2023-03-23, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
"Sara Skyttedals framtid som tung KD-politiker får anses som högst osäker efter partiledarens kritik"

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/p...kan-viner-i-kd
Tyvärr fick hon sitta för länge vid köttgrytorna för att gå lottlös när hon får silkessnöret. Skenheligt sprutluder. Fast jag gläder mig ändå att hon åker ut i kylan och för alltid kommer förknippas med knark. Perfekt för hennes familj att suga åt sig av också.
Citera
2023-03-23, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Ja, det är uppenbart. Satan vad hon gjort bort sig. Från ganska uppskattad, rättfram, klämmig och rak politiker till en vettlös, spritt språngande helgalen subba på ett dygn. Nytt världsrekord i att sabba sitt rykte.

Ingen kan ju ens höra namnet Skyttedal i framtiden utan att tänka på en komplett vansinnig tokkärring.
Du formulerade mina tankar bra
Citera
2023-03-23, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Tyvärr fick hon sitta för länge vid köttgrytorna för att gå lottlös när hon får silkessnöret. Skenheligt sprutluder. Fast jag gläder mig ändå att hon åker ut i kylan och för alltid kommer förknippas med knark. Perfekt för hennes familj att suga åt sig av också.
Än är hon ju inte ute. Men som du säger, den ekonomiska framtiden lär vara tryggad.

En av biverkningarna med cannabis är att omdömet och personligheten avtrubbas.
Men det har vi ju inte sett med Sara. Inte alls...inte alls..

Citera
2023-03-23, 10:29
Medlem
Hon är småbarnsförälder och använder knark, läge för en orosanmälan.
Citera
2023-03-23, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Även om hon inte namngett Johan så har hon öppnat upp för en förtalsanmälan eftersom det inte var så svårt att identifiera honom.

Det är intressant med en polisanmälan där ett preskriberat brott eller det som snarare var en förseelse vid tiden detta skedde. Det tafsande som saken handlar om hade inte lett till åtal vid tiden, innan #Metoo. Nu är det ny debatt och lagstiftning med begrepp som samtycke i ny våldtäktslag.

Om detta hade skett i nutid hade åklagaren fått svårt med uppsåtet och samtycke, då inget värre skedde än att Sara motade bort Johan och att han gick sin väg. Johan kan mycket väl ha missförstått situationen efter en våt kväll. Alla var de berusade och när det redan ligger två män i sängen med Sara så kunde Johan ha utgått ifrån att han också var välkommen.

Det intressanta med förtal i detta fall, är att Sara Skyttedal planerade sitt attack mot Ingerö och bidade sin tid. Med uppsåt att hämnas, endast för att Sara Skyttedal är missnöjd med att hon inte får legalisera sitt missbruk av narkotika!!!

Hon anmäler till polisen ett eventuellt brott som hon vet är preskriberat och inte kan utredas. Den enda vinningen för henne är att förstöra en annan människas anseende.

Förtalet är ett ny brottslig gärning från ytterligare en KD kvinna. När konsekvenserna blev så allvarliga för Ingerö, där främst Ebba Buschs missaktning ledde till att han förlorade jobbet, ser jag ett brott som borde få Sara Skyttedal dömd för grovt förtal.

Ebba Busch och Sara Skyttedal har som metod att använda illasinnat skvaller som vapen för att segra mot fiender. De attackerar sina motståndare på det mest motbjudande sätt, där sexuella gärningar och anspelningar blir förödmjukelsen som ska få omgivningen att avsky de offer som drabbas.

I detta fall ser vi hur obildad och ointelligent Sara Skyttedal är. Särskilt när hon talar om att det var dags att ge igen och därmed visar sitt uppsåt att skada Ingerö för en sak som skedde för 9 år sedan.

Som kvinnor i KD har dessa kvinnliga vidunder ändrat partiets politik. Det märkliga är att plötsligt vara för aborter utan att ha en egen politik i frågan med nyanser. Kan det vara så enkelt, att de själva använder den preventivmetoden?

Det knarkas och det snortas, det sups, och de lever rövare på Stureplan eller på sammankomster där de framför hur en kristen kvinna lever. De är ofta vulgärt klädda och man kan undra vad syftet är med de överdrivna signaler de sänder fram till männen. Man tar sig för pannan, och undrar vad det är som pågår inom ett kristet parti med kvinnor som likt spindelhonor äter upp männen efter parningen.
Citera
2023-03-23, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Än är hon ju inte ute. Men som du säger, den ekonomiska framtiden lär vara tryggad.

