2023-03-20, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe82
Ok ja det var en bit men vi vet inte var norrahammar han hade sitt barndoms hem. Någon borde veta hans namn dessa orter är knte stora. Än om staten skyddar äcklet med skyddat boende o identitet så borde man komma åt han om vi vet namnet på hans föräldrar

L*am Sallbr*ng
*i

Över en mil mellan orterna och ovan person sitter fortfarande på rättpsyk. Så släpp honom.
Citera
2023-03-20, 23:47
Medlem
kall-tingsryds avatar
Citat:
Någon som kan namnet på barna mördaren i norrahammar? 2 barnamord på en så liten ort är väldigt otroligt lm dom inte har samma förövare är ju 10 år emellan vet han hade permission från rättspsyk för 5 år sen typ. Så han är säkert helt släppt nu utannkrav för medicinering.
L*am Sallbr*ng,,,,,, hette Kr*st*an när mordet skedde.

* = i
Citera
2023-03-20, 23:50
Avslutad
Citat:
Någon som kan namnet på barna mördaren i norrahammar? 2 barnamord på en så liten ort är väldigt otroligt lm dom inte har samma förövare är ju 10 år emellan vet han hade permission från rättspsyk för 5 år sen typ. Så han är säkert helt släppt nu utannkrav för medicinering.
Kristian nått tror jag
Citera
2023-03-20, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pucko
L*am Sallbr*ng
*i

Över en mil mellan orterna och ovan person sitter fortfarande på rättpsyk. Så släpp honom.

Tack verkar vara rätt person. Staten har gett han hemlig adress. Men är det inte samma med rätts psyk som på kåken att man får en postbox medans man sitter inne???

Men litar på dig att han fortfarande är i förvar. Har han haft permis får vi verkligen hoppas att våra duktiga poliser besökt han. För så mycket mord vi har I vårat land borde snart staten o polisen lärt sig reda ut iaf ett barnamord

Men i min mening så anser jag det varje vuxen människas plikt att ta bort L*am från vår värld om man får möjlighet.
Citera
2023-03-20, 23:55
Medlem
Citat:
Ok ja det var en bit men vi vet inte var norrahammar han hade sitt barndoms hem. Någon borde veta hans namn dessa orter är knte stora. Än om staten skyddar äcklet med skyddat boende o identitet så borde man komma åt han om vi vet namnet på hans föräldrar
Jag vet inte hur väl bevandrad du är i dessa bygder? Det är inte precis "samma ort" vi talar om i dessa två fall. Kvällens händelse är i södra Taberg, på gränsen till det som är Månsarp. Här bor ca 1500. I Taberg närmare 5000 och i angränsande Norrahammar ytterligare 5000 st. Slutligen Hovslätt, var på gränsen mordet för 10 år sedan skedde, där bor ytterligare 3-4000 st. Detta är ett pärlband av orter som i stort sett hänger samman i en sammanhållen bygd, söder om Jkpg, med tot över 15000 invånare, ingen jätteliten ort alltså och de flesta känner i alla fall inte jag.
Citera
2023-03-20, 23:58
Medlem
Citat:
Tack verkar vara rätt person. Staten har gett han hemlig adress. Men är det inte samma med rätts psyk som på kåken att man får en postbox medans man sitter inne???

Men litar på dig att han fortfarande är i förvar. Har han haft permis får vi verkligen hoppas att våra duktiga poliser besökt han. För så mycket mord vi har I vårat land borde snart staten o polisen lärt sig reda ut iaf ett barnamord

Men i min mening så anser jag det varje vuxen människas plikt att ta bort L*am från vår värld om man får möjlighet.
Han har en särskild postadress, som bl a står på mrkoll
Citera
2023-03-21, 00:05
Medlem
Kollade bara rastit men då verkar det stämma han sitter inne än

Jag bor i Jönköping så lite koll på dom orternq
Citera
2023-03-21, 00:06
Medlem
38minuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peem
Jag vet inte hur väl bevandrad du är i dessa bygder? Det är inte precis "samma ort" vi talar om i dessa två fall. Kvällens händelse är i södra Taberg, på gränsen till det som är Månsarp. Här bor ca 1500. I Taberg närmare 5000 och i angränsande Norrahammar ytterligare 5000 st. Slutligen Hovslätt, var på gränsen mordet för 10 år sedan skedde, där bor ytterligare 3-4000 st. Detta är ett pärlband av orter som i stort sett hänger samman i en sammanhållen bygd, söder om Jkpg, med tot över 15000 invånare, ingen jätteliten ort alltså och de flesta känner i alla fall inte jag.

Det är dessutom närmre 20 år sedan detta mord ägde rum. Jag vill minnas att det var år 2004. Precis som du som tror jag inte att det skulle röra sig om samma person, för vid tidpunkten för händelsen i Norrahammar så led mördaren av paranoid schizofreni och trodde att pojken var en alien. Det var bara slumpen som avgjorde vem som föll offer den gången.
Citera
2023-03-21, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Även dubbelmordbranden med ekonomiska motiv skedde endast några hundra meter bort.

Ja, just det…. Oturskvarter
Citera
2023-03-21, 00:47
Medlem
allegragellers avatar
” 22:27 Pressuppkoppling kommer att ske 14:00 under tisdagen. Detaljer om detta kommer här på Polisen.se under förmiddagen.

Polisen kommer inte att kommentera utredningen mer under natten.

Text av
Presstalesperson Johnny Gustavsson Publicerad
20 mars 20:36”
Citera
2023-03-21, 00:51
Medlem
Verkar vara som denna Liam inte har kunat utföra ännu ett barnamord. Tack för snabba svar från er. Och ber om ursäkt för min dåliga stavning körde bil och fick inte till skrivandet samtidigt.

Var en snabb tanke jag fick att han borde ha uppsökts och se om han hade något även med detta mord att göra.

Någon skrev om mordbrännaren med här. Han är jag näst intill 100 på sitter inlåst och dom morden hade enbart ekonomiska grunder.
Citera
2023-03-21, 00:57
Medlem
SayWhatAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Även dubbelmordbranden med ekonomiska motiv skedde endast några hundra meter bort.
6,5km till Spånhultsvägen för att vara exakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in