2023-03-20, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Det började med att Linn blev sur för att Sophie avslöjade att Pelle och Linn hade haft sex. Linn bad Sophie att ta bort det på sina stories.

Sophie var grovt besviken på Linn (som hon trodde var hennes vän) att hon hade legat med hennes ex och sen skrivit just till henne att Pelle var ett sånt svin.

Sophie tyckte det var konstigt, då Linn visste att Pelle var ett känsligt ämne för Sophie.

Jag har för mig att Sophie kände sig som en påse skit, att Linn inte alls tog hänsyn till Sophies känslor. Jag antar att hon menade att det hade varit bättre ifall Linn hade anförtrott sig åt någon annan när det gällde hur grispelle hade betett sig.

Linn skrattade också ut Sophie när hon sa att de var vänner, så Sophie visade hur mycket de hade skrivit till varandra. Men jag antar att Linn kanske enbart utnyttjade Sophie för att få så mycket info om Pelle som möjligt.

Linn hävdar väl än idag att hon inte hade några känslor för Pelle förrän hon hade gjort slut med Marcus. Men vilken flickvän (som till och med ska gifta sig inom 1 år), struntar fullständigt i sin blivande man (som hon ska vara galet kär i) och åker många mil ner till en random kille. Trots att hennes älskade fästman inte vill att hon och dottern ska sova över där.

Nej, jag tror att hon blev förälskad i Pelle redan första gången de träffades. Varför skulle hon annars ha daglig kontakt, flera gånger med en random snubbe.

Enda gången jag har varit i en liknande situation var när jag träffade min man och vi bodde 2 timmar ifrån varandra, så vi skrev och pratade med varandra flera gånger om dagen tills vi kunde träffa varandra på helgerna. Skillnaden är att vi båda var singlar.

Så därför är det så uppenbart vad Linn höll på med och att hon måste ha utsatt Marcus för ett känslomässigt helvete.

Att Linn tog med sig hennes och Marcus gemensamma dotter till en annan kille när Marcus uttryckligen inte var bekväm med det är bland det värsta jag hört. Ond
Citera
2023-03-20, 15:14
Medlem
På ren svenska knullade hon bort sin chans till den där kärnfamiljen hon drömde om. Sin chans till en stabil framtid tillsammans med Markus alltså. Så tragiskt. Hon är ett barn som skaffar barn men förhoppningsvis släpper hon snart Disney och kommer in i matchen och verkligheten. Tre fantastiska flickor har hon fått, då skall man inte behöva leva i en fantasivärld.
Citera
2023-03-20, 15:58
”Såååååå mysigt” ”sååååååå fina verklgien”
”Såååå kul” ”suuuuuper gulligt”

-.-

11 åringar skriver och samtalar på detta sättet. Fan väx upp nån gång människa. Jag tänker att bli mamma borde förändra en som person. Men tydligen inte i hennes fall. Föder barn som om det inte finns en morgondag men är lika omogen som innan hon fick barn.
Citera
2023-03-20, 17:29
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Tack!
Ja, också mycket märkligt att hon umgås med Pelle när hon var tillsammans med Marcus, sover över hos Pelle, har daglig kontakt osv men hävdar att hon inte är kär - men sekunden det tar slut med Marcus så ligger hon med Pelle och då är hon helt plötsligt kär i honom? Hon var 100% kär i Pelle redan när hon var tillsammans med Marcus

Eller hur och sen hälsade på honom med tindra trots att Marcus inte var bekväm med det och bad henne åtminstone lämna tindra hemma. Visst ha vänner av motsatt kön men var öppen och ärlig med din sambo om detta och skriv inte 24/7 när sambon uppenbarligen inte vill det.

