Citat:
Ursprungligen postat av
Kaptenuno
Uppdatering om dagen.
Emelie Bumbi har ej skådats på HM.
Ej ringt min chef.
Dock så har min chef beslutat efter att hon vid flertal tillfällen återlämnat / byt kläder som hon har använt i div live att hon får inte längre handla på HM i Ängelholm & önskas ej i butiken pågrund utav detta samt att hon säger att hon ska ta bilder utav personalen.
Emelie sprang dock på en av mina kollegor på utanför Ica och min kollega fråga Emelie varför hon säger att hon känner henne då Emelie känner alla på HM.
De slutade iallafall med att dvärgen var snabbt därifrån med små korta dvärgsteg mot sitt råttbo.
En dag till med förluster för Emelie i hennes helt fantastiska liv.
Socialen i Ängelholm har även i dag fått in en orosanmälan om hennes betende.
Försäkringskassan är kontaktad och har mailat in 20 tal klipp där hon berättar om sin inkomst samt visar upp den.
Hon är polisanmäld för att hon hotar med att hägna ut min familj sen även för ett förtalsbrott då hon säger att jag har raggat på henne på Harrys 2010 när jag var 7 år gammal.
Emelie du kommer ångra att du gav dig på handikappade jag är långt ifrån färdig med dig!
Uppmanar alla som lånat ut pengar till henne och känner sig lurade att anmäla henne för bedrägeri.
Och ni som bara lånat och ej fått tbx ta de via kfm. De tar 15 min att skicka iväg så får hon mer skulder.
Nu kör vi #TeamSänkEmeliePluffi
#TeamSänkSarapåH&M
DU VET OM ATT MAN SER NÄR DU LJUGER SARA. SÅ KOMISKT GENOMSKINLIG.
Emelie har inte alls varit ute idag äns? Hon har varit med Chrille & spelat poker inatt.
Emelie har inte alls pratat med din kollega utanför H&M och Ica du är mkt duktig du på att ljuga. Men igen tror dig endå!
SNÄLLA NÅGON! Jag är inte ett dugg rädd för dig eller någon av er (vuxna) här och cyber mobbare här då jag redan betalat 35.000 i skatt. Jag gör ialla fall rätt för mig TILL skillnad från er ni kollar ju inte ens upp mig?! Ta reda på fakta nästa år istället för nästa år kommer ni ju faktiskt kunna se min inbetalning till skatteverket på internet. Så ni får ju nyfiket sitta här då och vänta på bevisen 2024, lycka till med tålamodet.
- Och sluta alla här göra tjänstefel och gömma er bakom en skärm och sluta anklaga någon som Heter Emelie Bergqvist. Emelie är den enda som gör rätt för sig här. Emelie pratar om dig själv i 3e person för hon är kaxig nog att våga sätta ner foten säga i från! Vem fan är som henne?
- Hade ni varit så kaxiga om det satt ca 2000 personer okända människor här på flashback och diskuterade er?
- Tänk er lite för innan ni öppnar käften.
- Hon som påstår heta Sara jobbar på H&M gör sannerligen ett mycket stort tjänstefel genom att Hota Bergqvist privat på detta sättet. Inte okej!Här är de nog Sara som gör fel.
- Bergqvist har all sin rättighet att besöka vilket kontor eller vilken butik hon vill i hela Sverige.
- Bergqvist menar också på att hon får prata med vem hon vill och handla vad hon vill.
- Vill också Bergqvist prata med chefen så pratar HON med chefen utan några problem.
- Bergqvist Iq är det inget fel på och hon kan googla nr på nätet som alla andra. Hon kommer ej tala om när hon ringer. Hon kommer när du minnst anar det på besök. Du skall vara oförberedd.
- Om ni här mobbare inte gillar Emelie är det helt okej!
- Vad Ni väljer att Tycka om Emelie Privat är en annan femma.
Mvh Emelie