2023-03-28, 16:42
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Och frågan får ett svar "skadad fem månader, först på sistone som han fått till det ..." men Bojan stoppar inte där - det hade han kunnat göra.
Ja, men han väljer att fråga vidare. Inget optimalt beslut, men hade Janne sagt ”jag tar ut laget och jag står för mina beslut” hade det inte funnits något mer att gräva i. Bojan är en provokatör som bevisligen gillar att trycka på svaga punkter, men Janne är i en så pass hög position att han borde kunna hålla sådant kort och med pondus. Det ska man kunna begära av en ledare.
Citera
2023-03-28, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Ouff, riktigt svagbegåvad take.

Har du ö.h.t sett intervjun?

Han frågar varför en spelare bara fått 8min matchtid på 2 matcher och därifrån så är det Janne Andersson show (som vi sett så många ggr förut).

När Jihde försöker gå vidare så lämnar ju sopan studion eftersom att han har 4pers emot sig (2av dessa har inte ens öppnat käften).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Ja, Janne tappar fattningen till slut och för det har han bett om ursäkt men det är Bojan som har som arbetsuppgift att göra det till en fungerande intervju för tittarna - inte Janne.

En journalist som börjar tjafsa emot den han intervjuar ...

Bojan behöver träning om han ska fortsätta intervjua folk.

Bojan kanske redan har fått en hel del råd och träning i hur man ska göra en intervju. Men han klarar inte av att lära sig och är ändå usel på det. Lite som med Bojans fotbollskarriär.
Citera
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Rinkeby United FC i div 4! Helt klart erfarenhet nog att sätta sig över en förbundskapten! 😳🔫

Krävs ju både kunskap i språk och skrift om man ska vara tränare högre upp än i korpen, Bojan han har inget av det. En uppblåst nolla är vad han är! (Sen är ju inte Janne A speciellt begåvad heller, men han är ändå vida överlägsen analfabeten Bojan! )
Citera
2023-03-28, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Ja, men han väljer att fråga vidare. Inget optimalt beslut, men hade Janne sagt ”jag tar ut laget och jag står för mina beslut” hade det inte funnits något mer att gräva i. Bojan är en provokatör som bevisligen gillar att trycka på svaga punkter, men Janne är i en så pass hög position att han borde kunna hålla sådant kort och med pondus. Det ska man kunna begära av en ledare.

Han var ju kränkt redan från början, det måste du väl förfan ha sett?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ja det är väl uppenbart att det ser ut så! Men det betyder ändå inte att man har dom kunskaperna som en journalist förväntas ha! O i detta fall när alla vet att Bojan saknar all sån kunskap o inte heller är anställd som journalist o inte är på plats i egenskap av journalist, så kanske vi kan sluta prata om honom som en sådan o inte bli helt chockade över att han inte har en jävla aning om vad han gör!

Problemet här är att Bojan som du säger inte är på plats i egenskap av journalist. Som nån sorts expert får han hudflänga förbundskaptenen bäst han vill i eftersnacket. När föremålet för kritiken väl kommer in ska en journalist ta över, stå för frågorna och i god ton kanalisera det eventuella missnöje som funnits i studion. Experterna kan sedan fortsätta recensera förbundskaptenen när denne gått. Det är god sed i de här sammanhangen. Bojan fattar det inte utan tror han är ditskickad för att göra det han väl annars ägnar sig åt. Gå i polemik med tränare och ställa till med tjafs.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Har du ö.h.t sett intervjun?

Han frågar varför en spelare bara fått 8min matchtid på 2 matcher och därifrån så är det Janne Andersson show (som vi sett så många ggr förut).

När Jihde försöker gå vidare så lämnar ju sopan studion eftersom att han har 4pers emot sig (2av dessa har inte ens öppnat käften).
För mig som egenutnämnd Sherlock Holmes är det rätt uppenbart att det inte var frågan i sig som Janne Andersson blev förbannad på utan det här är något personligt mot Bojan. Exakt vad och varför vet jag inte, men något skit är det.
Citera
Avslutad
Har Reinfeldt uttalat sig ännu?
Här kom ju hans hjärtefråga upp direkt.

Fotboll? 5-0,fina mål. Vem fan bryr sig... 😉
Citera
2023-03-28, 16:45
Medlem
löls avatar
Nu går bojan ut med att han kan förlåta men inte glömma.
I ett pressmeddelande från Viaplay säger tv-experten att han kan ”förlåta men inte glömma

Det låter som han nu tog på sig offerkoftan.
Och att han inte svarat på jannes försök i att nå honom på telefon.
Citera
2023-03-28, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Så du menar att en förbundskapten inte är en människa utan skall tåla påhopp utan att själv visa känslor.
Hade bara Bojan hållit käften o inte fortsatt (en normal funtad människa hade känt det redan efter första frågan) så hade det inte exploderat.

Bojan e JÄVLIGT duktig på att spy skit över alla andra, om du missad det så se sändningarna i studion före lördags matcher.

Vad exakt är det Janne får som du menar är rena påhopp ?

Menar du att frågan om att Bojan tycker att Jesper borde få fler minuter är påhopp?
Citera
2023-03-28, 16:46
Medlem
Hydrangeas avatar
Janne har visat prov på att han är större än det här fjantiga manstjafset.
- Han har lyssnat på personer i sin krets
- Han har tagit till sig kritiken
- Han har försökt få tag i Bojan för att ge en personlig ursäkt
- Han sätter sig ensam i direktsänd pressträff och svarar lugnt och sansat på alla pressande frågor från blodstörstande media, och återupprepar att han är ledsen för hur det blev och ber alla om ursäkt

Bojan har valt att sjunka så lågt att han, utöver att bete sig som en idiot igår:
- Inte svarat personligen på Jannes ursäkt
- Inte bett om ursäkt själv
- Satt på sig offerkoftan
- Dragit rasistkortet igen och därmed inte tagit till sig förklaringen

Janne är den som går stark ur detta.
Citera
2023-03-28, 16:47
Medlem
Jag tycker Janne betedde sig tölpigt och var lättkränkt. Att Bojan (som är matcho-serb) såg rasism, fine. Jag kan se det perspektivet men så var det inte. Därmed är det rätt av Janne att be om ursäkt.

MEN att Bojan nu går ut och drar fram rasistkortet så här i efterhand. Vilken jävla fjant. Han vet själv vid det här laget att det där inte var rasism. Men trots det kan han inte ta Jannes ursäkt som en man. Jag har träffat lättkränkta gängmedlemmar som kan ta en utsträckt näve eller ett fikonlöv bra mycket manligare.

Ush.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in