2023-03-24, 13:57
Medlem
Påfallande lite som dyker upp om den där damen vid en snabb googling, verkar hålla sig under radarn.
Citera
2023-03-24, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljus2000
Så du hoppas att en stackars kvinna eller man kommer få utstå att ha sex med Morgan? Då hoppas jag att du blir den som säljer sex till honom.

OBS jag gillar inte Morgan utan jag tänker på den stackars blivande sexarbetaren.....

Morgan är gift med en betydligt yngre dam som är ca ett huvud längre än honom och hon ser inte helt oäven ut så han äter nog hemma.
Citera
2023-03-24, 13:58
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Här har du en bild på "den kurdiska räven":

https://samnytt.se/riksdagsman-kjell-jansson-m-kopte-sex-av-kriminell-utpressades/

se där ! Jag såg framför mej Amineh Kakabahvi
Citera
2023-03-24, 13:59
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Sabbar ju hela affärsidén dock. Hon kommer ju få det jävligt svårt att sälja sex och få 5000 för besväret i framtiden. Trots större bröst. Hon borde anses som persona non grata i den branschen.

Eller hon kanske åker hem till Kurdistan och fortsätter.

Hon flyttade ju verksamheten från Göteborg till Stockholm, antagligen av den anledningen. Enligt ett tidigare inlägg hade hon kört detta trick en tid i Göteborg.
Citera
2023-03-24, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Nu blir jag konfunderad.

Har inte riksdag/regering bestämt att det ska vara olagligt att betala pengar för att få nyttja en kvinnas kropp?

Personligen tycker jag att det borde vara lagligt eftersom dom på nåt konstigt jävla sätt bestämt att det är lagligt att sälja sex men inte att köpa? Hur fan tänker man då liksom?

Denne person som sitter i ett av Sveriges finaste ämbete ska naturligtvis bli skild från alla sina uppdrag inom svensk politik. Han borde dessutom få stå vi en offentlig skampåle en dag på sergels torg och bli allmänt bespottad som den hycklare han är. Jag hoppas han förlorar allt han äger och har.

En JÄTTE-JÄTTE-JÄTTE-bonus vore om det vore nån från C.
Detta för att säljarna inte ska straffas om de anmäler en köpare.
Citera
2023-03-24, 14:00
Medlem
hipsterkatts avatar
Detta måste ju bara publiceras på herrns Wikipedia! Jag vet tyvärr inte hur man gör men någon annan kanske finner idén rolig...
Citera
2023-03-24, 14:03
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry1978
Påfallande lite som dyker upp om den där damen vid en snabb googling, verkar hålla sig under radarn.

Suttit inne närmare tre av de senaste fem åren.
Citera
2023-03-24, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nutrilett
Men VARFÖR ger han henne 5000kr på studs? Han säger ju själv att just den betalningen inte var resultatet av någon utpressning (det finns ju inga sms om det). Hemskt ledsen, men så gör man inte och han ljuger helt uppenbart. Det här är bara den bästa lögnen han kunde koka ihop med sin advokat som har gjort bedömningen att det kommer fungera som försvar rent juridiskt (pga ord mot ord, att Säpo inte är intresserade av att undersöka sexköp samt att utredningen kommer vara maskad). Men alla med en halv hjärna fattar ju vad som hände, precis som alla fattar att t.ex. Mats Alm mördade Linda Chen även om det inte går att juridiskt bevisa.

De vet bara han, han kanske tyckte om henne. Men de är fortfarande inte sexköp, att sexköp utreds just nu är helt i sin ordning, de måste dom göra, men han kommer inte åka på de. Jag har också träffat brudar genom åren och haft trevligt under kvällen och pröjsat en slant till bussen dagen efter. Men ingen av oss tolkade de som att de var för de vi gjorde under natten. Utan för man är snäll och ställer upp. Detta kommer med största sannolikhet ses som samma sak, även om hon vill få de till något annat, men de är ganska mkt som talar emot henne, tidigare domar och hela hennes bagage av liknande händelser
Citera
2023-03-24, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveavegen
Inget namn på riksdagsmannen?

Kjell Jansson moderaterna
Citera
2023-03-24, 14:06
Medlem
JeffDaviss avatar
Borde inte politiker ha lärt sig?

Skitdåliga idéer:

1. Ha svart städhjälp
2. Snatta godis
3. Fiska ål
4. KNULLA HOROR
Citera
2023-03-24, 14:08
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Har det framgått hur detta kom till polisens kännedom. Var det gubben som själv anmälde?

Han borde ha mördat kurd-hororna istället. Det hade säkert avskrivits som gängrelaterat.
Citera
2023-03-24, 14:09
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Här har du en bild på "den kurdiska räven":

https://samnytt.se/riksdagsman-kjell-jansson-m-kopte-sex-av-kriminell-utpressades/

Fyfan vilka äckliga läppar. Säkert skitlånga naglar också. "Attraktiv"...
Han borde ha fått betalt istället...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in