2022-10-15, 02:24
Medlem
tangos avatar
Förstår inte hur lil går över allt och alla. Varför går man över disk och dwaiz? Vad har dom gjort?
Citera
2022-10-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manontheroof
Tror han blev mördad utanför La Boheme i Frölunda. Finns lite spår kvar av hans bombing här å var.

Det är inte vad jag har hört
Citera
2022-10-16, 11:25
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tango
Förstår inte hur lil går över allt och alla. Varför går man över disk och dwaiz? Vad har dom gjort?
Går över? De går inte ens över. De spittar.
Dwaiz och disk har inte gjort ett jävla skit.
Lil är ett gäng tjackiga hipsters med nån sorts komplex över att de är otekniska.
Toys från typ Stockholm.
Det är rätt många som är snea på dem.
Disk o dwaiz vet jag inte ..... de är liksom för gamla för att hålla på och beefa.
Andra vill typ döda lil
Citera
2022-10-23, 21:43
Medlem
superfreak94s avatar
"Aidin stoppade klottrare på spårvagnen, slogs blodig med knogjärn"

Låst artikel....

https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/aidin-stoppade-klottrare-tackas-av-sp%C3%A5rvagnspersonalen-1.83226418

Två gärningsmän, någon som vet nåt eller kan droppa vad deras "tags" är kanske?
Citera
2022-10-30, 15:55
Medlem
Suchkas avatar
De uppkallar en spårvagn efter Aidin! Vilken gullig golare...
Citera
2023-03-23, 05:56
Medlem
tangos avatar
Jävligt dött här.....
Citera
2023-03-23, 07:39
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tango
Jävligt dött här.....

Håller med! Så det är hög tid att väcka liv i tråden!

F-ups ser man numera mest på lagliga väggar och i fames, dock är crewet legendariskt och snubbarna bör vara 40+ idag. Mina personliga favoriter är hyena och Spit, men även krake, Verde och HC levererar kvalité vad gäller målningar. Moss är väl den enda i crewet som fortfarande väldigt aktivt målar stål, dock mest i huvvudstaden verkar det som.

Punk Bst, som också är en av stadens sanna kungar tycks vara på besök allt mer sällan, vilket är synd, finns få med en handstil som honom i vårat avlånga land.

Catwalk, syns ganska sporadisk numera, men har liksom punk en väldigt bra hand, hade gärna sett mer!

Edit, Hummer, Asbest, Edak, - levererar i princip alltid kvalité, men känns också som om dom syns mindre frekvent än för några år sedan.

YFR - Verkar mest köra fames numera och har även stagnerat lite i stil, men det är bara min åsikt. Ruiz la väldigt schysta grejer för 5-10 år sedan.

Mest aktiva idag känns det som att LIL och QUS är, - och det finns bra målare i båda crewen, både gamla rävar som sorg, ehosk och sniffo, men även yngre förmågor som Avian, Fiend, Stoer, och rysk.

HSf - Har mer eller mindre försvunnit helt från scenen, punta målar en del fames fortfarande men det är väl i princip allt. Minns tiden när det målades flitigt utmed Alingsås-linjen. Serok som också är med i crewet tillhör Göteborgs top 20 i min mening.

Ytligg har en schyst handstil, kan även uppskatta hans politiska kommentarer. Graffen behöver inte bara vara samma namn om och om igen, den kan även vara ett vapen och en röst i samhällsdebatten!

Istid är ett namn som har poppat upp på senare tid som förtjänar att nämnas, tydliga bst-influenser men ser väldigt lovande ut.

Har säkert glömt en och annan som förtjänar att nämnas men bemödar mig inte med diverse toy crews och/eller fame-pillare
Senast redigerad av hazenectar 2023-03-23 kl. 07:41.
Citera
2023-03-28, 09:48
Medlem
Suchkas avatar
Schysst sammanfattning

Kör BOA och HNC fortfarande?
Citera
2023-04-04, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Schysst sammanfattning

Kör BOA och HNC fortfarande?
HNC kör fortfarande, men vet ej om BOA kör.
Citera
2023-04-05, 08:29
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
bemödar mig inte med diverse toy crews och/eller fame-pillare
Eftersom inte du vill ta i det nämner jag Haven och Drez som bombar MW här.
De bombar antagligen mest just nu.
De är helt bakom flötet och beefar med i stort sett alla. Främst LiL.
Synd för det finns folk i mw som är duktiga.
Men de två har verkligen gått all in för att dra ner det crewet (inte i sina egna ögon då)
Riktiga pundare båda två.

På famesen är Siks, Code26, Snusk och nån mer mest aktiva.
På röda sten Keso.

Nems är ett namn jag sett mer och mer. Rätt mycket faktiskt. Verkar rätt ung och hungrig.
Citera
2023-04-06, 21:59
Medlem
tangos avatar
Hnc mag och 36 kör bra på hisingen.
Och nemz som sagt tuggar på bra.
Citera
2023-04-10, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Eftersom inte du vill ta i det nämner jag Haven och Drez som bombar MW här.
De bombar antagligen mest just nu.
De är helt bakom flötet och beefar med i stort sett alla. Främst LiL.
Synd för det finns folk i mw som är duktiga.
Men de två har verkligen gått all in för att dra ner det crewet (inte i sina egna ögon då)
Riktiga pundare båda två.

På famesen är Siks, Code26, Snusk och nån mer mest aktiva.
På röda sten Keso.

Nems är ett namn jag sett mer och mer. Rätt mycket faktiskt. Verkar rätt ung och hungrig.
Nemz kör mycket och ja, han är ung. Han brukar köra med Vinter som också är ung, troligen samma ålder som honom. De båda har börjat köra med Moscow som antagligen också är i deras ålder. De tre har startat ett crew vid namn UCT (Unpolite Clingy Trio). De alla är riktigt duktiga och kör feta pieces.

MW beefade med många och målade över en massa personer, såsom puch, zniffo, ormen osv. Har dock för mig att det har lugnat ned sig lite nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in