2023-03-29, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det man ser hon har flyttat är toaborsten och toarullarna samt en liten soptunna (alla tre saker som jag antar låg inne på toaletten men när hon skulle storstäda och tvätta och skrubba golvet åkte allt ut)

Jag tror det är flyttat pga renoveringen.
Mattan lades ju in samma vecka och de skulle komma tillbaka på måndagen och fixa mera.
De vill inte ha grejer i vägen tänker jag.
Citera
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Menar du hon autistiskt hugger sig i benet för att skapa bevis på "problemet" ?
Nej det menar jag inte.

"När Tove ligger på marken med 20-åringen över sig så säger hon "vad fan håller ni på med?". 20-åringen berättar att Tove försöker ta strypgrepp på henne, och då gör hon detsamma på Tove."
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Yes, han gjorde det direkt i samband med meddelanden skickades. Annars brukar de försvinna efter 24 timmar, det är standard inställningarna.

Jo jag vet, har läst FUP. Skrev det eftersom du sa det var nytt och att meddelanden försvinner. Det låg med i FUP och anledningen till att de inte försvann var att han sparade allt.
Citera
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khj88
JJ är en tvättäkta psykopat. Fyfan vad tragiskt detta..

Sant! Enligt Maya så berättade hon för henne att "Toves ansikte var smält" efter andra eldningen. Källa Expessen - live.

Det togs senare bort av Expressen. För makabert, kanske.
Citera
2023-03-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
"Kaninkokerskan" säger att Tove försöker ta stryptag.

Hon har även sagt att tt tar stryptag.
Citera
2023-03-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Vad säger du.

Har MH sett Toves uppbrända ansikte.
De har jag missat. Var du i rätten och såg/hörde detta?

Då måste ju hon sett Tove EFTER en brand, ju...

Jag citerade det vid 14 tiden från aftonbladets chatt,vilket dom ändrade sen kan se om jag hittar
Citera
2023-03-29, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Sant! Enligt Maya så berättade hon för henne att "Toves ansikte var smält" efter andra eldningen. Källa Expessen - live.

Det togs senare bort av Expressen. För makabert, kanske.
Okej men MH har väl hävdat att hon satt i bilen vid första tillfället JJ försökte sätta eld på Tove? Vid andra försöket var MH inte ens med vilket även videmerat av JJ.
Citera
2023-03-29, 17:26
Medlem
SloppySecondss avatar
[quote=Romper|83983009]
Citat:
Ursprungligen postat av skogsnosse
Hon har även sagt att tt tar stryptag.[/QUOTEOkej, det är säkert möjligt att hon sagt det.
Men det var inte det som jag citerade...
Nähe vem är krematoriet/Vedungnen och äter kaniner ?
Kan det vara JJ som inga killar kan behålla som tittar på lesbiskt gangb. med strypning ... var det efter mordet ?
Citera
2023-03-29, 17:27
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Jag citerade det vid 14 tiden från aftonbladets chatt,vilket dom ändrade sen kan se om jag hittar

NEJ!

MH sa att JJ hade sagt att "TOVES ansikte är helt smält" (vid förhöret idag).

Horribelt...
Citera
2023-03-29, 17:27
Medlem
Tror Tove kände sig trängd i badrummet när de gick husesyn fick panik och ville ut därifrån .JJ tog sin chans och slog till när Tove trängde sig ut .
Hon ville döda Tove och hon var så smart så ingen skulle veta att hon gjort det ...
Citera
2023-03-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
""18-åringen fortsätter:

– Hon berättade att hon varit ute i skogen där vi lämnade Tove. Och hon sa liksom att... hon sa "du vill säkert inte veta det här, men...".

Här tar 18-åringen en paus.

– Ansiktet på Tove hade smält, och majoriteten av hennes hår var borta."

Att hon säger detta framför Toves anhöriga, har hon inte mer respekt för att bespara dom det?? på riktigt

Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
NEJ!

MH sa att JJ hade sagt att "TOVES ansikte är helt smält" (vid förhöret idag).

Horribelt...

ja..
Citera
2023-03-29, 17:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, de krystade förklaringar JJ har till de allvarliga saker hon har gjort, det kommer inte ligga bra i rättens ögon.

Inte ofta människor tänker som hon gör och de flesta förstår varför JJ t ex "kremerar" Tove. Inte så mycket av en egen inre önskan att själv kremeras eller av någon som helst omtanke av någon.

Tror kanske inte att Clea sagt till JJ att ta upp Fjällbackaböckerna direkt, utan det tror jag kanske att JJ sagt själv.

Kanske jj kan förklara exakt vilken fjällbacka bok som gett henne just dom ideerna till sökningar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in