Citat:
Ursprungligen postat av
Blacksabbath87
Tack ska du ha fr infon du delade med dig av. Din grabb lr ju ha den coolaste mopeden utseendemssigt p skolan, dem r riktigt fina utseendemssigt, gillar det gamla stuket p dem bra mycket frckare n dessa vespor och scootrar. Det r skert ingen "kinaskit" som jag nmnde men har inte haft bra erfarenhet av andra kinamrken frr iallafall. Den mste g relativt billigt antar jag? 4-taktare, kanske inte s pigg men man tar ju sig framt iallafall

Ja, jag r lite glad att han fastnade just fr den, istllet fr "motard-plast-raketerna" som det gr tretton p dussinet av. Sen gillar han ibland att g lite mot strmmen... :-)
Njae, som sagt jag kan inte bedma om det r skit, i sak. Det r grabben som kr den, han r inte speciellt road av att skruva och mecka. Vilket inte heller har behvts. Den startar som den ska, den gr som den ska, den stannar som den ska. S jag har heller inte behvt hjlpa till med skruva och fixa i tid och otid. Men det kan ju ven bero p att han och hans polare inte r dr och skruvar och har sig... :-) If it ain't broke och allt det dr...
Sen r den skerligen vldigt ltt-meckad (du som kan skruva) om s krvs. Den r ju ganska simpel med f vxlar, enkel vxellda, trumbroms bak. Inte s mycket "high-tech" som kan brja spka..
Sen gillar jag vikten. Det gr den vldigt krstabil upplever jag.
Ja, den gr snlt. Grabben har aldrig uttryckt ngot om att han hamnar p efterklken. Personligen s tycker jag att den lter mycket mulligare n de skrikande tv-taktarna som hans polare har...