2023-03-21, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pucko
Ringvägen 27 i Taberg avspärrad. Ligger i direkt anslutning till det avspärrade skogspartiet.
Boende på adressen:
M. As*lya (man, 21 år)
O. As*lya (man, 34 år)
H. Aww*d (kvinna, 22 år)
- plus eventuella minderåriga.
*=a
Citera
2023-03-21, 07:57
Medlem
https://www.facebook.com/hanaa.awwad.52

Verkar vara kvinnan i fråga, stämmer med boendeort samt att annan person boende på adressen har kommenterat hennes bilder. Utifrån bilder verkar hon även ha ett barn..
Citera
2023-03-21, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Boende på adressen:
M. As*lya (man, 21 år)
O. As*lya (man, 34 år)
H. Aww*d (kvinna, 22 år)
*=a
M finns bara med på t ex hitta.se. Inte ratsit eller mrkoll, så är nog inte längre skriven där. Enligt hitta.se bor han ensam på adressen dessutom(om man klickar in på hans namn), så nog gamla uppgifter.
Citera
2023-03-21, 08:07
Medlem
SayWhatAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Boende på adressen:
M. As*lya (man, 21 år)
O. As*lya (man, 34 år)
H. Aww*d (kvinna, 22 år)
*=a
Mannen som fyllde 34 för en vecka sedan förekommer på Lexbase.
Citera
2023-03-21, 08:09
Medlem
Om man lyssnar på detta klipp, så sägs det precis i slutet att det finns uppgifter om ett större polisingripande i en bostad i närheten av platsen, men det har polisen inte kommenterat.

https://sverigesradio.se/artikel/polisinsats-i-taberg-misstankt-grovt-brott
Citera
2023-03-21, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Syftade på där den lilla pojken blev mördad.

Det ligger bara 300 meter från dubbelmordet i Norrahammar men de två sakerna har inte med varandra att göra.
Citera
2023-03-21, 08:21
Medlem
Ska ta mig till Taberg idag och kika läget.
Citera
2023-03-21, 08:32
Medlem
Flurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe82
Verkar vara som denna Liam inte har kunat utföra ännu ett barnamord. Tack för snabba svar från er. Och ber om ursäkt för min dåliga stavning körde bil och fick inte till skrivandet samtidigt.

Var en snabb tanke jag fick att han borde ha uppsökts och se om han hade något även med detta mord att göra.

Någon skrev om mordbrännaren med här. Han är jag näst intill 100 på sitter inlåst och dom morden hade enbart ekonomiska grunder.

Nä Salle är det inte, han sitter i Motala hårt medicinerad och målar tavlor. OT: Gick jag i samma klass med honom på gymnasiet. Han självmedicinerade istället för att få hjälp av vården tragisk allting.
Citera
2023-03-21, 08:38
Medlem
Skibladners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Ska ta mig till Taberg idag och kika läget.
Ja, tänk vilken nytta du kan göra! Lill-GW..
Citera
2023-03-21, 08:38
Medlem
Forulfs avatar
Enligt P4 Jkpg rör det sig om en kvinna i 40-årsåldern, hemmahörande i Göteborg.
Citera
2023-03-21, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Har funderat lite över Jo*llnar (*=u), som är försvunnen. Hon är ju ganska kort, kanske skulle hon kunna misstas för en yngre flicka, om man inte ser ansiktet osv?

Från efterlysningen(mp):

"Har någon sett 43-åriga Jo*llnar?
Hon är försvunnen sedan den 24 februari 2023 då hon senast sågs i Göteborg, det finns indikationer på att hon befinner sig i Jönköpingstrakten.
Jo*llnar har svart hårbotten med gul nyans på håret i övrigt. Hon är cirka 157 centimeter lång och väger cirka 65 kg."

Det verkar ju enligt P4 som du har rätt där.
Citera
2023-03-21, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe82
Var det inte i taberg en 12 årig kille blev mördad på öppen gata av en psykisk sjuk man i 20 års åldern för ca 10 år sen. Minns inte 100 om det var norrahammar eller taberg men dessa orter går ihop. Vet att för ca 5 år sen fixade soc en central lgh till han i jkpg och han hade barndoms hemmet på orten han mördade barnet. Min tanke är att han varit på besök hos föräldrarna och gjort det igen. Är det någon som Minns hans fullständiga namn så åker jag och tar reda på om det är äcklet. innan polisen hinner ta han. Är han är oskyldig denna gång så är han ändå förtjänt av en påhälsning för vad han gjort innan
Det var i Norrahamnar pojken blev mördad och 150 upp i backen brändes/mördades 2 personer av en Jugge (Zoran) tror jag han var. Han mördade nåt par på Häkensås med tror jag. 300 meter norrut vud Tallhöjden mördades en gängkriminell från Malmö. Vid Åsasjön så var det ett mord på 90 talet som nån skrev tidigare och en drunkning vid badplatsen för några år sen väldigt tragiskt för Åsabadet var fullt med folk. Mycket dödsfall där man växte upp!
Senast redigerad av Botteup123 2023-03-21 kl. 08:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in