Citat:
Ursprungligen postat av
Revej
Säger inte emot.
Sverige har en lång historia av att vara neutrala.
Det finns inget som talar för att vi ska gå med i Nato annat än att vi hade ett gemensamt försvar med Finland och vi då tvunget skulle äntra Nato hand i hand enligt våra politiker.
Dock så stödjer det svenska folket enligt undersökningar detta, drygt 60% vill ha de så sägs de.
Folket är å andra sidan idioter.
Det är ju för att opinionen styrs av massmedia. De intressen som äger median formar opinionen, dessutom så försöker de få saker att se ut som att stödet är stort så blir det så också pga. grupptryck, varför tror du folk inte vågar motsätta sig lögnerna om invandringen? Jo för de faller för grupptryck och håller med bara för de är fega och säger saker som "jag väljer mina strider", så väljer de i slutändan att vika ner sig och bara kyssa ändtarm ändå. Jag hatar detta och jag har fått nog av all den skiten!
I början av invasionen så gjordes en opinionsundersökning där en majoritet var emot NATO eller inte hade någon åsikt, en majoritet män ska ha varit för. Då vinklar Bonniers jävla Expressen det till fördel för NATO såklart! För det är det som våra verkliga makthavare bestämt. Wallenberg och Magdalena Andersson var ju i Finland på hemligt möte och skit, det är ingen folkomröstning om det här ens. Varför är Wallenberg med på det? Jo för de tjänar pengar på vapen och är själva globalister involverade med Bilderberg och allt det där. De för oss bakom ljuset!