2023-03-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Tror många av gäddorna hade föredragit en 15 -åring. Men Dumpen envisas med att vara lite yngre. I valet och kvalet så vinner kuken för en del män. Det är ju dem vi ser.

Klandrar dem inte, jag har också tänkt med kuken många gånger. Blir inte alltid de bästa besluten.

Däremot fattar jag inte hur så många kan ha missat Dumpen som den här professorn, tycker att han borde hänga med? Men antar att det alltid kommer finnas sådana som inte läser nyheter. Sen sådana som känner till Dumpen men blir lurade ändå.

Har tänkt samma sak, många gånger. Varför, varför går de på ej-byxmyndiga tjejer? Det måste vara som du skriver, att när kuken tar över tankeverksamheten, stänger hjärnan av. Jag menar, om nu en 50-årig man tänder på unga tjejer (många äldre män gör ju som bekant det, inget ovanligt eller konstigt), vad skulle det spela för roll om tjejen var 14 eller 15 egentligen?

Om vi lägger det moraliska åt sidan: Varför ta risken med någon som är 13-14, om man ändå tänder på könsmogna tjejer? Jag begriper det inte. Jag får inte ihop det någonstans. Det måste vara en förblindande kåthet, som fördummar å det grövsta.
Citera
2023-03-24, 20:16
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Har tänkt samma sak, många gånger. Varför, varför går de på ej-byxmyndiga tjejer? Det måste vara som du skriver, att när kuken tar över tankeverksamheten, stänger hjärnan av. Jag menar, om nu en 50-årig man tänder på unga tjejer (många äldre män gör ju som bekant det, inget ovanligt eller konstigt), vad skulle det spela för roll om tjejen var 14 eller 15 egentligen?

Om vi lägger det moraliska åt sidan: Varför ta risken med någon som är 13-14, om man ändå tänder på könsmogna tjejer? Jag begriper det inte. Jag får inte ihop det någonstans. Det måste vara en förblindande kåthet, som fördummar å det grövsta.

Sant, men var och hur tycker du resonemanget har med trådens direktiv att göra? Hamna inte i samma träsk som peddo-gynekologstol flaxar i.
Citera
2023-03-24, 20:31
Medlem
DrSpankels avatar
Nu är professorn med i expressen.

https://www.expressen.se/nyheter/professorn-ville-mota-upp-14-aring-hemskt-sot/
Citat:
Vi har tagit del av det som har publicerats. Vi har inlett ett personalärende, under tiden som det pågår så kommer den anställde inte bedriva undervisning eller på annat sätt ha kontakt med studenter
.
Citera
2023-03-24, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak

Därför att dom enda byten som gäddorna faktiskt får är dumpens fejkkonton. Hela konversationen hade utspelats exakt likadant om betet sa att hon var 15. Tror också det är därför dom alltid dyker upp. Efter månader (år?) av dopplöst chattande är det äntligen någon som vill träffas. Det är värt risken.

Hursomhelst tror jag att jag underskattade professorns fall. Verkar som att skolan tar tag i skiten. Minns också han, kemistdocentens profil som flera dagar lag kvar på rise.se, men verkar vara borta nu!
Senast redigerad av vanexa 2023-03-24 kl. 20:44.
Citera
2023-03-24, 20:43
Medlem
timpanis avatar
Professorn. Typisk boomer som tror att en minderårig tjej ska känna till gymnastik-skomodellen "Stan Smith".

Tydligt fåfäng. Dels att han subtraherar lite väl många år från sin verkliga ålder. Tror säkert att han ser så ung ut. Dels verkar han gilla att klä sig stiligt. Och så vill han inte skicka livebild om han inte är "fixad".

Märkligt att så många med den här böjelsen är helt omedvetna om Dumpen vid det här laget.
Citera
2023-03-24, 20:47
Medlem

Vem?
Citera
2023-03-24, 21:11
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde

Vem?
Har bara diskuterats de typ senaste 100 inläggen...
Citera
2023-03-24, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde

Vem?

#202 såklart, den silent-birth älskande peddo-proffessorn med bögschal och för små solglasögon.
Citera
2023-03-24, 21:28
Avslutad
Ny gädda!

RickiRomaRommin (Napp #204) Göteborg

https://dumpen.se/2023/03/24/rickiromarommin-napp-204-goteborg/
Citera
2023-03-24, 21:32
Avslutad
Snubben är ju efterbliven, fan sjukt illa att man står och filmar i nästan 10minuter.

Vad är det förresten för homofiler som står i bakgrunden med kamera och anteckningsblock?

Ser ut som vad jag kan tänka mig är producenter av homosexuell silent-birthporrfilm typ..
Citera
2023-03-24, 21:38
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ny gädda!

RickiRomaRommin (Napp #204) Göteborg

https://dumpen.se/2023/03/24/rickiromarommin-napp-204-goteborg/
Det är visserligen lite romantiskt med ett knull på en toalett i Frölunda, men sedan orkade jag inte läsa särskilt många sidor till. Bara en kåt gubbe och en dryg fjortis. Rotera.
Citera
2023-03-24, 21:57
Medlem
(Napp #204) Göteborg
Det är alltid knepigt med dessa gäddor som helt tydligt är eljest. Han kan iofs också vara farlig men frågan är om den här vet vad han håller på med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in