2023-03-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Äh en gringubbe som blev hysterisk är inget att hylla. Jävla mensreaktion. Såg ut som att han skulle börja grina och kunde inte få ihop en fullständig mening mot slutet vad är det för trams.
Och du går runt och ler dagarna i ända?
Citera
2023-03-28, 11:03
Medlem
Kaptagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Oj så arg och obalanserad du blir, begriper att du blev imponerad av Jannes snöflingebeteende Om du i det här sammanhanget inte vet vem Jesper är så är du tveklöst enfaldig då det var den personen Bojans fråga handlade om Din enfald kan du inte rå för men däremot kan jag rekommendera att du inte visar upp den så tydligt. SÅ ett tips är att minska på invektiven så ökar din trovärdighet; i vart fall marginellt

Det är Bojan som är snöflinga när han drar rasistkortet så fort han får mothugg. Se bara på Zlatan som kallade Janne rasist men ändå spelar i landslaget idag. Personer som dom kommer att trampa på en om man inte står upp för sig.
Citera
2023-03-28, 11:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bollenrullar
Den kuvade svensken blev tagen på sängen..
Att visa lite känslor, då sätter svenne handen för ansiktet och blundar..
Heja Janne du är kung!
Exakt, bara hälsosamt och bra att svennebanan i TV-soffan får se folk som visar känslor på riktigt. Näven måste inte knytas i byxfickan - då får nog man cancer förr eller senare ,eller blir kvinnomisshandlare. Ut med skiten direkt ba´
Citera
2023-03-28, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Svag programledare. Vad gör Jidhes bror ens i studion. Spelar han inte landbandy?

Såhär får det inte skena iväg en övertänd jugge måste styras med järnhand när det börjar gå snett
Ingrep nån av de andra?
Om inte var det lika oproffsigt av dem
Regel nr 1 styr bort om det blir tjafs.
Bryt med en annan fråga
Eller står de där tysta?

Tillbaka till skolbänken journalister
Citera
2023-03-28, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.
Nej A och O i journalistik är att granska makthavarna, i detta fall Janne, Sveriges förbundskapten. Det har ju gått så väldigt bra för Sverige det senaste, kom inte ens med i VM. Ska alla spela glada för att vi vinner 5-0 mot ett annat skitlag rankat 120+ i världen någonting. Nej pinsamt urartade av Janne som inte kan ta kritik. Det var nog fler i Svergie en just Bojan som undrade detsamma då Jesper har visat sig vara en jävligt bra spelare som kanske borde få mer speltid på planen?

Sen så gillar jag att Janne har balls och kan stå upp mot studion men att bli arg för en sån skitsak var lite väl tycker jag, men det var roligt! Så otroligt stolt att dom vann över skitlaget Azerbajdzjan men fortfarande förbannad

Nu förstår jag inte riktigt ditt resonemang..
Först menar du att matchen inte spelar någon större roll, då vi vinner mot ett skitlag med 5 - 0.
Därefter menar du att JK borde fått mer speltid...
Varför då?
Citera
2023-03-28, 11:07
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Fattar du inte hur journalisterna jagat JA under dessa 2 matcher och ställt dummare och dummare frågor , sen efter 5-0 seger få första frågan varför en spelare inte fått mer speltid ?

Vad är det för jävla experter ?

Stå på dig Janne, du skall inte be om ursäkt det kan blatterasisten göra

Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Nja.....det var ju jäkligt dåligt spel i 70-75 min, sen kommer Jesper in ligger bakom två mål på de åtta min han lirar.
Hela grejen är ju att Bojan snackade innan matchen om att JK inte var med i elvan fr start sen kommer JK in och gör väldigt bra saker på så få min, så frågan är ju relevant då Janne kört med spelare som inte gjort någon glad under lång tid, Christoffer Olsson som ett lysande exempel samt Claesson. Janne hade kunnat förklarat i lung ton hur han resonerade så hade det inte urartat.

Men när man för en gång skull vinner och med 5-0 så kan de väl ändå kosta på sig att vara lite positiva ?

Men vi kan väl vända på det och säga att vilket jävla bra byten JA gjorde i rätt tid när avbytarna kom in och gjorde mål ?
Perfekta byten när motståndarna var lite slitna och Ja såg detta och kunde justera sina schackpjäser !

Toppen Janne
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Bojan var ute efter bråk till skillnad från Niva som klarar av att ge konstruktiv kritik.

Gissningsvis har Bojan stört sig på Janne tidigare.

Niva? Åhh nej. Sådana tråkiga valium-svenskar och deras kvasianalyser kan vi vara utan.

Min poäng är, är att Janne gjorde helt rätt på Bojans CP-frågor. Jag gillar även att Bojan krigar på även om hans och hans kompisars pladder och frågor är efterblivna. Men, Hade Bojna vågat göra samma sak mot Zlatan??? Inte ens chans. Bojan, dvärgen Fredde och resten av idioterna bland "experterna" är tråkiga veklingar vi kan vara utan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Instämmer Bojan lyckades lura Janne med sitt street trash talk men Janne skall vara smart nog att förstå det...

Exakt så är det.

Elmander tycker at Janne ska be om en ursäkt eller så måste han avgå, ber Janne om ursäkt så gör han bort sig totalt. Han ska inte be om ursäkt för något han kanske inte menade och vad han menade med vad han sa vet ingen annan än han själv. Menade inte han det Bojan försökte få han att mena så ska han heller inte be om ursäkt för det, ber han om ursäkt då får alla göra sina tolkningar själva och då är det bara lika bra att be om ursäkt och sen avgå.
Citera
2023-03-28, 11:10
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kidnappadIRL
Varför skulle han behövt underkastat sig Janne? Frågan var befogad och reaktionen var orimlig. Janne är den som ansvaret att det blev som det blev.
Han gnällde inte. Han frågade om en spelare många satt och funderade över. Ja 5-0 vinst men dom förlorade senast...
Citera
2023-03-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Han gnällde inte. Han frågade om en spelare många satt och funderade över. Ja 5-0 vinst men dom förlorade senast...

Ja? Jag sa att frågan var befogad. Du citerade nog fel inlägg såg jag nu.
Senast redigerad av kidnappadIRL 2023-03-28 kl. 11:14.
Citera
2023-03-28, 11:12
Medlem
JustZlatans avatar
Ännu en amatörexpert, Nannskog, tycker att Janne ska be om ursäkt. https://www.svt.se/sport/fotboll/nannskogs-kritik-mot-janne-borde-be-om-ursakt
Citera
2023-03-28, 11:12
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptagon
Det är Bojan som är snöflinga när han drar rasistkortet så fort han får mothugg. Se bara på Zlatan som kallade Janne rasist men ändå spelar i landslaget idag. Personer som dom kommer att trampa på en om man inte står upp för sig.

En hysterisk förbundskapten som nästan stampar i marken innan han springe iväg är inte att stå upp det är att fly
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in