2023-03-28, 17:59
Medlem
klettermauss avatar
Kollar man kommenterar på Facebook så stöttar 99% Janne i den här situationen.
Känns bra. Vill aldrig mer se Bojan i TV. Och så har jag känt länge
Citera
2023-03-28, 18:00
Medlem
Jag är verkligen ingen fan av blattar det är bara titta på historiken men jag fattar inte hur ni kan försvara Janne i den här situationen? Janne står och blänger på Bojan även när Jihde försöker prata med honom, riktigt provocerande hatet Janne uppvisade var nog värre än tonfallet och de hånade ord som exempelvis "å fan" som Janne uttryckte! Jag vetifan men några här som kommenterar har nog sett intervjun i taskig mobiltelefon eller inte alls!

Sen att efterspelet handlar om rasism är bara Sverige 2023 jag vet inte själv hur jag skulle tolka Jannes ord?

Men att Janne nu gått ut och bad om ursäkt slätar inte över beteendet man får inte tappa det så här! Oförlåtligt!

Att Bojan började med att be om ursäkt innan han ställde frågan är ovanligt för att vara Bojan!
Citera
2023-03-28, 18:01
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Såg klippet, förstår inte varför Janne blir så förbannad?
Citera
2023-03-28, 18:01
Medlem
Bojan verkar vara en arrogant översittartyp. Påstår saker och sedan kräver svar.
Han gjorde ett synnerligen obehagligt och otrevligt intryck.
Det borde vara mot honom drevet ska gå.
Citera
2023-03-28, 18:02
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Jorgen
Exakt, jag som inte är jätteinsatt i fotboll tyckte att Jannes svar var sakliga och begripliga.
Bojan är inte journalist utan i bästa fall kommentator.

Allt flöt bra till Bojan fick ställa sista frågan. Max oflyt!

Vad har de andra två som stod tysta för roll? Var de tillfälliga gäster eller är det alltid fyra ”experter”?

Bojan är ju helt körd i huvudet:

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/y6VneA/bojan-djordjic-till-janne-andersson-jag-kan-forlata-men-inte-glomma

Citat:
Jag kan förlåta men inte glömma

Otroligt lätt kränkt herre.
Citera
2023-03-28, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Varför finns det ens en tråd om detta?

Janne skall be om ursäkt, Bojan ställer en ytterst relevant fråga om Karlssons speltid och Janne börjar bete sig som en barnunge, gillar inte Bojan heller men han har vuxit under sin tid som " expert " i Viasat studion. Jag förväntar mig en offentlig ursäkt från Janne.

Jag står på Bojans sida här till 100 %

Janne skulle ju bara sagt åt Bojan att dra åt helvete igår och givetvis aldrig be om ursäkt till den vidriga narcissisten.

Du står på samma sida som en självgod, dryg, ständigt provocerande och riktigt oskön konfliktsökande blatte som överskattar sig själv monumentalt.
Nej du ståplats i Värtahamnen för Bojan och Reinfeldt är vad Sverige behöver nu.
Dags att börja rensa upp i träsket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Såg klippet, förstår inte varför Janne blir så förbannad?

Se studiosnacket 5 min innan, de är som 4 tonårsgrabbar som förbereder sig för en misshandel (verbal), de hetsar varandra. Bojan (med alla hans par IQ) går först ut och Sebbe och Fredrik har vett på att hålla tyst.

Har du inte sett de hela kanske du bör välja annan tråd?
Citera
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Zlatan hade rätt den här clownen är smyg-rasse.

Maybe och det är dåligt, men Bojan borde bannlysas från TV. Så jobbig!!!! Dialekten är värre än hon från Västerbotten som kommenterar damfotboll! Finns det NÅGON som gillar honom?

Bara hans talspråk gör honom konfrontativ! Han låter
ju ovänlig i vad han än säger. Låter arg - alltid.
Citera
2023-03-28, 18:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Ja, han är bög det vet alla med insyn. Bojan och Janne va tidigare bögkelande rumpkamrater… Bojan började flörta med jesper karlsson som också är superfikus vilket janne fick reda på.

Bojans fråga ang Jesper är en pik mot gubbkukJanne och janne tar de såklart personligt och blir förbannad då Bojan va otrogen mot Janne med jesper.

Vem som helst hade lackat ur som Janne gör, men hade görna sätt nävarna styra ist
Hur löjlig kan man var? Som dig?
Citera
2023-03-28, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Bojan verkar vara en arrogant översittartyp. Påstår saker och sedan kräver svar.
Han gjorde ett synnerligen obehagligt och otrevligt intryck.
Det borde vara mot honom drevet ska gå.

En riktigt vidrig människa som det är dags att sparka långt bort.
Citera
2023-03-28, 18:06
Medlem
Viaplays Pressmeddelande
"I Viaplays EM kval-sändning på måndagskvällen utbröt en hätsk diskussion där Sveriges förbundskapten Janne Andersson gick till angrepp mot Viaplays expert Bojan Djordjic. Under fotbollförbundets presskonferens på tisdagen gav Janne Andersson sin syn på händelserna och sträckte ut en hand. Nu replikerar Viaplay och Bojan Djordjic på hans uttalanden.
– Jag kan förlåta men inte glömma. Vi har alla något att lära av det här och jag kommer fortsätta att rakryggat göra mitt jobb, säger Bojan Djordjic. "

Där Sveriges förbundskapten gick till angrepp??? Var ju Bojan som inte kunde acceptera Jannes svar, trots upprepningar. och sedan inte kunna läsa av situationen och driva på istället,
Sämsta svar ifrån VIAplay.

https://press.viaplaygroup.se/post/bojan-djordic-till-sveriges-forbundskapten-jag-kan-forlata-men-i
Citera
2023-03-28, 18:08
Medlem
Man blir less på hur mycket utrymme en händelse som denna tar i svensk media. Hur många pressmeddelanden, uttalanden och krönikor ska man behöva läsa? Janne har jobbat i motvind ett tag, men han skämde oavsett omständigheter ut sig igår och bad därför om ursäkt. Varför inte nöja sig? Nej, Bojan släpper då en floskelspäckad replik där han säger sig kunna förlåta men inte glömma och händelsen tröskas vidare i spaltmeter efter spaltmeter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in