Citat:
Jag har läst vad du har skrivit i tråden om att "rättspsyk Gävle avdelning 26" lägger ned. Jag har efter det blivit en maratonkapplöpare, för att jag SJÄLV är intagen/patient på "rättspsyk Gävle avdelning 26 och tror att jag VERKLIGEN vill komma ut innan avdelningen/enheten lägger ned. Jag har räknat ut att din ENDA chans att vinna det här kriget du för mot någon/några kan du BARA vinna om du ringer till Regiondirektören för Region Gävleborg "Göran Angergård" och golar ut/ner/på Anna Sundqvist och resten av ledningen för "psykiatrin i Region Gävleborg" på telefonnummret; 026-15 51 40!? Om du SENARE EFTER telefonsamtalet med "Göran Angergård" inte vunnit kriget du för med någon/några så kanske du kan skicka e-postmeddelanden till e-postadressen som "Göran Angergård" har som är: goran.angergard@regiongavleborg.se
Man får BARA gola om man för ett krig med någon! Man kan INTE vinna ett krig man för mot någon/några om man inte golar ut/ner/på den/dom man för ett krig mot!? Du tror väl inte att du ska kunna vinna det här kriget du för mot någon/några utan att gola ut/ner/på dom? Visst, man vill ju inte va en golbög! Men att vinna kriget man för mot någon/några är viktigare än att inte va en golbög! Handlar det INTE om att man för ett krig mot någon/några så kommer dessa "människor" ALDRIG NÅGONSIN komma undan med vad dom gjort ändå, så det är BARA onödigt, kontraproduktivt och behövs INTE att gola då, och skulle man ÄNDÅ komma undan med vad man har gjort; då MÅSTE man va JÄVLIGT smart!
Mitt namn är; David Barsati, mitt personnummer är; 199300428-1893. Om jag för ett krig mot någon/några golar jag ner båda mina 2 föräldrar DIREKT UTAN att tveka, hellre DOM än MIG!
Mina e-postadresser är: david.barsati1@gmail.com och culpa666@proton.me Det är vilket som vilken e-postaddress du skickar till! Det spelar ingen roll vilken e-postaddress du skickar till, det spelar heller INGEN roll om du skickar till båda 2! Jag kan SÄKERT kolla ALLA mina skräppostmappar på båda dessa 2 e-postkontot! Jag lovar ABSOLUT INGENTING ÖVERHUVUDTAGET! Jag har brutit flera löften innan!?
Mitt favoritcitat: Döm mig när du är perfekt, annars håll käften!
Heder före frihet
Man får BARA gola om man för ett krig med någon! Man kan INTE vinna ett krig man för mot någon/några om man inte golar ut/ner/på den/dom man för ett krig mot!? Du tror väl inte att du ska kunna vinna det här kriget du för mot någon/några utan att gola ut/ner/på dom? Visst, man vill ju inte va en golbög! Men att vinna kriget man för mot någon/några är viktigare än att inte va en golbög! Handlar det INTE om att man för ett krig mot någon/några så kommer dessa "människor" ALDRIG NÅGONSIN komma undan med vad dom gjort ändå, så det är BARA onödigt, kontraproduktivt och behövs INTE att gola då, och skulle man ÄNDÅ komma undan med vad man har gjort; då MÅSTE man va JÄVLIGT smart!
Mitt namn är; David Barsati, mitt personnummer är; 199300428-1893. Om jag för ett krig mot någon/några golar jag ner båda mina 2 föräldrar DIREKT UTAN att tveka, hellre DOM än MIG!
Mina e-postadresser är: david.barsati1@gmail.com och culpa666@proton.me Det är vilket som vilken e-postaddress du skickar till! Det spelar ingen roll vilken e-postaddress du skickar till, det spelar heller INGEN roll om du skickar till båda 2! Jag kan SÄKERT kolla ALLA mina skräppostmappar på båda dessa 2 e-postkontot! Jag lovar ABSOLUT INGENTING ÖVERHUVUDTAGET! Jag har brutit flera löften innan!?
Mitt favoritcitat: Döm mig när du är perfekt, annars håll käften!
Heder före frihet
Jag för inte ”krig” mot någon. Jag vänder mig bara mot hur en del chefer inom regioner i Sverige, och i just detta fall Region Gävleborg, väljer att behandla sina avdelningar, och genom det behandla sina patienter och anställda. Och det som sker nu i Region Gävleborg verkar helt absurt.
Utifrån ditt inlägg misstänker jag att du behöver väldigt mycket hjälp. Den hjälpen kommer du inte få i Gävle (för i Gävle behandlar man inte patienter), kanske är Sala bättre för dig?
Men det var inte frågan i den här tråden. Utan frågan handlade om huruvida det var rimligt att lägga ned rättspykiatrin helt och hållet i en region? Gävleborg blir med detta först ut i landet, samtidigt som alla andra regioner bygger ut sina rättspsykiatriska avdelningar.