På bloggen skriver hon om helgen och hur lite tid hon och Simon har med varandra pga ekorrhjulet som de kallar det. På henne låter det som om de ör ensamma om att ha lite tid för varandra och att de själva kommit på ordet "ekorrhjulet". Sen hur lite tid kan de ha för varandra? Hon är hemma hela dagarna och hans utbildning verkar det väl si och så med. Hon verkar på fullt allvar tro att vi med riktiga arbeten har tid och rätt till både lunchrast och hälsotimme varje dag. Verkligheten och ett vanligt arbete kommer inte bli lätt för flickstackarn och då kommer hon och dåvarande spermadonatorn ha väldigt lite tid för varandra. Vanliga jobbtider, kanske skift och helgarbete, skjutsas till aktiviteter, läxläsning och övriga vardagssysslor. Idag kan Linn städa och plocka under de timmar hon arbetar
Senast redigerad av cosmic_dancer 2023-03-20 kl. 17:44.
Citera
2023-03-20, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Eller hur och sen hälsade på honom med tindra trots att Marcus inte var bekväm med det och bad henne åtminstone lämna tindra hemma. Visst ha vänner av motsatt kön men var öppen och ärlig med din sambo om detta och skriv inte 24/7 när sambon uppenbarligen inte vill det.

På bloggen skriver hon om helgen och hur lite tid hon och Simon har med varandra pga ekorrhjulet som de kallar det. På henne låter det som om de ör ensamma om att ha lite tid för varandra och att de själva kommit på ordet "ekorrhjulet". Sen hur lite tid kan de ha för varandra? Hon är hemma hela dagarna och hans utbildning verkar det väl si och så med. Hon verkar på fullt allvar tro att vi med riktiga arbeten har tid och rätt till både lunchrast och hälsotimme varje dag. Verkligheten och ett vanligt arbete kommer inte bli lätt för flickstackarn och då kommer hon och dåvarande spermadonatorn ha väldigt lite tid för varandra. Vanliga jobbtider, kanske skift och helgarbete, skjutsas till aktiviteter, läxläsning och övriga vardagssysslor. Idag kan Linn städa och plocka under de timmar hon arbetar

De har så lite tid för varandra… men de har varit på wedevågs herrgård OCH haft middagsgäster hemma😂. Knappast som att de aldrig ser varandra. Då får de väl strunta i denna typ av aktiviteter om dom känner att dom måste sitta hemma ensamma utan andra för att det skall räknas som att umgås
Citera
2023-03-20, 18:51
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
De har så lite tid för varandra… men de har varit på wedevågs herrgård OCH haft middagsgäster hemma😂. Knappast som att de aldrig ser varandra. Då får de väl strunta i denna typ av aktiviteter om dom känner att dom måste sitta hemma ensamma utan andra för att det skall räknas som att umgås

Dessutom var t och j inte hemma i helgen. De hade kunnat ordna barnvakt åt b och bara umgås med varandra om de nu var så längesen. Nä just ja man kan ju göra allt med eller utan barn, ingen skillnad...Linn missar ingenting. Det blir ju som sagt en smula märkligt att gnälla över bristen på umgänge med enbart Simon för att sen berätta att hela helgen har varit uppbokad med aktiviteter som inkluderade andra.

Låter mer som att Linn klagar på det för att det är det man ska göra men att hon och Simon egentligen har svårt att umgås de två eftersom de har noll gemensamt. Samt att relationen börjar sjunga på sista versen
Citera
2023-03-20, 19:12
Medlem
Citat:

Ja jävlar. Det kommer bli så brutalt för henne när det blir dags att börja jobba på riktigt. Bristen på utbildning, det tomma cv:t och de självdokumenterade samarbetssvårigheterna kommer göra att det som blir aktuellt är okvalificerade jobb inom handel eller omsorg där Linn kommer stå längst ner i hierarkin. Där kan hon leta i stjärnorna efter friskvårdstimmar och raster. Tur för henne att hon är lyckligt ovetande om detta än så länge.
Citera
2023-03-20, 19:48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Ja jävlar. Det kommer bli så brutalt för henne när det blir dags att börja jobba på riktigt. Bristen på utbildning, det tomma cv:t och de självdokumenterade samarbetssvårigheterna kommer göra att det som blir aktuellt är okvalificerade jobb inom handel eller omsorg där Linn kommer stå längst ner i hierarkin. Där kan hon leta i stjärnorna efter friskvårdstimmar och raster. Tur för henne att hon är lyckligt ovetande om detta än så länge.

