2023-03-28, 13:40
Medlem
HVIT.s avatar
Bra insats av Janne på pressträffen. Jag är 100% med på Janne, vi är bara människor.
Citera
2023-03-28, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Givetvis har denne journalist rätt. Men en intressant synvinkel ur allt det här, är att svensken behöver massa olika invandrare som sköter både försvar och anfall i rasismdebatten. Svensken klarar inte av det själv hur han ska tillbe Rasism-guden utan måste ta in en arab som försvarar Janne mot en serb, mulatt och bosnier.

Anfall i fotbollsmatchen och försvar i rasismdebatten.
Citera
2023-03-28, 13:41
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Man kan aldrig ta en ärlig diskussion med en rabiat blatte. Det slutar alltid i att blatten har fel och svensken är rasist.

”Ärlig diskussion” är ju Fjannte Andersson som börjar tok böla efter en helt legitim fråga om Karlssons speltid. T.om Torsten Flinck hade varit mer stabil som förbundskapten.
Citera
2023-03-28, 13:42
Medlem
trancass avatar
Bråk om ingenting. Sen när blev serber offerkoftor!? Hahahaha, inte ens på 70-talet när de kom hit var de särdeles känsliga eller tog på sig offerkoftan. De juggar jag känner har aldrig ens ägt en offerkofta.
Vilket djävla trams. Bojan är en primadonna. Hur fan skulle det gå till att bli rasistisk mot en serb? De är som att vara rasistisk mot en norrman eller finne! Hahahaha! Irena Pozar har självklart uttalat sig och iklär sig den illasittande koftan...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
”Ärlig diskussion” är ju Fjannte Andersson som börjar tok böla efter en helt legitim fråga om Karlssons speltid. T.om Torsten Flinck hade varit mer stabil som förbundskapten.

In med Dr Alban som tränare. Han är "stabil".
Citera
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Bra insats av Janne på pressträffen. Jag är 100% med på Janne, vi är bara människor.
Ursäkta sig genom livet och kostar oss en halv miljon i månaden. Jävla offer
Citera
2023-03-28, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Bojan är i mångt och mycket ett troll. Han resonerar och ställer frågor för att skapa reaktioner och för att provocera.

Här är en journalists syn på hans teknik:

Youcefi skriver vidare:
”Nu vet jag inte med säkerhet om Djordjic och de andra experterna i studion betraktar sig själva som journalister, men under intervjun på Friends Arena hinner Djordjic begå flera intervjutekniska dödssynder. Han använder laddade ord, han ställer flera frågor i en, och han kommer med påståenden utan frågor.”
SVT-profilen skriver vidare att Djordjic fråga var relevant – men att den hade förtjänat en fördjupning. Han resonerar också kring vad experten hade kunnat göra annorlunda.
”Jag hade med stor sannolikhet reagerat precis som Djordjic. Och ångrat mig efteråt.”

Bojan lyckades komma under skinnet på Janne som agerade proffsigt.

Det behövs verkligen färre journalister med fega frågor. Åtminstone utomlands tillåts mer känslor i samband med sport. Vissa av sportkommentatorernas floskler är mer än sövande under matcher.
Citera
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Lol.. man tappar ju totalt respekt för allt och alla när man ser det här.

Ja han skulle ha vägrat denna presskonferensen helt enkelt.

Hade räckt säga vill ni ha presskonferensen får ni ingen ursäkt utan min avgång.
Citera
Medlem
Brainiac55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Conte gjorde det så sent som sin sista match som Tottenham-tränare... han gick loss på allt och alla. Det gjorde inte Janne.
Conte framförde kritik mot spelarna och klubben men topplocket gick inte som på Janne. Ja, jag har sett presskonferensen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Bråk om ingenting. Sen när blev serber offerkoftor!? Hahahaha, inte ens på 70-talet när de kom hit var de särdeles känsliga eller tog på sig offerkoftan. De juggar jag känner har aldrig ens ägt en offerkofta.
Vilket djävla trams. Bojan är en primadonna. Hur fan skulle det gå till att bli rasistisk mot en serb? De är som att vara rasistisk mot en norrman eller finne! Hahahaha! Irena Pozar har självklart uttalat sig och iklär sig den illasittande koftan...

Balkanfolk börjar bli lite wimpiga. (Zlatan undantaget) Se bara på Serbiens president. Den utvecklingen Balkan valt att gå.
Citera
2023-03-28, 13:44
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif

Janne svarade på frågan men serben malde på samma fråga hela tiden. Förståeligt att Janne tröttnade på detta tröghuvud.
Citera
2023-03-28, 13:44
Medlem
Man önskar alltid att det kunde vara så här. Men man fattar ju att om det är så. Så kommer det inte bli lika spännande när det väl händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in