Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Precis, TV förvränger det. Stavås Skistad är exempelvis knappt en tvärhand hög i verkligheten.
Det är ungefär samma som med gymnaster. Eftersom de alla inkl deras tränare (som är fd gymnaster) är väldigt korta tänker man man inte riktigt på hur korta de är när de visas bredvid varandra. Det är först när de står bredvid någon ”normal” person som det märks tydligt hur korta de är. Samma sak gäller med damskidåkare.