Ja jävlar ja, 25 år och ändå arbetsmeriten är några timmar på guldfynd. Halvfärdig floristutbildning, kan inte ta kritik, kontrollerande och självisk. Linn är välkommen till mitt arbete (lss) där 13 timmarspass är vanligt, avbrott från rasten, konflikter, utåagarande boenden och gud vet allt. Inga hälsotimmar här inte
Citera
2023-03-20, 20:09
Citat:
Ja jävlar ja, 25 år och ändå arbetsmeriten är några timmar på guldfynd. Halvfärdig floristutbildning, kan inte ta kritik, kontrollerande och självisk. Linn är välkommen till mitt arbete (lss) där 13 timmarspass är vanligt, avbrott från rasten, konflikter, utåagarande boenden och gud vet allt. Inga hälsotimmar här inte

Gud ja att jobba inom LSS är skit tufft när jag jobbade inom det fanns det inte en enda stund att kunna gå på toa. Raster ingår inte överhuvudtaget. Sen en tid tillbaka när jag inte är hemmafru jobbar jag på en hjärtavdelning på ett av Sveriges största sjukhus. Där snackar vi högt tryck Sveriges största folksjukdom.. hjärtat.. Man kan inte lämna avdelningen överhuvudtaget för vi måste såklart ha full koll på alla patienters hjärtövervakning (telemetri) även under våra måltids uppehåll.. ”raster”. Hälsotimme vad är det ens för påhitt? Aldrig hört talas om faktist.
Yrken som lyfter Sverige och håller Sverige i rull verkar inte Linn ha koll på.
Senast redigerad av Kvalster69 2023-03-20 kl. 20:15.
Citera
2023-03-20, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Yrken som lyfter Sverige och håller Sverige i rull verkar inte Linn ha koll på.
Samtidigt är hon den första att gnälla när samhällsservicen inte faller henne i smaken. Ett skrapsår på lilla prinsessan? Japp, då åks det till akuten. Feber och förkylning? Direkt till vårdcentralen, och får hon inte en läkartid pronto är receptionisten dålig på sitt jobb. Då ska det ringas Kry eller liknande.
Citera
2023-03-20, 21:23
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Samtidigt är hon den första att gnälla när samhällsservicen inte faller henne i smaken. Ett skrapsår på lilla prinsessan? Japp, då åks det till akuten. Feber och förkylning? Direkt till vårdcentralen, och får hon inte en läkartid pronto är receptionisten dålig på sitt jobb. Då ska det ringas Kry eller liknande.

Helt sjukt. Vilken diva. Allt ska hon få serverat. Och det skall gnällas riktigt högt inför flera 100.000 följare. Att hon inte skäms, hon som själv sagt att hon egentligen hade velat bli sjuksköterska. Noll förståelse eller förmåga att kunna tänka utefter andras situation. Tänka bredare. Bara Hon.hon.hon som gäller 😅
Citera
2023-03-21, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Att Linn tog med sig hennes och Marcus gemensamma dotter till en annan kille när Marcus uttryckligen inte var bekväm med det är bland det värsta jag hört. Ond

Jag hade blivit sjukt orolig ifall någon gjorde så mot mitt barn och hade då tagit bilen ner till Nässjö (en resa på nästan 3 timmar) och knackat på hos Pelle och begärt att få va med mitt barn och se till att ingen skadar henne.

Tänk så snäll Marcus har varit mot Linn ( för att inte förlora vårdnaden om dottern) sen så anmäler Linn och Gabbe honom till Socialtjänsten. För att de vill leka lycklig kärnfamilj utan den Ursprungliga pappan.

Linn är så sjukt egoistisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in