Citat:
Js story går inte ihop. Men hon har inget förråd utanför ytterdörren. Hon kanske öppnade för att kolla att det inte var någon ute i trappan. Därför blev hon förvånad när grannen sedan öppnade och kom ut.
Ms hälsoapp visar att hon tog 33 steg kl 02.19 och steg noteras även för 02.43. Däremot använde hon inte mobilen. Den kanske låg i fickan. MH har ju uppgett att hon sov så ska bli intressant att veta hur hon kommer att förklara detta för rätten.
Ms hälsoapp visar att hon tog 33 steg kl 02.19 och steg noteras även för 02.43. Däremot använde hon inte mobilen. Den kanske låg i fickan. MH har ju uppgett att hon sov så ska bli intressant att veta hur hon kommer att förklara detta för rätten.
Måste verkligen hålla med er, inte bara det att storyn läcker från alla håll och kanter, JJ har lyckats krångla till det ännu mer med tiderna som inte håller. Satt jättelänge frusen i badrummet, sen i vardagsrummet, gick in i badrummet, MH satt kvar i badrummet när hon åkte till Mc D, de städade innan donken.
I själva verket var det så att hon sprang ganska omedelbart ut i trappen. Maja kanske satt kvar i badrummet en stund. Inget de säger håller. Båda är lika skyldiga.
Fick kalla kårar när jag läste förhör JJ kallade till när hon ville dra tillbaka att MH var med ute på en runda med hasch-kakorna…eftersom hon trodde att MH fortfarande nekade till att hon var med i bilen. Nej du JJ, det höll inte heller eftersom MH dagen innan hade bett om förhör där hon äntligen erkände att hon var med.
Jag tror MH kommer berätta som det var. JJ kommer stirra sina ”vänner” ögonen när de vittnar och fortsätta vara empatilös och iskall.
Jag kommer tänka på hennes x (tror han ska vittna) hans rädsla för Johanna kommer bli ett minne blott nu när hon få sitta inlåst. Bra jobbat ni som har hjälpt till så Tove får vila i frid ❤️