2023-03-23, 11:49
Medlem
Nån som vet mer om senaste gäddan i Göteborg, rattfylleristen? Rebus??
Citera
2023-03-23, 12:45
Medlem
DrSpankels avatar
Bilen tillhör Settergren Holmström Consulting i Göteborg AB.

Efter förra konfrontationen skrev Dumpen att bilen stod parkerad utanför ägarens bostad.
Kollar man Google Maps står denna på gatan utanför. Samma bil månne?
https://anonfiles.com/95X3y9g6z2/Screenshot_20230323_123656_Maps_2_jpg
Citera
2023-03-23, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Den senaste gäddan i vita Stan Smith ser ut som en person man känner igen.

Padelgubbe och djurgårdssupporter med ålderskomplex?

Ser fram mot en rebus. Där anar jag skaplig fallhöjd. Kan bli stelt i kompisgänget framöver🙄

Jag tycker att han litegrann ser ut som Horace Engdahl.
Citera
2023-03-23, 12:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Nån som vet mer om senaste gäddan i Göteborg, rattfylleristen? Rebus??
Raymond-Chow har postat rebus tidigare med rubrik En peddobuss kommer rullande. Finns en bit ner i inlägget här:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Senast redigerad av Inget.internet 2023-03-23 kl. 12:54.
Citera
2023-03-23, 12:52
Avslutad
Finns den rebus på Tweedy? Skulle vilja se hans Facebook
Citera
2023-03-23, 12:54
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Finns den rebus på Tweedy? Skulle vilja se hans Facebook
Han heter Tweedy på Facebook, så det är bara att söka på det så ploppar han upp direkt.
Citera
2023-03-23, 13:16
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Vill veta vem äcklet på Fältöversten är.. Någon?
Citera
2023-03-23, 13:26
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag tycker att han litegrann ser ut som Horace Engdahl.

Under konfrontationen tycker jag att han liknar en yngre upplaga av GW, särskilt som han såg ut i intervjun i Måndagsbörsen 1981. Det hjälper i och för sig föga - vill gärna veta vem denna gädda är.
Citera
2023-03-23, 14:33
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Ny gädda:

https://dumpen.se/2023/03/23/en-gaddbuss-kommer-rullande-for-andra-gangen-napp-203-goteborg/

Är han inte berusad så är han hög på nåt annat. Tycker ögonen ser märkliga ut såvida det inte är mobilkameran som skapar effekten.

Roligt att de försöker lura honom att erkänna med en fälla i stil med "Har du slutat slå din fru?". Trodde han skulle trilla dit på att de frågade honom om han endast var där för att ge flickan cigaretter. Men gäddan, trots att han verkar pantad och påverkad, undviker helt att svara på frågan.

Taktiken med att skrämma till erkännande med att de har IP-numret verkar ha blivit standard nu.
Citera
2023-03-23, 14:45
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Är han inte berusad så är han hög på nåt annat. Tycker ögonen ser märkliga ut såvida det inte är mobilkameran som skapar effekten.

Roligt att de försöker lura honom att erkänna med en fälla i stil med "Har du slutat slå din fru?". Trodde han skulle trilla dit på att de frågade honom om han endast var där för att ge flickan cigaretter. Men gäddan, trots att han verkar pantad och påverkad, undviker helt att svara på frågan.

Taktiken med att skrämma till erkännande med att de har IP-numret verkar ha blivit standard nu.

Det där med IP-numret fattar jag inte. Har de möjligheter att spåra eller bluffar de bara?
Citera
2023-03-23, 14:49
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Det där med IP-numret fattar jag inte. Har de möjligheter att spåra eller bluffar de bara?

De bluffar för boomer-gäddor tror då att spelet är över, så lika bra att erkänna.
Citera
2023-03-23, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Under konfrontationen tycker jag att han liknar en yngre upplaga av GW, särskilt som han såg ut i intervjun i Måndagsbörsen 1981. Det hjälper i och för sig föga - vill gärna veta vem denna gädda är.

GW ja jag har glömt hur han såg ut på den tiden men det ligger något i det. Det är när han talar om osten det hahaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in