Citat:
Ursprungligen postat av
Har2meterkuk
Vill även minnss att ica för prissänkning redan från januari på varor? Där de är förvånansvärt billiga. Som stammis får jag också schyssta deals varje vecka på mina mest köpta varor.
Detta gör att jag sparar mer att handla på ica än lidl tex.
Folk e hjärndöda och tänker att man sparar 20kr på en matkasse fr lidl, men i längden sparar man mer på ica speciellt som lojalitetskund, då man både får tillbaka pengar, rabatter och gåvor.
Lidl har 80% egna varor, de är skitvaror sämre än eldorado och ica basic. Hade ica o coop haft samma utbud med endast eldorado eller ica basic hade de också
Vart svinbilliga men fan vad alla hade gnällt att de saknar sina goda märken då.
Att lidl gör denna satsning jättekul för dom! Tyvärr ligger deras butiker allt för dåligt till för dom på landsbygden som ofta har svår ekonomi för att de ska betyda något. De som bor med en fräsch ica butik ellee coop ellee willys kommer aldrig gå till lidl före dessa butiker.
Ica snålar som fan med sina gåvor, man måste handla för sjuka summor för att få en gåva.
Ladda ner Lidl plus appen så har du gåvor varje vecka utan att ens handla sen en gåva för varje 500 kr du handlar.
Lidl har även student erbjudanden med upp till 50% rabatt på utvalda varor varje vecka och gåvor på det ibland.
Finns ingen annan matbutik som har student rabatt.