2023-03-24, 23:26
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mkgga
Det är även min spontana känsla. Sedan borde han nog inte varit fullt så blåögd med tanke på insatsen.

Hon verkar extremt manipulativ att döma av sms-konversationen. "Tycker du inte om mig längre?" och vill få honom att tycka synd om henne, omväxlande med hot. Så hon har nog legat på för att något skulle hända. Betalningen kom ju först efter akten också, sexköp brukar väl betalas i förskott?

Lägg till att hon ju är dokumenterat våldsam (grov misshandel + mordförsök) och verkar ha flyttat från Göteborg för att hon blev "känd" där, så är det nog hög poäng på psykopatskalan.
Citera
2023-03-24, 23:33
Medlem
Somliga verkar ansluta sig till Irene Wachenfeldts (V) åsikt: "Män är värre än djur."
Eller som en annan tokfeminist skrev: "Män är biologiska missfoster."
Man måste skilja på allvarliga brott (utpressning) och sånt som inte borde vara brott (sexköp).
Ändra lagen och satsa på lokala trivsamma och miljövänliga bordeller.
Senast redigerad av Kontrollstyrelsen 2023-03-25 kl. 00:04. Anledning: Förtydligande
Citera
2023-03-24, 23:39
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Hon verkar extremt manipulativ att döma av sms-konversationen. "Tycker du inte om mig längre?" och vill få honom att tycka synd om henne, omväxlande med hot. Så hon har nog legat på för att något skulle hända. Betalningen kom ju först efter akten också, sexköp brukar väl betalas i förskott?

Lägg till att hon ju är dokumenterat våldsam (grov misshandel + mordförsök) och verkar ha flyttat från Göteborg för att hon blev "känd" där, så är det nog hög poäng på psykopatskalan.

Ja, en viss vana tycks det onekligen finnas.

Här kommer hennes CV för den som är nyfiken:

* Dömd 2021-06-29 för överträdelse av myndighets bud (passerat polisavspärrning) till dagsböter
* Dömd 2021-04-23 för ringa narkotikabrott (avs. cannabis) till dagsböter
* Dömd 2020-01-16 för narkotikabrott (avs. kokain) till böter
* Dömd 2018-04-19 för grov misshandel, etc. till fängelse i två år och sex månader
* Dömd 2016-06-03 för misshandel och olaga frihetsberövande till fängelse i ett år och två månader
Citera
2023-03-24, 23:48
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Hittar inte namnen eller facebook till dem?

Zeinabs heter Ro Ze på FB/Messenger enligt honom. Hittar inte henne där.

Den andra tjejen heter Wendella Ayu Eriksen Forssén.

Båda brudar har nog hunnit ta bort ev sociala medier. De har haft tid att göra det innan nyheten blev offentlig.
Citera
2023-03-24, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Nu är väl visserligen Erdogan en bit äldre än Kjell men det lär väl knappast spela nån roll.
Dubbelt extremt festligt blir det ju om Erdogan, två dagar efter mottagandet av denna kurdiska 25-åriga skönhet, ringer upp Kristersson och glatt meddelar att han är väldigt nöjd med den lättslickade kvinnan och att Nato-frågan därför nu är i hamn.

+1 !
Ja, nu kanske Sverige äntligen når sitt stora mål och detta pga ett simpelt sexköp. Svårare var det inte.
Citera
2023-03-25, 00:20
Medlem
knors avatar
Titta på den här snubben. Jag känner honom inte. Säger varken bu eller bä. Men en av de sista associationerna jag får är en 65.000-kronors sexnatt
https://youtu.be/6O-ZecJaGoY
Jag vet inte om det var prostitution, men det spelar inte heller någon roll. Den här killen skall inte fängslas. Hän är flera gånger mer normal än vad som skulle krävas för att fängsla någon för att de köper en sexnatt.
Det är en skitlag om den sätter sådana här personer i fängelse. Tacka vet jag Danmark.
Citera
2023-03-25, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles

Båda brudar har nog hunnit ta bort ev sociala medier. De har haft tid att göra det innan nyheten blev offentlig.

Ok

Tack

ingen som har bilder på dem?
Citera
2023-03-25, 00:29
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles

Ro Ze finns kvar på Facebook. Har nu ögnat igenom fupen, läskig kvinna det där. Hennes 23-åriga kumpan som enligt fup ska vara strippa fick ta smällen och ställa upp på ett erotiskt äventyr medan den Kurdiska Bävern fick ta emot satsen vilket inbringade ett pekunjärt hyresbidrag och ett par nya rattar. Strippan slapp satsen men blev inte speciellt mycket rikare.

Från fup: "Han höll på med henne och gick ner på henne oralt och gjorde sin grej. Sen gick han till sängen och hade sex med henne. När han skulle få utlösning vände han sig mot mig och ville komma på mig och gjorde det.."

/Provokatör
Citera
2023-03-25, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Ro Ze finns kvar på Facebook. Har nu ögnat igenom fupen, läskig kvinna det där. Hennes 23-åriga kumpan som enligt fup ska vara strippa fick ta smällen och ställa upp på ett erotiskt äventyr medan den Kurdiska Bävern fick ta emot satsen vilket inbringade ett pekunjärt hyresbidrag och ett par nya rattar. Strippan slapp satsen men blev inte speciellt mycket rikare.

Från fup: "Han höll på med henne och gick ner på henne oralt och gjorde sin grej. Sen gick han till sängen och hade sex med henne. När han skulle få utlösning vände han sig mot mig och ville komma på mig och gjorde det.."

/Provokatör

Länk i så fall ?

Steph... F syster till W verkar ha asiatiskt ursprung
Citera
2023-03-25, 00:43
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Ok

Tack

ingen som har bilder på dem?

Här är bilder på henne från FUP

https://ibb.co/h9kmK0R

https://ibb.co/K9J2DvV

https://ibb.co/X8rfh1V

Hon verkar dessutom hålla på lite med keratin-behandlingar för hår. Detta konto finns med i FUP och överensstämmer med hennes alias Ro Ze.
https://www.tiktok.com/@roze.keratin
Citera
2023-03-25, 00:46
Medlem
En riktig gris, bryr sig inte det minsta om vilka risker han utsätter sig själv och sitt parti och Sverige för. Hans perversa lustar för utsatta tjejer i hans döttrars ålder går först.

Så här är många ledande politiker. Köpta perversa svin som sitter och trycker på sina knappar i riksdagen och lever smutsiga liv. Någon form av lojalitet till Sverige finns inte, sexköp betalt av våra skattepengar är vardagen för sådana som denna moderat.
Citera
2023-03-25, 00:49
Medlem
Xfiless avatar
Från att ha utpressat honom grovt så är hon en liten fjant under polisförhören. Zainab Sattar Rustum vill absolut inte detta ska bli offentligt, att hon ska lämna honom i fred, är rädd att det ska gå till rättegång, vill ha rättegång bakom stängda dörrar, är orolig över sin framtid, vill göra en deal med åklagaren, är en pinsam händelse i och med hennes kurdiska bakgrund, kommer göra vad som krävs för bli släppt och ej läcka någon bild, vill bara hem osv osv.
Senast redigerad av Xfiles 2023-03-25 kl. 00:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in