Citat:
Ursprungligen postat av
korvfalun
Norge 1 vinner såklart. Men pallplats kan vi ta 🙂
Jeg synes Norge 2 ser sterkt ut.
Erik Valnes fikk ødelagt VM. Han er sugen på revansj.
Ingvil Flugstad Østberg var ute av WC sirkuset i 2,5 år, er i form og har mye å ta igjen.
Begge kunne vært på Norges førstelag.
Harald Østberg Amundsen og Ragnhild Haga er også sterke og i form.
Både Frankrike og Italia har sterke lag - pallen?