2023-03-18, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
TT har ju skickat sms kl 1:09 till pojkvännen att hon blivit slagen av JJ. Så skadorna man ser på bilden är nog pga det. Obegripligt att hon kunde bli lurad att följa med JJ. Hon måste vara otroligt manipulativ

I FUP finns fler bilder från övervakningskameran när hon lämnar & där ser hon inte skadad ut
Citera
2023-03-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Du har fel, Sveriges världsunika tvillingregister motbevisar dig också.

Jaha? Vänligen upplys mig då exakt hur svenska tvillingregistret motbevisar mig.
Citera
2023-03-18, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Lugna dig nu.
Jag är fullständigt lugn.

Mins detta: Man kan vara vääääldigt störd men passera genom en P7 helt utan anmärkning.

Fattaru?
Citera
2023-03-18, 14:55
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linakova
Avsaknaden av kamp under själva strypningen gör ändå att jag utgår från att slaget i huvudet kom innan och att T var medvetslös när hon ströps. Det finns ju ingenting som tycks antyda på någon form av kamp om livet hos T samt övermanning av henne av J och M. Bristen på DNA-spår på såväl offer, MGM samt i lghn tycker jag tyder starkt för min slutsats i alla fall.

Det förklarar även dunsarna som grannen hört. Den tunga dunsen är när någon åker i golvet. Dom efterföljande är misshandel till exempel banka bakhuvudet några gånger i golvet så medvetslöshet uppstår. Därefter kan J i lungn och ro strypa T.
Citera
2023-03-18, 14:55
Medlem
Citat:
Jaha? Vänligen upplys mig då exakt hur svenska tvillingregistret motbevisar mig.

Att generna spelar en väldigt stor roll, ditt flum med tabula rasa är förlegat.
Citera
2023-03-18, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Du ska nog inte prata om halmgubbar som bygger dina åsikter på rasistisk smörja som gener från djungeln, 95% brottslighet från färgade i USA mm. mm.

Etnicitet och ärftliga egenskaper vet du uppenbarligen inte ett skit om. Du plockar säkert mycket från rasistiska sajter på nätet. Hur ska jag kunna argumentera på en vettig nivå med dig som fastnat i någon främlingsfientlig retorisk smörja från nätet.
Börja med att förklara den "rasistiska smörjan" jag länkat till, exempelvis FBI statistiken om svartas extrema överrepresentation av mord, eller att 95% av alla dömda för överfallsvåldtäkt i sverige har utländsk bakgrund.

Så svårt kan det inte vara att argumentera mot simpel rasistisk smörja, eller att förklara hur denna extrema brottsbenägenhet inte skulle ha någon relevans till aktuellt mord där de misstänkta har afrikansk och utländsk bakgrund.

Aktuell afrikan har dessutom ärvt gener från föräldrar som struntar i sina egna barn, anser du att det är helt frikopplat från Majas nedärvda beteende i samband med detta mord?

Upplys mig gärna, om du anser att jag inte vet ett skit om detta.
Citera
2023-03-18, 14:56
Medlem
Citat:
Att generna spelar en väldigt stor roll, ditt flum med tabula rasa är förlegat.

Är det svaret du ger mig? Jag gav dig en chans att motbevisa mig och du klarade inte ens av det? Näe, men där ser vi ju hur lite kunskap du verkligen besitter... Sluta fantisera ihop dina egna teorier och kom in i matchen.
Citera
2023-03-18, 14:57
Medlem
När TT smsar pojkvännen att hon blivit slagen varför åkte han inte och hämtade henne
Citera
2023-03-18, 14:59
Medlem
Citat:
Är det svaret du ger mig? Jag gav dig en chans att motbevisa mig och du klarade inte ens av det? Näe, men där ser vi ju hur lite kunskap du verkligen besitter... Sluta fantisera ihop dina egna teorier och kom in i matchen.

Du verkar inte mottaglig för nytänk. Givetvis har du rätt till att tro att jorden är platt också.
Citera
2023-03-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
När TT smsar pojkvännen att hon blivit slagen varför åkte han inte och hämtade henne

För att JJs trakasserier normaliserats till att vara fjortisbråk
Citera
2023-03-18, 15:02
Medlem
Citat:
Du verkar inte mottaglig för nytänk. Givetvis har du rätt till att tro att jorden är platt också.

Den av oss två som tror att jorden är platt är sannolikt du.

Jag ställde dig en enkel fråga hur tvillingregistret motbevisar mig och du kunde inte ens ge mig en utläggning? Det säger ju allt. Jag kan tyvärr inte ödsla mer tid på dig än så här.
Citera
2023-03-18, 15:02
Medlem
Att JJ uppgett att MH hållit fast TTs armar (stämmer säkert även om JJ rent teoretiskt hade kunnat haft benen över TTs armar) förstärker ju bara misstankarna om att det var ett mord och ingen misshandel som gått för långt. För då blev de ju sas två mot en. Men så långt tänkte nog inte JJ när hon berättade om vad som hänt.

Om jag uppfattade Rullman rätt var det en slump att de träffades på nöjet den kvällen. Så JJ tog nog chansen när den gavs. Men det förklarar nog att det genomfördes så amatörmässigt.

I förhöret säger JJ att hon har många vänner men att MH har bara henne. En ojämlik vänskap med andra ord. Hon litade nog helt på att MH inte skulle säga något. Ett starkt jag och ett svagt jag. Lite Knutby vibbar på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in