2023-03-30, 04:52
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffotmorgan
Den enda fienden som omtalas, den enda fienden som officiellt hamnar på papper.
Men hur står vi oss mot våra andra fiender som inte får nämnas.
Fiender som inte slår sig för bröstet med gammalt löjligt vapenskrammel, fiender som effektivt agerar i det dolda.
Kolla hur landets inhemska befolkning undergrävs.
De enda andra fiender Sverige har är svenska regeringar som släpper in ohyra från andra kulturer.
Citera
2023-03-30, 05:00
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilgames
Det är en större säkerhetsrisk att stå utanför NATO än att vara med. Det är Ukraina ett utmärkt exempel på.
Det är det inte alls Ukraina har ju en stor andel av befolkningen som är ryssar och USA-finansierade Azovbataljonen där bl.a. Mikael Skillt här på forumet varit med i och de har dödat jättemycket ryska civila i många år samt Ukraina ville gå med i NATO. Inget av detta har applicerat på Sverige förrens makthavarna som är marionetter åt globalisterna börjat skicka vapen och bryter Svensk neutralititet. Du är fan hjärrntvättad jävla idiot, alternativt en bot eller en provaktörsagent.
Citera
2023-03-30, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IronHobbit
Haha det enda ni retarderade ryssar babblar om är MENA och HBTQ. Kom ut ur garderoben istället för att gömma er. Uppenbart att ni är homo, och det är okej! Dom mest efterblivna människorna med vit hy är utan tvekan den Ryska befolkningen. Dvärg Putte och hans lilla moped gäng med sina gamla polare äger hela erat land, och ni består av inget annat än efterblivna alkoholister som knullat runt med sina syskon alldeles för mycket och tror på flintskallens dvärg mytologi. Ni är illa luktande, kvinno & barn misshandlande låg intellektuella hjärntvättade idioter. Länge leve den Ryska armen, som numer består av våldtäktsmän och annat kriminellt slödder som inte ens satt en fot utanför sin inavlade by förutom när dom väl skickas till Ukrainas minfält för att agera som en levande UAV. Så, spring nu och köp din möggliga piss limpa, och postar du nog mycket kanske du kan få ihop till en gammal flaska kvass också.

Jag är inte pro-ryss. Jag är dock väldigt negativ inställd till Sveriges försvar och har varit i hela mitt vuxna liv. Jag tror inte Ryssarna invaderar oss men om de gör det måste de först förbi massor av nATO länder utom via en smal korridor i finska viken. Men skulle de ta sig till Sverige skulle vi inte ha något försvar att tala om, herregud vi skulle inte ens klara av en större naturkatastrof. Sverige har monterat ner precis allting i sin iver att försörja muslimska män från Mellanöstern.
Bara ta vårt juridiska system för att se hur illa Sverige är hanterat, tror du att HBTQ+ och Mena muslimer i militären skulle göra saken bättre?

Resten av din mentala hälsa får du nog ta upp med din psykolog för det är bara massa udda skit du spyr ut dig.
Citera
2023-03-30, 05:12
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Säger inte emot.
Sverige har en lång historia av att vara neutrala.
Det finns inget som talar för att vi ska gå med i Nato annat än att vi hade ett gemensamt försvar med Finland och vi då tvunget skulle äntra Nato hand i hand enligt våra politiker.

Dock så stödjer det svenska folket enligt undersökningar detta, drygt 60% vill ha de så sägs de.
Folket är å andra sidan idioter.
Det är ju för att opinionen styrs av massmedia. De intressen som äger median formar opinionen, dessutom så försöker de få saker att se ut som att stödet är stort så blir det så också pga. grupptryck, varför tror du folk inte vågar motsätta sig lögnerna om invandringen? Jo för de faller för grupptryck och håller med bara för de är fega och säger saker som "jag väljer mina strider", så väljer de i slutändan att vika ner sig och bara kyssa ändtarm ändå. Jag hatar detta och jag har fått nog av all den skiten!

I början av invasionen så gjordes en opinionsundersökning där en majoritet var emot NATO eller inte hade någon åsikt, en majoritet män ska ha varit för. Då vinklar Bonniers jävla Expressen det till fördel för NATO såklart! För det är det som våra verkliga makthavare bestämt. Wallenberg och Magdalena Andersson var ju i Finland på hemligt möte och skit, det är ingen folkomröstning om det här ens. Varför är Wallenberg med på det? Jo för de tjänar pengar på vapen och är själva globalister involverade med Bilderberg och allt det där. De för oss bakom ljuset!
Senast redigerad av Autismpower 2023-03-30 kl. 05:22.
Citera
2023-03-30, 05:15
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
De enda andra fiender Sverige har är svenska regeringar som släpper in ohyra från andra kulturer.
Precis svenska folkets fiender är våra egna makthavare och de som köpt dem. Samma med massmedia.
Citera
2023-03-30, 06:24
Avslutad
So fucking what vad ryssana säger. De kommer börja hålla på som Nordkorea. Snart kommer Vitryssland "missiltesta" två gånger i veckan och raketerna slå ner i Östersjön om man låter dem.

