Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-20, 14:49
  #10561
Medlem
Geronimos avatar
Hur aktivt är spelet nu inför BF 2042? Tänker framförallt på PS4. Är det mest grundkartorna som det spelas på som i BF1?
Citera
2021-06-20, 15:13
  #10562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geronimo
Hur aktivt är spelet nu inför BF 2042? Tänker framförallt på PS4. Är det mest grundkartorna som det spelas på som i BF1?
Logga in och se vetja! Tyvärr avinstallerade jag BF4 på min vanliga dator men har bf3 på ps3 så funderar på att koppla in det och se hur aktivt det är inför BF6. Tycker 3an var bättre än 4an.

Angående BF1 så vet jag inte, var inne å spelade lite i början av året och jag tycker att det var svårt att komma in på en server, tog lång tid osv och sen var det även svårt att hitta en server med många spelare. Så min slutsats av det är att bf1 tyvärr är ganska dött. Men de va jäkligt fett
Citera
2021-06-21, 14:26
  #10563
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geronimo
Hur aktivt är spelet nu inför BF 2042? Tänker framförallt på PS4. Är det mest grundkartorna som det spelas på som i BF1?

Spelade igår på ps4. Det lever och frodas. Både grundkartorna och dlc.
Citera
2021-06-21, 15:13
  #10564
Medlem
Geronimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TypoJesus
Spelade igår på ps4. Det lever och frodas. Både grundkartorna och dlc.
Tack för svar! Började lira det igen igår. Fortfarande ett bra spel, men dem som säger att serien "toppade" här håller jag nog inte med om. Har fortfarande BF1 som favorit i serien. Har dock inte lirat alla spelen så är väl inte den bästa att göra ett utlåtande.
Citera
2021-12-17, 14:37
  #10565
Medlem
Laddade ned spelet från Game pass och jag tycker det ser bra ut för att ha 7 år på nacken.
__________________
Senast redigerad av MbNa 2021-12-17 kl. 14:45.
Citera
2021-12-18, 20:35
  #10566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Laddade ned spelet från Game pass och jag tycker det ser bra ut för att ha 7 år på nacken.

Både BF 3, BF 4 och Bf Hardline ser riktigt bra ut med tanke på att de är så pass gamla…
Citera
2021-12-20, 00:55
  #10567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Både BF 3, BF 4 och Bf Hardline ser riktigt bra ut med tanke på att de är så pass gamla…

Verkligen! Jag lade spelandet på hyllan strax efter GTA V kom ut och missade mer eller mindre hela eran kring Xbox One och PS4. Det var först vid 2018 jag tog upp det igen med en One X vilken jag fortsatt använder. Kom med andra ord tillbaka i gamet lagom till 4K, HDR och i viss mån 60 FPS vilket är kul. Laddar faktiskt ned BF Hardline i skrivande stund och ser fram emot att spela det med tanke på hur BF 4 imponerar.
__________________
Senast redigerad av MbNa 2021-12-20 kl. 00:58.
Citera
2021-12-21, 23:19
  #10568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Verkligen! Jag lade spelandet på hyllan strax efter GTA V kom ut och missade mer eller mindre hela eran kring Xbox One och PS4. Det var först vid 2018 jag tog upp det igen med en One X vilken jag fortsatt använder. Kom med andra ord tillbaka i gamet lagom till 4K, HDR och i viss mån 60 FPS vilket är kul. Laddar faktiskt ned BF Hardline i skrivande stund och ser fram emot att spela det med tanke på hur BF 4 imponerar.

Tycker BF Hardline är riktigt bra också. Det jag gillar framförallt med det spelet är att man vinner pengar och kan välja vilka vapen man vill köpa, vilka tillbehör och sikten man vill köpa etc. Lite mer frihet på det sättet jämfört med BF 4 och BF 3 där man låser upp saker linjärt hela tiden…

Banorna är också riktigt schyssta!
Citera
2022-01-06, 21:48
  #10569
Medlem
Hur gör man får att få bättre vapen i multiplayer? Måste man köpa det, eller får man det när man blir bättre?
Citera
2022-04-23, 11:36
  #10570
Medlem
theshades avatar
Är det någon som vet om det över huvud taget är möjligt att byta språk till engelska på en RU/PL-version av spelet idag? Jag minns att jag fixade spelet och spelade med engelska då det begav sig men idag hittar jag bara gamla guides som inte fungerar. Hjälp!

Citat:
Ursprungligen postat av Nonicoclolasos
Hur gör man får att få bättre vapen i multiplayer? Måste man köpa det, eller får man det när man blir bättre?

Du låser upp nya vapen och utrustning när du levlar upp.
Citera
2023-03-29, 11:07
  #10571
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Är det någon som fortfarande spelar som vet om det finns någon bra aktiv server på ps? När jag kollar finns det bara såna "Golmud railway 24/7" och "Operation locker 24/7". Men sedan när jag kollar på twitch verkar det vara andra servar igång men hittar inte de. Någon som kan rekommendera någon bra aktiv server? Och 2042 vägrar jag spela.
Citera
2023-03-29, 13:37
  #10572
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
Är det någon som fortfarande spelar som vet om det finns någon bra aktiv server på ps? När jag kollar finns det bara såna "Golmud railway 24/7" och "Operation locker 24/7". Men sedan när jag kollar på twitch verkar det vara andra servar igång men hittar inte de. Någon som kan rekommendera någon bra aktiv server? Och 2042 vägrar jag spela.

Nu är det länge sen jag var inne på bf4 men du får tänka på att servrarna inte är samma över olika konsoler, så Xbox, ps och pc har alla egna servrar, sen kan det möjligen vara region lock på vissa med. Så streamar nån på pc kommer du inte ha samma servers på ps. Bf1 är väldigt aktivt iaf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback