2023-03-29, 12:09
Medlem
Man märker verkligen med ett par dagars distans att detta skadade Bojan hundra gånger mer.
Han har verkligen visat sitt rätta ansikte, först försöka slakta en person och anklaga han för rasist.
Sedan inte ens kunna be om ursäkt som Janne gör för att han brusade upp..
När han själv får en ursäkt så säger han "kan förlåta Janne men inte glömma".. Men inte en ursäkt tillbaka till Janne för att han försökte dra igång ett massivt drev som kunde slutat i katastrof.

USCH! Vilken vidrig människa han är Bojan, en riktig PAJAS!
Men bra man ser verkligen att majoriteten av folket idag har insett det.
Citera
2023-03-29, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Varför ska Bojan be om ursäkt? Han gjorde inget fel.

Han kallade Janne felaktigt för rasist.
Citera
2023-03-29, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister

Nej. Han kallade honom inte rasist.
Citera
2023-03-29, 12:14
Medlem
Citat:
Nej. Han kallade honom inte rasist.

Och det har även du gjort.
Citera
2023-03-29, 12:20
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Varför ska Bojan be om ursäkt? Han gjorde inget fel.
Jo det gjorde han på alla nivåer han kan.
Det värsta är väl att han själv misstolkar en motfråga och sedan drar på sig offerkoftan och försöker få hans egen oförmåga att förstå att bli Anderssons ansvar.
Bojan är en jävla lipsill som borde ta offerkoftan och dra från TV.
Fy fan sånt patetiskt spektakel han är.
En gaphals som inte klara att sköta en intervju vettigt och som inte tål en att bli motsagd av den som intervjuas.
Bojan visade upp hela sin inkompetens.
Citera
2023-03-29, 12:23
Medlem
Jag kan bara tillföra min syn (som jag gjorde i match-tråden) på saken:

I stundens hetta "live" i direktsändning, precis när janne banan yttrade orden uppfattade jag inget rasistiskt alls, utan det var mer; vem fan är du då? du ska inte komma här och mopsa dig. det var mer munhugg där bägge två var lika goda kålsupare.

men sen börjar bojan med sitt övertolkande; va menar du? ska jag representera serbien? så han lägger verkligen grova ord i munnen på janne banan.

om man tillämpar bojans strategi kan man inte föra en konversation/diskussion med någon med invandrarbakgrund utan att riskera att bli anklagad för ditten o datten.

sen bör man tillägga att janne banan är svinigt otrevlig och en sur gubbe. han tappar det helt. jag ser bara förlorare i den här soppan. möjligen tv-kanalen och jannes efterträdare (om han får sparken i förlängningen) som kan kapitalisera på det här...

skall tilläggas, när jag kollade på det en andra gång blev jag mer skeptisk, vad menar janne banan egentligen? men bojan hjälper ju till med att lägga ord i munnen och vara extremt aggressiv...

fråga; varför ska bojan ha tolkningsföreträde i en fråga som är ytterst höljd i dunkel och i princip kan tolkas hur som helst?
Senast redigerad av DurexPlayHeat 2023-03-29 kl. 12:35.
Citera
2023-03-29, 12:23
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister

Mata inte trollet.
Citera
2023-03-29, 12:24
Medlem
Masingas avatar
Det där med att skoja bort rasist gliringen av Janne när han frågar Bojan vad han representerar. Bojan svarar Sverige vad annars, Janne svarar "Ofan" vad tolkar man det som? För mig känns det lite som att det lutar åt "du är intr svensk".
Citera
2023-03-29, 12:25
Medlem
Kundalinis avatar
Synd att Andersson inte vägrade be om ursäkt. Hade varit skönt med ny förbundskapten.

Patetiskt att tappa det så här. Hade han dragit en lina innan han kom ut till intervjun? På första frågan andas han knappt efter att hastigt påpeka vilket fantastiskt matchfacit han har. Han räknar ju alla matcher och anser att han vunnit fem av de senaste sex matcherna. Dom som räknar annorlunda får i stället ihop en seger på de sex senaste tävlingsmatcherna.

Jag har full förståelse för att han ogillar Bojan, vem gör inte det liksom, men topplocket verkar vara löst. Det är bara att tacka för underhållningen. Tack, idioter!
Citera
2023-03-29, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Nej, men det finns inte på kartan att Janne menade så som Bojan tolkade det..
.

"Sverige"
"Åhfan"

.....
Citera
2023-03-29, 12:29
Medlem
styckets avatar
varför anser alla att janne är fel ute?

vad var det han sa?
Citera
2023-03-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Det där med att skoja bort rasist gliringen av Janne när han frågar Bojan vad han representerar. Bojan svarar Sverige vad annars, Janne svarar "Ofan" vad tolkar man det som? För mig känns det lite som att det lutar åt "du är intr svensk".

Exakt. Den vinkeln har inte många tagit upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in