Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Stopp. Jag har aldrig sagt att det som står i FUP är fel eller rätt. Det enda jag sagt är att du inte borde ha rättat mig, eftersom flera nyhetskällor oberoende av varandra skrev precis det jag skrev. Jag återger bara vad M sa i rättegången, det är allt. Problemet ligger alltså hos dig, det är DU som tyckte det var en bra idé att rätta mig av någon anledning.
Kan vi nu slutligen komma överens om att M under rättegången sa att frågan om Tove kom efter McDonalds? Det är allt jag vill veta.
Självklart "rättar" jag dig när du påstår något som står i strid med FUP. Att media rapporterat något annat har jag aldrig förnekat. Men trots att du fått påtalat vad FUP säger så fortsätter du vidhålla att det media rapporterat är den sanna versionen. Det påtalade jag för dig direkt.
Exakt vad MH sa vid rättegången kanske vi kan få höra om någon inspelning publicerats. Det har jag också redan påtalat.
Det är du som kategoriskt vägrat erkänna att du kan ha fel. Och det faktum att du fortfarande inte kan acceptera att någon (jag) talat om för dig att FUP säger annorlunda, visar tydligt att du bara inte kan acceptera att bli emotsagd.
Inse fakta, FUP säger något annat, sanningen kan vara antingen si eller så, eller något annat.
Uppenbarligen är det enda som betyder något för dig att DU har rätt, inte vad som de facto ÄR rätt. Det säger allt om dig.