2023-03-28, 17:52
Medlem
ziracorns avatar
Typiskt svenskt att stå och be om ursäkt till en "jugge-svensk-expert" på en presskonferens dagen efter, med gråten i halsen...

Patetiskt.
Citera
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Jag är faktiskt inte heller jätteförvånad, då dessa är två temperamentsfulla herrar och intervjun sker precis efter match, där känslorna och adrenalinet flödar..

Det mest förvånande var väl hur passiva Ljungberg, Larsson och Jihde var, är de helt handlingsförlamade eller?
Ja riktigt pinsamt att se dessa konflikträdda svenskar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Bojan påstår att han representerar hela Sverige, "10 miljoner", "Sverige så klart", som därmed samtliga skulle ifrågasätta Jannes beslut om Jesper Karlssons speltid. Janne anser såklart att det är befängt, men inser det hopplösa i att försöka förklara att det finns andra synvinklar än Bojans och utbrister då uppgivet "Åh fan".

Det hade knappast något med Bojans blatterier att göra, utan helt sonika för att han är en idiot. Det är du som är rasist som påstår att det hänger ihop.

Nej.
Han menar att han är där i egenskap av att representera de som inte är i studion (dvs Svenska folket) och ställer frågor, vilket såklart stämmer.

Det handlar verkligen inte om att hela Sverige håller med Bojan. Det mest troliga är att inte ens de tre övriga vid bordet håller med Bojan, men det är likväl en viktig poäng och frågeställning.

Tål man inte en kritisk fråga som chef så bör man inte heller vara chef.
Citera
2023-03-28, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Jag tror att de flesta som tar ställning här redan hatar endera Janne eller Bojan.

Sen ser man det man vill se.

Nej, jag hade svårt för Janne innan och har tänkt på Bojan som något av frisk fläkt.
Citera
2023-03-28, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-

Viaplays president och CEO Anders Jensen säger att man står bakom Bojan Djordjic ”till hundra procent”.
https://www.tv4.se/artikel/2HmAllysiBBwomTX917WmU/bojan-djordjics-foersta-ord-om-storbraket-med-janne-andersson

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Helt sjukt!!!!

Likt en omogen förälder som omöjligt kan se att deras barn gjort något fel, när det blivit en konflikt med ett annat barn..
Citera
2023-03-28, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Men du ser i alla fall att det inte finns någon rasism inblandat?

Det är Bojans jobb att få till en intervju. Han börjar istället tjafsa emot den han intervjuar

De skickar ju ut "den dumme killen" med att ställa frågor som Fredrik och Sebastian aldrig skulle ställa - för de har bättre vett än så.

Med detta saft är de ju Viaplay som är skurken, som utnyttjar Bojan som saknar förmåga att förstå vad han gör.
Citera
2023-03-28, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomdutilisateur
Så här i efterhand var intervjun lurig, men de som gillade fällan för Janne föll själva för den i och med dagens presskonferens.
Uppdatera mig. Vad var det för presskonferens och vad var det för spektakulärt som kom ut av den?
Citera
2023-03-28, 17:55
Medlem
King-kuntaas avatar
Jag har aldrig sett en sån lättkränkt tränare på högsta nivå.

Jannes beteende är under all kritik.
Citera
2023-03-28, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Nej, jag hade svårt för Janne innan och har tänkt på Bojan som något av frisk fläkt.

Jag gillar Janne när han inte dampar.
Han dampar dock lite för mkt för att vara vuxen och chef för ett landslag i fotboll.

Bojan har jag alltid haft svårt för, haha
Citera
2023-03-28, 17:56
Medlem
King-kuntaas avatar
Zlatan hade rätt den här clownen är smyg-rasse.
Citera
2023-03-28, 17:57
Avslutad
”Jag kan förlåta men inte glömma”…

Vilken makalös man-vagina Bojan gått och burit på under alla dessa år, vem hade trott att han skulle dra rassekortet av alla tänkbara kontringar?
Citera
2023-03-28, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Zlatan hade rätt den här clownen är smyg-rasse.

Är Janne de så är vi alla de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in