Tragiskt i sanning, men det vittnar om en gränslös dumhet att stämma träff med en unge, iklädd i hammarbykläder. Detta visar bara på hur dessa män fullständigt förlorat omdömet i sina sexuella begär som nappar på bilderna av den datoranimerad 14-åring. Jag undrar om dessa män ens är mentalt tillräkneliga, jag finner det ytterst tveksamt faktiskt. Samma sak med professorsgäddan, han måste helt ha tappat konrollen över både sina sexuella begär men även tappat kontrollen över sin hjärna. Daddygäddan som dessutom ligger ute med sitt riktiga namn etc, viket han inte är ensam om. Alla de här männen måste vara sjuka och egentligen borde de tas in på anstalt av något slag.
Jag är lite inne på det spåret också. Men jag menar att dom har ett missbruk och beter sig precis som alla andra missbrukare. Om man ser det så då tycker åtminstone jag att alla pusselbitar faller på plats när det gäller deras beteende. Titta på alla andra missbrukare. Kraftiga personer äter till dom dör eller får massa följdsjukdomar. Alkoholister som förstör sin familj och offrar sitt arbete för lite alkohol. Att då som Dumpen gör fresta dessa missbrukare med något som dom har begär efter kan jag tycka är lite fel. Fido har också skrivit här i tråden att han inte vill vara bland barn för att utsätta sig själv för en onödig frestelse. Hoppas jag har tolkat dig rätt Fido. Ser nu att jag skrivit i fel tråd.
Senast redigerad av BeachBob 2023-03-30 kl. 10:27.
Citera
2023-03-30, 11:25
Medlem
Bajengäddan frågar om 14-åringen tar betalt i chatten. Han är också noga med hur den unge pojken ska agera om det är någon granne med på bussen. Gäddan är väl medveten om att han gör fel.
Han känns som en van sexköpare.

Men hur kan han dyka upp i hel bajenmundering? Det känns skruvat.
Frågan är om der finns fler opublicerade dumpenchattar?

Någon som vet mer hur det går för den kända bajengäddan?
Citera
2023-03-30, 13:38
Medlem
Sniper3Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Bajengäddan frågar om 14-åringen tar betalt i chatten. Han är också noga med hur den unge pojken ska agera om det är någon granne med på bussen. Gäddan är väl medveten om att han gör fel.
Han känns som en van sexköpare.

Men hur kan han dyka upp i hel bajenmundering? Det känns skruvat.
Frågan är om der finns fler opublicerade dumpenchattar?

Någon som vet mer hur det går för den kända bajengäddan?

På Bajengäddans stamhak har dom som tradition att ha bilder på väggarna på deras stammisar. Kennedy ringde till haket i veckan och bad dom plocka ner bilderna på Bajengäddan.
Citera
2023-03-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper3D
På Bajengäddans stamhak har dom som tradition att ha bilder på väggarna på deras stammisar. Kennedy ringde till haket i veckan och bad dom plocka ner bilderna på Bajengäddan.

Sport är inte min grej. Googlade Kennedy. Är det samma fotbollspelare gäddan kallar kungen och den kända spelare som även besökte hans hus?

Det måste svida för supportergäddan.
Citera
2023-03-30, 17:01
Medlem
Hatabusets avatar
Sökte på blomman i detta ämnet men hitta inget, någon som vet vem denna gäddan är?

https://dumpen.se/2022/03/18/operation-plocka-blomma-napp-igen/
Citera
2023-03-30, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabuset
Sökte på blomman i detta ämnet men hitta inget, någon som vet vem denna gäddan är?

https://dumpen.se/2022/03/18/operation-plocka-blomma-napp-igen/

Finns en del att läsa i den stora ursprungliga Dumpen-tråden under samma sökord, se nedanstående:

https://www.flashback.org/sok/Blomman?t=3350568
Citera
2023-03-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Jo det stämmer att det stora kända Bajen-huset är avvecklat, men för omkring ett år sedan (april 2022 enligt Ratsit) så flyttade han till ett nytt ställe på Värmdö, ser ut som en liten stuga som han hyr på en tomt med en liten villa som huvudbyggnad och huvudadress. Antagligen är det därför det står en annan man strax under 50år skriven på samma adress, som troligen är själva villaägaren som alltså hyr ut stugan till bajsgäddan. Stugan skymtar bakom villan om man kollar på google maps gatuvy.

Och en artikel som publicerades på Mitti.se den 8 maj 2022 styrker det. Här är den länken/länktexten för referens, men själva artikeln är nu av förklarliga skäl raderad från Mitti pga "anledning"...

https://www.mitti.se/nyheter/bajenhuset-ateruppstar--i-miniformat-6.27.35961.f5e820dce4

Kanske färdighyrt nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in