2023-03-19, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonbonshrimp
Riktigt trivsam serie. Gillar att Malin bossar David! Bra kemi och lättsam underhållning Malin är väl svt-korrespondent egentligen va ? Tycker jag känner igen henne från nåt annat
Gift med en känd författare också. Stephan Mendel.
Citera
2023-03-21, 19:27
Medlem
XtraXs avatar
Kvällens avsnitt.

Citera
2023-03-21, 22:57
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vad för slags tropisk sjukdom har Malin dragit på sig? suffe eller tidig elenfantidis verdis?
Kolla hennes ena sneda öga samt massor med osynliga knottror i fejjan, samt utmärglade armar,
kanske kan hennes eget besök hos virologen bli ett inslag om indisk sjukvård?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-21 kl. 23:01.
Citera
2023-03-21, 23:39
Medlem
Är det bara jag som får Erik Haag-vibbar? Att hon vad hon nu heter får en eller annan glidtur på bananexpressen och att David skiljer sig?
Citera
2023-03-22, 08:49
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Är det bara jag som får Erik Haag-vibbar? Att hon vad hon nu heter får en eller annan glidtur på bananexpressen och att David skiljer sig?

Haha nog för att david gillar spinkiga oattraktiva kvinnor, men hon är alldeles för mycket indier för en påg som vuxit upp i 80talets Lund. Men det vore kul om AKB blev bedragen av den där loppan
Citera
2023-03-27, 13:16
Medlem
bonbonshrimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
hon är typ indien korre

Ah, cool! Skitigt jobb :P
Citera
2023-03-27, 17:35
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad för slags tropisk sjukdom har Malin dragit på sig? suffe eller tidig elenfantidis verdis?
Kolla hennes ena sneda öga samt massor med osynliga knottror i fejjan, samt utmärglade armar,
kanske kan hennes eget besök hos virologen bli ett inslag om indisk sjukvård?

Veganism. Har du sett en vegan som ser frisk ut och har pondus?
Citera
2023-03-29, 00:32
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Haha nog för att david gillar spinkiga oattraktiva kvinnor, men hon är alldeles för mycket indier för en påg som vuxit upp i 80talets Lund. Men det vore kul om AKB blev bedragen av den där loppan
Och här sitter jag och tycker att hon är riktigt fin. Smaken är som baken
Citera
2023-03-29, 11:01
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Och här sitter jag och tycker att hon är riktigt fin. Smaken är som baken

Och tur är det själv gillar jag mörka kvinnor med former.
Citera
2023-03-30, 19:09
Medlem
Vad kul att ni tagit upp det, för jag spekulerade precis om att David och Malin har en kemi om att dom har knullat. Särskilt under senaste säsongen, tänker på när David tar på sig speedos på stranden och visar vad som döljer sig under handduken och Malin börjar skratta. Och när bägge är på marknaden och Malin hintar om att kryddan ökar sexlusten, hon frågar vad det kostar och svarar att vi tar 3kg och David tittar in i kameran lite sådär påkommen ansiktsuttryck och Malin stryker han på armen när dom går iväg.
Citera
2023-03-30, 21:38
Hon verkar trevlig men ser lite inavlad ut. Har en viss charm och är rar. Den indiska brytningen av engelskan gör att hon känns lite efterbliven och korkad. Men gillar henne, och de har bra kemi. Självklart otrogen med olika indier, men nog inte med David.
Citera
2023-03-30, 21:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Hon verkar trevlig men ser lite inavlad ut. Har en viss charm och är rar. Den indiska brytningen av engelskan gör att hon känns lite efterbliven och korkad. Men gillar henne, och de har bra kemi. Självklart otrogen med olika indier, men nog inte med David.
Hur vet du att dom har bra kemi? som ni alla säger,
är det just atet hon ser så jävla glad ut när hon pratar med honom som är den primära kemin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in