2023-03-21, 14:22
  #925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vendeleyind
Ja det er mange , og noen har tatt andre navn også da dem er gift eller skiftet av andre grunner.

Tror kanskje Skarning også er familien
Citera
2023-03-21, 14:27
  #926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vendeleyind
Nei jeg vet ikke. Men det du sier om innkreving er noe dem er kjent for. Hvem som er bror ,tante eller onkel aner jeg ikke, tror ikke dem vet selv hehe . Dersom du vil nøste litt i familien kan du jo begynne med R*bert, han har hvertfall 3 åpne profiler som flere Fredriksen kan nøstes videre . Samme etternavn
"Livets hårda skola"
Citera
2023-03-21, 14:33
  #927
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendeleyind
Ja det er mange , og noen har tatt andre navn også da dem er gift eller skiftet av andre grunner.

Slik jeg har forstått alle disse linjene så har BO sin stedatter fått barn med GM sin fetter. Jeg har stusset over om BO også kan være fra en slekt med reisende, men foreløpig er det ingenting av det jeg har funnet som kan bekrefte det.
Citera
2023-03-21, 14:36
  #928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan
Ja, men der står det ingenting om at samboeren er hjemme, eller at politiet har spurt etter henne.

Ja och det är så konstigt även det. Borde du nits bilder även på henne eller där en bit av henne är med..

Varför har inte polisen hört henne? Bristfälligt polisarbete? Eller behövs det ej om hon bara varit med och handlat..

Man undrar ju om förhöret ägde rum i husvagnen..
Citera
2023-03-21, 15:39
  #929
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stfu1709
I en norsk artikel, ska se om jag hittar den igen.
Tack. Blev nyfiken på vilken metod det är som kallas för "balsamering" av tidningen. Känns knappast professionellt utfört. Och av enskilda kroppsdelar? Först doppade han huvudet i stearin och sen frös han in det. Ett halvår senare tinade han upp huvudet och gjorde samma sak igen?
Citera
2023-03-21, 15:48
  #930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vendeleyind
Nei jeg vet ikke. Men det du sier om innkreving er noe dem er kjent for. Hvem som er bror ,tante eller onkel aner jeg ikke, tror ikke dem vet selv hehe . Dersom du vil nøste litt i familien kan du jo begynne med R*bert, han har hvertfall 3 åpne profiler som flere Fredriksen kan nøstes videre . Samme etternavn

Åh herregud. Er GM en tater-Fredriksen? Deres dna er jo over hele Norge.
Citera
2023-03-21, 15:50
  #931
Medlem
Altså. Jeg skjønner ikke hvordan man ikke kan bry seg mer om hverandre.

Familien dro helt til Sverige, men mannen sa samboeren var på tur med hunden. For en familie. Ikke ble de invitert inn for å vente. Dro de bare da? På Svenskegrensa for å handle tobakk, smågodt og bacon?

Lenken er nok delt flere ganger. Jeg har ikke lest tråden på ei stund. Måtte bare kommentere dette før jeg leser.

https://www.nrk.no/norge/politiet-bekrefter_-avdodes-familie-tok-kontakt-i-2019-1.16346773
Citera
2023-03-21, 15:59
  #932
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaenerysGot
Altså. Jeg skjønner ikke hvordan man ikke kan bry seg mer om hverandre.

Familien dro helt til Sverige, men mannen sa samboeren var på tur med hunden. For en familie. Ikke ble de invitert inn for å vente. Dro de bare da? På Svenskegrensa for å handle tobakk, smågodt og bacon?

Lenken er nok delt flere ganger. Jeg har ikke lest tråden på ei stund. Måtte bare kommentere dette før jeg leser.

https://www.nrk.no/norge/politiet-bekrefter_-avdodes-familie-tok-kontakt-i-2019-1.16346773

Mye rare ting i denne storyn.
De ble vartfall en veldig lang tur med den hunden…
Citera
2023-03-21, 16:07
  #933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Mye rare ting i denne storyn.
De ble vartfall en veldig lang tur med den hunden…

Ja, virkelig. Stakkars dame. Hun var sikkert ensom og hadde det ikke bra. Familien prøvde finne henne ja, men det var ikke akkurat god innsats..
Citera
2023-03-21, 16:09
  #934
Medlem
"Nå bekrefter svensk politi at familien tok kontakt.
– Det ble aldri formelt politianmeldt, men familien var fortsatt urolige og tok derfor kontakt med det svenske politiet, sier Per-Olav Forsman ved politiets avdeling for grove forbrytelser til SVT."
https://www.nrk.no/nyheter/fryseboks-saken-i-sverige-1.16346822

"Saken ble avsluttet.
Forsman sier det i stedet ble hentet inn noen kontrolloppplysninger, før saken ble avsluttet."
https://www.nrk.no/norge/politiet-bekrefter_-avdodes-familie-tok-kontakt-i-2019-1.16346773

"Redan 2019 åkte nära anhöriga från Norge till Sverige för att leta efter kvinnan som nu hittats i en frysbox i västra Värmland.
Nu bekräftas också att de kontaktade svensk polis – men en formell anmälan gjordes aldrig"
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/familjen-letade-efter-henne

"Politiadvokat i Agder, Vanja Bruvoll, opplyser til VG tirsdag at de har fått forespørsel om å bistå til identifisering av den avdøde kvinnen.
– Vi har ikke flere opplysninger før en formell identifisering er gjort. Agder politidistrikt har pårørendekontakter som bistår med varsling og oppfølging av eventuelle etterlatte."
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/fryseboks-saken-svensk-politi-bekrefter-kontakt-med-familien-i-2019.kdN2duROU
__________________
Senast redigerad av z-z-z 2023-03-21 kl. 16:39.
Citera
2023-03-21, 16:23
  #935
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
"Nå bekrefter svensk politi at familien tok kontakt.
– Det ble aldri formelt politianmeldt, men familien var fortsatt urolige og tok derfor kontakt med det svenske politiet, sier Per-Olav Forsman ved politiets avdeling for grove forbrytelser til SVT."
https://www.nrk.no/nyheter/fryseboks-saken-i-sverige-1.16346822

"Saken ble avsluttet.
Forsman sier det i stedet ble hentet inn noen kontrolloppplysninger, før saken ble avsluttet."
https://www.nrk.no/norge/politiet-bekrefter_-avdodes-familie-tok-kontakt-i-2019-1.16346773

Lurer på hva slags kontrollopplysninger de hentet inn, skulle tro det måtte innebære å ta kontakt med den savnede personlig.
Citera
2023-03-21, 16:28
  #936
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beautifulnighmare
Ja och det är så konstigt även det. Borde du nits bilder även på henne eller där en bit av henne är med..

Varför har inte polisen hört henne? Bristfälligt polisarbete? Eller behövs det ej om hon bara varit med och handlat..

Man undrar ju om förhöret ägde rum i husvagnen..

Hun er nok klippet ut av bildene med hensikt, da hun ikke var mistenkt for noe. Men, det er jo merkelig at de ikke har bedt om hennes vitnemål. Alternativt så kan hun også ha nektet å uttale seg.

Han ble kanskje avhørt utendørs, tidlig i mai er det jo fint ute stort sett. Og politiet kan vel egentlig ikke kreve å komme inn i huset uten en ransakingsordre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in