2023-03-28, 18:53
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nietzschesson
Professorn har varit på Kik 3200 dagar. Varför ha behov av en anonym meddelande-app om man har rent mjöl i påsen?
Vi vet inte anledningen varför han har varit där 3200 dagar. Det kan finas en godtagbar anledning. Sen är inte Kik en anonym meddelande-app. Vill jag bara rätta dig med.
Citera
2023-03-28, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Undrar varför dom inte satte efter nekrofilen, hade varit intressant och fått höra vem den där natalie och vad hon har med sammanhanget att göra
Nu har han raderat sin facebook men fram tills igår var han vän med en Nathalie som dock såg väldigt mycket ut som ett fejk-konto.
Citera
2023-03-28, 19:16
Medlem
Hugo Pratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nietzschesson
Professorn har varit på Kik 3200 dagar. Varför ha behov av en anonym meddelande-app om man har rent mjöl i påsen?
"3200 dagar på Kik" betyder inte att man chattat på Kik 16 timmar om dygnet 3200 dagar i sträck. Det kan lika gärna betyda att man för 3200 dagar sedan blev nyfiken på appen, installerade den, loggade in en gång och sedan glömde bort att appen ens existerar.

Och så kan det vara något mittemellan. Omöjligt att säga mer än så.
Citera
2023-03-28, 19:20
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugo Pratt
"3200 dagar på Kik" betyder inte att man chattat på Kik 16 timmar om dygnet 3200 dagar i sträck. Det kan lika gärna betyda att man för 3200 dagar sedan blev nyfiken på appen, installerade den, loggade in en gång och sedan glömde bort att appen ens existerar.

Och så kan det vara något mittemellan. Omöjligt att säga mer än så.
Visst kan det vara så. Tror till och med att jag har ett 10 år gammalt konto där som jag skulle kunna logga in på om jag vill.
Citera
2023-03-28, 19:32
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nu har han raderat sin facebook men fram tills igår var han vän med en Nathalie som dock såg väldigt mycket ut som ett fejk-konto.

De kan inte vara så att fiskaren från dumpen sa sig heta Nathalie? 🤔
Citera
2023-03-28, 19:39
Medlem
BeachBobs avatar
Nu har Bajenklubben svarat Supportergäddan på Facebook. Ganska så rejält också.
https://i.imgur.com/tqUKmk2.jpeg
Citera
2023-03-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
De kan inte vara så att fiskaren från dumpen sa sig heta Nathalie? 🤔
Det lutar nog åt det hållet ja.
Citera
2023-03-28, 19:55
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Nu har Bajenklubben svarat Supportergäddan på Facebook. Ganska så rejält också.
https://i.imgur.com/tqUKmk2.jpeg
Pinsamt. Varför skulle han ge pengar till de som har jävlats med honom?
Citera
2023-03-28, 19:58
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Pinsamt. Varför skulle han ge pengar till de som har jävlats med honom?
Tror att han lever ganska så farligt nu om han sitter ensam kvar i det huset. Skulle inte bli det minsta förvånad om han får besök den närmsta tiden.
Citera
2023-03-28, 20:05
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Tror att han lever ganska så farligt nu om han sitter ensam kvar i det huset. Skulle inte bli det minsta förvånad om han får besök den närmsta tiden.
Jag är osäker, det brukar vara mycket snack och lite verkstad från dumplingarna. Visst åkte tweedy på lite stryk, och visst brukar de göra fega saker som att till exempel ringa till arbetsgivare, men mer än så brukar det inte bli.
Citera
2023-03-28, 20:09
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag är osäker, det brukar vara mycket snack och lite verkstad från dumplingarna. Visst åkte tweedy på lite stryk, och visst brukar de göra fega saker som att till exempel ringa till arbetsgivare, men mer än så brukar det inte bli.
Nu menar jag att han troligtvis får besök av Bajensupportrar.
Citera
2023-03-28, 20:27
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Nu menar jag att han troligtvis får besök av Bajensupportrar.

Läste kommentarerna i den facebooktråden. Verkar som folk är sugna på att plocka grejer då han har mycket souvenirer och annat som skänkts av spelare. Sara själv gled in i tråden och manade till lugn, precis som hon gjorde gällande Tweedy i Ludvikagruppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in