2023-03-24, 00:56
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagMatarHuslimer
Okej. Finns det bild på henne?

Inte den blekaste. Kanske någon som postat något om det i den andra tråden när det begav sig.
Citera
2023-03-24, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Jo han ska hängas ut och jag ska förklara varför.

Denna mannen röstar med 99% säkerhet för att sexköp ska vara förbudet och har varit helt okej med att tusentals svenska män åkt dit för det och fått sina namn förstörda men du tycker att han själv ska slippa den behandlingen?

Jag är helt med dig om det varit någon annan men detta är hyckleri på högsta nivån och han ska fan-i-mig få smaka på samma behandling som han gett oss.
Det är inte säkert att han är emot sexköp men jag skulle vilja se den i riksdagen som vågar stå upp och säga att sexköp ska bli lagligt igen. Det går inte i detta hopplösa politiska klimat vi har.
Citera
2023-03-24, 00:59
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är ett skäl, men det är ännu värre att vi har sådan korruption att högt uppsatta personer i samhälllet får specialbehandling i domstolarna och av polisen i form av sekretess, stängda rättegångar och snabbspår genom systemet i syfte att hjälpa dem att mörklägga händelsen så mycket det går.

Nu är ju inte kvinnan världens bästa barn, men hennes rättsäkerhet sätts ur spel genom att man har hemliga rättegångar utan insyn för höga politiker som anklagar henne för utpressning men där hon har en annan historia om sexköp från hans sida.

Den sortens mörkläggning där politiker med hjälp av rättsystemet och olika rättsvårdande myndigheter kan tysta ned obehagliga affärer är sådant som hör hemma i en bananrepublik eller Putins Ryssland

Jo det är ganska bisarrt. Här har det alltså varit extrem mörkläggning för att detta ska smyga under radarn så mycket som bara möjligt. När det är höjden av allmänt intresse att veta vem politikern är.

Han kanske som nämnt sitter i riksdagen i sitt ämbete och är emot sexköp.

Vi får väl se hur långt politiker går för att skydda sig själva. I vissa länder är ju media förbjuden att skriva namn även om intresse finns för folket och förtal inte går att tillämpa. Att det är brott mot rikets säkerhet. En sådan lag man alltså redan fått igenom.
Citera
2023-03-24, 00:59
Avstängd
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Kåtbocken och sexköparen finns på denna sida

https://www.riksdagen.se/sv/ledamoter-partier/

Moderata riksdagsledamöter är bra på köpa sex. Minns gamle kåtbocken kommunalrådet Hans Forsberg i Kungsbacka
Citera
2023-03-24, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Inte den blekaste. Kanske någon som postat något om det i den andra tråden när det begav sig.

Jag har ofrivilligt stött på denna slyna ett par gånger genom åren.
Har för mig att hennes efternamn stavas Rostom eller Rustum och inte som Rostam.
Hur hennes förnamn stavas vet jag ej.
Men hon har troligtvis bytt namn nu. Säkert till nåt Onlyfans-aktigt, typ Chanelle.
Citera
2023-03-24, 01:14
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Har för mig att hennes efternamn stavas Rostom eller Rustum och inte som Rostam.
Men hon har troligtvis bytt namn nu. Säkert till nåt Onlyfans-aktigt, typ Chanelle.

Låter som att du "dodged a bullet", så att säga, och jo, hon måste antingen stava annorlunda eller ha bytt namn skulle jag tro för Lexbase ger noll träffar med det namn som tidigare nämndes.
Citera
2023-03-24, 01:15
Medlem
Citat:

Så himla synd om riksdagsmannen som träffat på denna "slynan"
Du var ju man nog att inte gå på hennes "charm"
Citera
2023-03-24, 01:20
Medlem
waikikiis avatar
Bör ju tas ur tjänst enbart för att beblanda sig med uppenbarliga psykfall.
Citera
2023-03-24, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Låter som att du "dodged a bullet", så att säga, och jo, hon måste antingen stava annorlunda eller ha bytt namn skulle jag tro för Lexbase ger noll träffar med det namn som tidigare nämndes.

Citat:
Ursprungligen postat av justtalktrue
Så himla synd om riksdagsmannen som träffat på denna "slynan"
Du var ju man nog att inte gå på hennes "charm"

Nja....inte riktigt i samma sorts sammanhang.

Här är en artikel från 2007 med bild på henne när hon träffar kungaparet.
https://www.expressen.se/gt/har-far-zainab-12-traffa-kungaparet/
Citera
2023-03-24, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Nu är ju inte kvinnan världens bästa barn, men hennes rättsäkerhet sätts ur spel genom att man har hemliga rättegångar utan insyn för höga politiker som anklagar henne för utpressning men där hon har en annan historia om sexköp från hans sida.

Den sortens mörkläggning där politiker med hjälp av rättsystemet och olika rättsvårdande myndigheter kan tysta ned obehagliga affärer är sådant som hör hemma i en bananrepublik eller Putins Ryssland

Håller med, men det här är verkligen den typ av fall där staten sätter rättsapparaten och demokratisk transparens ur spel för nationell säkerhet. Det är djupt problematiskt, men en fullständigt transparent/rättssäker stat är också en SVAG stat på den internationella arenan — det är därför någon sådan stat aldrig existerat, och nog aldrig kommer existera.

Säkerhetsapparaten måste få mörklägga och det är en skitsvår fråga exakt var den ribban ska ligga. Att den inte ska vara på Rysslands-nivå men inte heller på en nivå där säkerhetsapparaten är helt impotent är nog det enda man kan vara säker på.
Citera
2023-03-24, 01:33
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Nja....inte riktigt i samma sorts sammanhang.

Här är en artikel från 2007 med bild på henne när hon träffar kungaparet.
https://www.expressen.se/gt/har-far-zainab-12-traffa-kungaparet/

Okej, ja det var nog bara jag som läste "stött på" i ditt inlägg som något annat än "råkat träffa".

Hur som helst oklart vad hon heter idag och länkar till FUP/domar i de gamla trådarna tycks vara döda.
Citera
2023-03-24, 01:35
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Jo han ska hängas ut och jag ska förklara varför.

Denna mannen röstar med 99% säkerhet för att sexköp ska vara förbudet och har varit helt okej med att tusentals svenska män åkt dit för det och fått sina namn förstörda men du tycker att han själv ska slippa den behandlingen?

Jag är helt med dig om det varit någon annan men detta är hyckleri på högsta nivån och han ska fan-i-mig få smaka på samma behandling som han gett oss.

Det skulle vara politiskt självmord att gå emot sexköpslagen, skvallerblaskorna hade dragit igång ett drev tills personen tvingas avgå. Politikerna bryr sig enbart om sin egen plånbok och karriär. Majoriteten av alla män i riksdagen har säkert köpt sexuella tjänster på thailandsresan eller någon konferens i Tyskland eller liknande. Hur någon kan bry sig om vad två samtyckande vuxna gör för överenskommelse i sovrummet är ett mysterium jag aldrig kommer lösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in