En av biverkningarna med cannabis är att omdömet och personligheten avtrubbas.
Men det har vi ju inte sett med Sara. Inte alls...inte alls..

Jag tippar på att det krävs ungefär två dagar till med feta rubriker i Aftonbladet. Håller tummarna. Kom igen, Aftonbladet, jag vet att ni kan.
Citera
2023-03-23, 19:34
Medlem
Manslemmens avatar
Sprutludret iförd svarta stay-ups
https://bloggar.expressen.se/almedal...F-_CO29222.jpg
Citera
2023-03-24, 01:13
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manslemmen

Snyggt! Mmmm...
Citera
2023-03-24, 06:55
Medlem
Hanne Kjöller skrev i DN för ett par dar sen att Sara Skyttedal kanske anmälde Johan Ingarö för våldtäkt bara för att straffa honom för att han ville stoppa henne från att medverka i SVT:s "30 minuter" och argumentera för avkriminalisering av narkotika för eget bruk.

Citat:
Det som fick Skyttedal att vända sig till polisen verkar vara just den typen av politisk oenighet. Ingerö försökte stoppa Skyttedal från att medverka i SVT:s ”30 minuter” och att argumentera för avkriminalisering av narkotika för eget bruk – något som går emot partiets linje.

Citat:
Frågan är i stället i vilken mån Skyttedal använde sig av de verktyg som står till buds för oss alla när vi hamnar i konflikt om mandat och uppdrag – om jaget respektive laget. Kanske argumenterade hon för sin sak – utan framgång. Kanske gick hon vidare till sin chef – utan framgång. Därefter brukar för de flesta av oss två alternativ återstå. Antingen att kasta in handduken och gå. Eller att vika ned sig.
Skyttedal gjorde inget av detta. Hon hittade ett tredje alternativ. Från bakfickan drog hon fram den kärnvapenbomb som hon haft liggande där under flera år. Och så lät hon den detonera.

Otroligt osmakligt, eller hur? Johan Ingarö vill stoppa mig från att vara med i TV och säga att man ska få knarka fritt i Sverige. Jaha, men då polisanmäler jag honom för att han tafsade på mig den där gången för nio år sen, och så säger jag att han våldtog mig.

Men gissa vad? Nu har DN gjort en stor intervju med Sara Skyttedal! För att hon ska få gråta ut! För att hon ska få berätta hur hemska KD är mot henne!

https://www.dn.se/sverige/sara-skytt...ckad-och-radd/

För att folk ska bli arga på KD, på Johan Ingarö och Ebba Busch, så att KD åker ur riksdagen nästa gång och Socialdemokraterna och C och V och MP får komma tillbaka och öppna slussportarna för alla migranter från Afrika och Mellanöstern igen!!!
Senast redigerad av Egna-tankar 2023-03-24 kl. 06:58.
Citera
2023-03-24, 07:40
Medlem
Manslemmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Snyggt! Mmmm...
Tycker man skymtar ena tuttvårtan när killen försöker dra ner toppen. Slyniga Sara ser inte missnöjd ut👀💦👅🤗
Citera
2023-03-24, 08:56
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Jag tippar på att det krävs ungefär två dagar till med feta rubriker i Aftonbladet. Håller tummarna. Kom igen, Aftonbladet, jag vet att ni kan.

Nu bölar Sara Skyttedal ut i Expressen,

Ha-hhaahn skreek på mig!
Och sa att hon "var körd inom partiet".
Vad hade hon väntat sig när hon går emot partiets egna linjer (emot droger) och ska framträda i TV med sina egna pundar-värderingar??

Klart som sjutton att partisekreteraren (på uppdrag av Ebba Busch) kontaktar Skyttedal för att till varje pris hindra detta utspel som inte gör annat än skadar det egna partiet.

Inte konstigt att han höjde rösten när han skällde ut henne. Lättkränkta pappskalle till brud!
Konsekvenstänk från hennes sida = noll!
Citera
2023-03-24, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manslemmen
Sprutludret iförd svarta stay-ups

Ja. En bild säger mer än tusen ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera