Citat:
Ursprungligen postat av
60minuter
Det är som chockerar mig lite är att människor rent allmänt verkar känna mer hat emot män som tänder på fjortisar,än de som vill förgripa sig på småbarn.Hatet emot kliniska pedofiler kan även jag förstå trots att jag ser det som en psykisk störning.Däremot attraktionen till unga tjejer förstår jag inte varför det bringar fram så mycket hat?
Jag har läst och kommenterat i dumpens facebook grupp och visst finns det hat emot kliniska pedofiler, fast det största hatet riktar sig emot män som tänder på fjortisar.Iaf av vad märkt.
Största problemet är att människor tror att Dumpen jagar pedofiler.
Dom flesta som hängs ut av Dumpen har
NOLL med pedofili att göra. Dumpen fokuserar på översexuella desperata äldre män. Oftast lågbegåvade som knappt fått knulla i hela sina liv.
Om då en kåt 14-15 åring inleder konversationen med att dom vill knulla, med just dig, hur oattraktiv du än må vara. Ja då finns det män som är tillräckligt desperata för att nappa, och ger Dumpen chansen att tjäna sitt levebröd på.
Dumplingarna är för gaslightade av Dumpen för att förstå den
ENORMA skillnaden, att vilja knulla en 2 åring mot en 14-15 åring.
Om det var en massa småbarns knullare, som Dumpen satte fast, så tror jag faktiskt dom flesta hade tyckt det var en bra sak, även om det finns en anledning varför vi har ett rättssystem, och att man bör vända sig till polisen först och främst.
Men som vi alla vet så är det inte fallet, nu för tiden hängs det även ut folk som vill knulla fullt lagliga 15 åringar, eller vuxna människor som har sex med sina klienter (terapuet kvinnan).