2023-03-24, 22:03
Avstängd
Gädda 204

Förnamn. Richard. Han säger det i klippet.
Efternamn. Tänk en brand och lägg till ett t.

En viss person som är i Liberalerna hämtar sin post där.
Senast redigerad av Sara98 2023-03-24 kl. 22:27.
Citera
2023-03-24, 22:06
Medlem
Spenglermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Jag gissar att kretsen - sfären där professorn och hans gelikar rör sig inte är helt främmande för gränsöverskridande sexualitet och dess eventuella risker. Att faran att åka dit är en trigger i sig.

Universitets- och högskolevärlden kan idag liknas med kloster för könlösa. Sexualfientligheten har svällt länge i dessa sterila och frigida korridorer. Det är den nya PK-kyrkan i sitt esse! Det kan därför inte uteslutas att jobb i dessa miljöer utsätter människor för svåra biologiska påfrestningar, som gör att svaga själar tappar kontrollen över celibat-andan som råder, och därpå flippar ut och börjar jaga 14-åringar.
Jag påtalar inte detta för att skriva fram jägaren som offer, men för att vi alla kan behöva påminna oss om hur köns-, lust- och sexfientlig många moderna vuxna gemenskaper blivit. Ingen får liksom sava, inget får stå.
Citera
2023-03-24, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanexa
Därför att dom enda byten som gäddorna faktiskt får är dumpens fejkkonton. Hela konversationen hade utspelats exakt likadant om betet sa att hon var 15. Tror också det är därför dom alltid dyker upp. Efter månader (år?) av dopplöst chattande är det äntligen någon som vill träffas. Det är värt risken.

Det måste vara så.
Men sjukt vilket sexuellt "driv" dessa Gäddor måste ha, speciellt de som sätter familj, karriär och ståndsmässigt liv på spelbrädet för 10 min på en perifer parkeringsplats med (vad Gäddan tror är) en emotionellt trasig fjortis. Jag har svårt att få ihop hur dessa män är funtade.

Men sorry för OT. Detta skulle nog passat bättre i den generella Dumpentråden.

(Obs, ska inte ses som att jag "försvarar" Gäddorna. Försöker bara greppa hur f-n de är ihopskruvade.)
Citera
2023-03-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Vad är det förresten för homofiler som står i bakgrunden med kamera och anteckningsblock?
Prova att titta på filmen så ska du se att du får reda på vad det är för personer.
Citera
2023-03-24, 22:18
Medlem
Crankyshake2s avatar
Ok helt fel att ta kontakt med barn. Fast jag kan ändå inte låta bli att tycka lite synd om den senaste gäddan. Titta bara på hans bilder han skickat. Omg. Han är uppbarligen inte så gammal mentalt. Bästa vore nog och kontakta hans boende…
Citera
2023-03-24, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Nåväl, nu arbetar professorn på Södertörn = han kanske inte identifierar sig som pedofil.

haha, det var faktiskt roligt
Citera
2023-03-24, 22:33
Medlem
MissDecibellas avatar
Senaste gäddan..

”..Jag bor på ett bonde för jag har ongest mem jag får ta I person i hlägenhet..”

Citera
2023-03-24, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
https://www.expressen.se/nyheter/professorn-ville-mota-upp-14-aring-hemskt-sot/

Vem?

bästa som kunde hända..han kom inte undan!
Citera
2023-03-24, 23:50
Medlem
Sommargays avatar
Men alltså man måste lyfta på hatten för TEMPOT Sara och Patte kör just nu. De bara gasar på och lämnar så mycket mörkt och gottit efter sig.
Citera
2023-03-25, 00:07
Medlem
Jag sökte på professor statsvetenskap södertörn. Är osäker på om det är tillåtet att länka till resultatet.
Senast redigerad av J-Danes 2023-03-25 kl. 01:04.
Citera
2023-03-25, 01:18
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Danes
Jag sökte på professor statsvetenskap södertörn. Är osäker på om det är tillåtet att länka till resultatet.
Det räcker nog så.

Han står fortfarande kvar på deras hemsida.

Han är väl borta på måndag morgon.

God natt, professorn! Din äckliga lilla jävel!

Citat:
P är extremt eftersökt i den här tjänsten. Under den här månaden, fram till igår, har vi visat information om honom 1262 gånger.
Citera
2023-03-25, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Har tänkt samma sak, många gånger. Varför, varför går de på ej-byxmyndiga tjejer? Det måste vara som du skriver, att när kuken tar över tankeverksamheten, stänger hjärnan av. Jag menar, om nu en 50-årig man tänder på unga tjejer (många äldre män gör ju som bekant det, inget ovanligt eller konstigt), vad skulle det spela för roll om tjejen var 14 eller 15 egentligen?

Om vi lägger det moraliska åt sidan: Varför ta risken med någon som är 13-14, om man ändå tänder på könsmogna tjejer? Jag begriper det inte. Jag får inte ihop det någonstans. Det måste vara en förblindande kåthet, som fördummar å det grövsta.

Det kan nog vara så, att dessa män söker 15+ också, men att detta inte är något som intresserar dumpen eller övriga samhället eftersom det inte är olagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in