2023-03-22, 21:35
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkPunk
Hon säger att Benny Andersson?() tror jag han hette, sett bråket. Sedan säger hon att han sett en del av det sedan tror jag hon inte vet om han sett men säger att han kommenterade att han hade sett. Benny är den hon är kär i för tillfället. Benny säger själv i sitt förhör att ha inte sett något bråk.

Jamen, precis.

Visserligen var han full, men han uppfattar det som att han borde ha kommit ihåg det om han sett något, typ.

Jag tror att Johanna använder sig av den här tekniken, ganska avancerad lögn, för att som hon tror kunna backa upp sin historia. Men här har hon inte att göra med sina kompisar eller andra som hon är van att dupera.

Hennes sätt att ljuga är verkligen avancerad med tanke på situationen hon sitter i.
Citera
2023-03-22, 21:39
Medlem
Chablisnoirs avatar
Hur var det?
Har MH körkort?
Om hon har det, så har hon nog inte så stora handikapp.
Bara en tanke.
Citera
2023-03-22, 21:41
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jamen, precis.

Visserligen var han full, men han uppfattar det som att han borde ha kommit ihåg det om han sett något, typ.

Jag tror att Johanna använder sig av den här tekniken, ganska avancerad lögn, för att som hon tror kunna backa upp sin historia. Men här har hon inte att göra med sina kompisar eller andra som hon är van att dupera.

Hennes sätt att ljuga är verkligen avancerad med tanke på situationen hon sitter i.
Snabb jämförelse med Stefan Davidsson.. autism liknande grej de kör ?
Citera
Medlem
Skaraborg2s avatar
Innehar körkort.

Citat:
Ursprungligen postat av Chablisnoir
Hur var det?
Har MH körkort?
Bara en tanke.

Ja MH tog nyligen körkort innan hon greps.
Senast redigerad av Skaraborg2 2023-03-22 kl. 21:44.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jamen, precis.

du menar att hon ljuger för att skapa falska minnen hos berörd person? ptja det låter verkligen som något tagt från holleywood
Citera
2023-03-22, 21:43
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja hon tog nyligen körkort innan hon blev gripen.

haha det kortet fick hon verkligen mycket nytta utav!

asså dessa två jävla missfoster är så jävla blåsta att klockorna står stilla... och jag vet inte vem som är dummast av dem...

Men att läsa fupen när JJ försöker skylla på grannen hon hörde inte själv hur jävla korkad den historien lät?
Citera
2023-03-22, 21:44
Medlem
Pirellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vafallsvafalls
Det stämmer, men de säger så till MH inte bara när hon ska ange klockslag och tid. Utan även när hon ska tänka abstrakt på andra sätt.

Kanske p g a det fetade….. 👇

Jag tror att dom verkligen har detta i åtanke under förhören. Det hade nog slagit bakut på ett eller annat sätt annars. När man läser MHs förhör så hör man ju nästan hur det knakar när hon tänker och försöker förstå.
Citera
2023-03-22, 21:45
Medlem
Chablisnoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten112
Det är bara att ta sig en titt på bilder så ser man att hon ser lite retard ut. Negrer brukar ju i och för sig ha mycket lågt iq men M ser lite mongolid ut kanske vissa drag av down syndrom.

Det jag ser är en människa som blev född av en missbrukande mor.
Citera
2023-03-22, 21:50
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Hur var det?
Har MH körkort?
Bara en tanke.

Nja är inte så säker på det. Har träffat flera som är på gränsen till utvecklingsstörda som lyckats ta körkort. Riktiga byfånar
Citera
2023-03-22, 21:51
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Ja det är ju inte ett dugg synd om MH.
Och jag tror att denna charaden kommer inte vara lika lätt att spela på rättegången.
Det ska verkligen bli spännande att se om MH fortsätter ljuga och tala om hur hon sov sig igenom det mesta. Så intressant när dom börjar avslöja varandra och hatet från JJ mot MH i och med detta är nog omätbart. Onekligen spännande nästa vecka.
Citera
2023-03-22, 21:53
Medlem
Citat:
Hur var det?
Har MH körkort?
Bara en tanke.
Tror det bara var för automat men var någon felsägning(?) där hennes mamma trodde att hon bara hade för manuell.
Citera
2023-03-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Om inte JJ får livstid så är det nog rätt många som ligger risigt till. Typ alla som vittnat till hennes nackdel.
Ja hon kommer bli farlig när hon släpps ut
Hon glömmer inte
Otäck och farlig människa
Undra vad hennes föräldrar känner när de läser allt detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in