Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Tror många av gäddorna hade föredragit en 15 -åring. Men Dumpen envisas med att vara lite yngre. I valet och kvalet så vinner kuken för en del män. Det är ju dem vi ser.
Klandrar dem inte, jag har också tänkt med kuken många gånger. Blir inte alltid de bästa besluten.
Däremot fattar jag inte hur så många kan ha missat Dumpen som den här professorn, tycker att han borde hänga med? Men antar att det alltid kommer finnas sådana som inte läser nyheter. Sen sådana som känner till Dumpen men blir lurade ändå.
Har tänkt samma sak, många gånger. Varför, varför går de på ej-byxmyndiga tjejer? Det måste vara som du skriver, att när kuken tar över tankeverksamheten, stänger hjärnan av. Jag menar, om nu en 50-årig man tänder på unga tjejer (många äldre män gör ju som bekant det, inget ovanligt eller konstigt), vad skulle det spela för roll om tjejen var 14 eller 15 egentligen?
Om vi lägger det moraliska åt sidan: Varför ta risken med någon som är 13-14, om man ändå tänder på könsmogna tjejer? Jag begriper det inte. Jag får inte ihop det någonstans. Det måste vara en förblindande kåthet, som fördummar å det grövsta.