Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
De här inläggen har ju åldrats "sådär".
Pajas inlägg som vanligt. Ingen har försnillat någons pengar.
CZ har tagits på bar gärning där han uppmanat vissa kunder i USA att gå via VPN, inte mer än så.
Han har erkänt det, vad jag förstår och Binance lär åka på böter.
En nothingburger.
Härom året fick banker runt om i världen böter på totalt 150 miljarder (!) för diverse olika brott. Man betalar och går vidare som inget hänt.