Sovjet gick som bekant på grund med en kärnvapenbestyckad ubåt i svensk skärgård, Sverige har alltid varit ett legitimt mål. Det svenska invasionsförsvaret och svensk försvarsbudget på 3% av BNP existerade av en anledning på 70talet.

Det andra är att brinner det av ett kärnvapen efter 70 år av proxykrigande så är det godnatt för Ryssland. Moskva och St Petersburg är raderade i samma ögonblick som det händer.

Nu är Sverige i en kärnvapenallians. V och MP verkar inte fatta att vi befinner oss i ett krig som pågått i hundra år om vem som ska forma världen, det är vansinnigt roligt att se hela det svenska uppvaknandet.

Jag hoppas den svenska attityden förr eller senare hårdnar till den stoiska och mycket beundransvärda finska attityden till att ha en bindgalen kommunistisk kärnvapenbestyckad terrorstat som granne.

Man suckar och försöker tänka på annat, fråga japanerna. Fuck those madmen liksom.
Citera
2023-03-30, 06:59
Bannlyst
Viktor är beordrad att inställa sig på svenska UD för en uppläxning så det står härliga till. Han är Ukrainare på riktigt och fan vet om han inte har gjort uttalandet planerat för att begära asyl uppe på UD. Mycket tyder på att Viktor Tatarintsev vill hoppa av och därför gjort så här.

Motbevisa gärna min tes, be my guest
Citera
2023-03-30, 07:09
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2022-12-31
I texten hävdas också att Sverige kommer bli en lydstat och ”amerikansk koloni”.
Man känner andra som man känner sig själv.
Citera
2023-03-30, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2022-12-31
Rysslands ambassad i Stockholm skriver på sin hemsida att Sverige blir ”ett legitimt mål för Rysslands vedergällningsåtgärder” om landet ansluter till Nato.
I texten hävdas också att Sverige kommer bli en lydstat och ”amerikansk koloni”.

Detta är inget mer än en påverkansoperation men ryssarna har blivit mer galna på senaste så man kan inte vara för säker.

Roliga tider vi lever i.

https://sweden.mid.ru/ru/embassy/embassy-news/statya_posla_rf_v_shvetsii_v_i_tatarintseva_shveds kiy_shag_v_propast/

https://www.expressen.se/nyheter/ambassadens-hot-mot--sverige-legitimt-mal/

Det är väl klart att det kan vara mer än påverkansoperationer. Går vi mer i Nato så är det ju en helt annan sak än om vi inte är det. Nu tror och hoppas jag inte att vi någonsin går med i Nato för det skulle mest innebära problem och risker.
Citera
2023-03-30, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autismpower
Det är ju för att opinionen styrs av massmedia. De intressen som äger median formar opinionen, dessutom så försöker de få saker att se ut som att stödet är stort så blir det så också pga. grupptryck, varför tror du folk inte vågar motsätta sig lögnerna om invandringen? Jo för de faller för grupptryck och håller med bara för de är fega och säger saker som "jag väljer mina strider", så väljer de i slutändan att vika ner sig och bara kyssa ändtarm ändå. Jag hatar detta och jag har fått nog av all den skiten!

I början av invasionen så gjordes en opinionsundersökning där en majoritet var emot NATO eller inte hade någon åsikt, en majoritet män ska ha varit för. Då vinklar Bonniers jävla Expressen det till fördel för NATO såklart! För det är det som våra verkliga makthavare bestämt. Wallenberg och Magdalena Andersson var ju i Finland på hemligt möte och skit, det är ingen folkomröstning om det här ens. Varför är Wallenberg med på det? Jo för de tjänar pengar på vapen och är själva globalister involverade med Bilderberg och allt det där. De för oss bakom ljuset!

På vilket sätt är Wallenberg inblandade i detta? Varför i hela friden var någon därifrån med Magdalena Andersson på möte?
Citera
2023-03-30, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Att vi svenskar varit mäktiga, och är jämförelsevis relativt mäktiga idag, är på grund av att vi dominerat här uppe i norr genom att kriga. Att vi haft genuint intelligent befolkning som skapat en oerhört bra bas för både forskning och industri. Att vi sedan hade en stålindustri efter ett krigshärjat Europa låg ju oss i fatet samtidigt som vi hade all infrastruktur intakt.

Ryska robotangrepp mot Gotlanmd vid ett storkrig mellan Nato och Ryssland i baltikum kan Sverige inte hindra. Två robotar med taktiska kärnvapen och Nato-hangarfartyget är sänkt. :-)

Sverige har varit respekterat, där har du rätt, men är det inte längre.

Tror det inte finns minsta tanke hos ryssar, allra minst militärer, att på något sätt invadera Sverige. Däremot att angripa Nato-baser som nu kommer byggas upp på svernsk mark för att angripa Ryssland på det vis som nu sker i Ukraina.
Citera
2023-03-30, 08:07
Avslutad
Sverige har varit ett legitimt mål nu i 1 års tid under ansökningsperioden.... ryssarna är fittor som tror att dom är något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in