Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Det är också ett troligt scenario... men i det scenariot så ser jag inte hur Tove ska ha kunnat göra det JJ påstår att Tove gjorde eller varför ens MH skulle ha behövt hålla fast hennes händer! men det du säger låter iafall rimligt.
Jaa, men jag tror inte att MH håller några händer, jag tror inte att MH är med i badrummet, men hon gör och har gjort annat som gör henne medskyldig. Men min teori utifrån fuppen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Braskamin58
Men hon klarade p7:an så nog är hon begåvad trots hennes diagnoser.
P7:an ska bara fastställa om hon led av allvarlig psykos under brottet.......
Citat:
Ursprungligen postat av
BlixtarDunder
Var det efter JJ fått reda på MH:s erkännande?
Vem erkände först egentligen för MH fick väl oxå höra att JJ erkänt?
Ingen av dem erkände först, polisen slängde fram teknisk bevisning (mobiltömningar) framför JJ som visade på att MH kunde vara helt oskyldig........
Polisen hittade TTs kropp pga mobilens positioneringar, JJs mobils positioneringar. MHs mobil hade inte samma positioner, MHs mobil hade legat stilla, hemma hos JJ, MHs mobil styrkte alltså att MH låg hemma hos JJ och ex sov när TTs kropp dumpades.........
JJ blev då mycket, mycket orolig, och trodde kanske att MH börjat att snacka, och/eller ville kanske hinna först med att visa sug samarbetsvillig med polisen.......på den vägen var det......