2023-03-18, 11:29
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liznekai
Men de visade negativt väl? De gjorde även på hårstrån tyckte jag att jag läste
Jag skummade bara igenom och såg bara att det fanns NÅGOT som testades positivt, men att det mesta var testat negativt. Sedan skummade jag sedan vidare. Nu kan jag inte hitta screeningen igen även efter lite sökning. Det är ju en rejäl lunta att söka igenom och jag har inte lust att lägga ner alltför mycket tid... Har du uppgifter om var screeningen finns så får du gärna berätta
Citera
2023-03-18, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
En av tjejerna är absolut psykopat tyvärr.
Att återvända och elda på känns inte helt stabilt och dessutom två gånger.
Den hjärnan är inte normal.

Att ta stryptag på någon annan är inte heller normalt. De flesta hade inte gjort det och backat långt innan.
Det är det som avgör om en människa är frisk i sina tankar eller inte.

Kallheten i hela händelseförloppet när hon åker till Donken talar tydligt om att hon är en psykopat och har absolut inte någon empati för vad hon just har gjort. Mycket obehagligt!

Jag hoppas på 18 år för den ena och minst 8 för den andra.

Riktigt skruvad är hon.

Nej de här med stryptag kommer oxå väga ganska tungt tror jag, Sangborn försöker förtvivlat förminska den här händelsen med "ett kort stryptag" men faktum kvarstår att stryptag togs, det finns ingen som kan verifiera hur länge stryptaget togs, om tiden ens är relevant, men vi har en död tjej som bevis.
Citera
2023-03-18, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linakova
Om du vill ha en lös teori från min sida så kan det ju möjligen bero på att man från början inte var helt övertygade om att T var död. Det framkommer ju i FUP:en att gärningsmännen inte hade några värjningsskador på sig, endast en topsning gav DNA-spår. Såvitt jag förstår det som fann man inte heller spår av mordet i badrummet? Detta kan ju i så fall också ha påverkat polisen till viss del i början i fråga av valet av prioriteringar.

För övrigt är de två saker jag tycker är mest förvånande med FUP:en just det att det låter som att man inte kunnat hitta spår alls varken på MGM eller i lägenheten som ens kan göra det skäligt att misstänka ett mord. Så som jag tolkar det jag läst i FUP:en så låter det ju som att MGM hade kunnat bli friade helt om man inte hittat T:s kropp.

Den andra saken jag blir förvånad över är att J faktiskt försökt bränna upp kroppen två gånger. Den såg jag inte komma alls.

Sunda tankar.

Min förvåning baseras på att de vet tidigt att något är väldigt galet och att de då inte trampar full gas på rätt sätt vad gäller en anhållen och misstänkt persons mobil och platsdata då någon orolig persons dotter, barnbarn, syskon eller kompis är försvunnen under de här omständigheterna.
Citera
2023-03-18, 11:33
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smalandsbo
Sluta med ditt rasistiska trams i varenda jävla inlägg.... MH är från Johannesburg, en STAD I SYDAFRIKA..
Staden har dessutom 4,5miljoner invånare, Sverige är en djungel för de som bor där...

Namnet "Mamelo" tyder på att hon är en basotho-brud. Namnet betyder "ståndaktig" på sotho. Basothos bor vanligtvis i Lesotho, samt i Oranjefristaten i Sydafrika. Basotho-brudarna anses allmänt (av zulus, xhosas, etc) vara ganska korkade, men samtidigt snälla och kåta.

Jag tycker att det blir fel om man bara skriver "neger" och "afrikan". Man måste kunna nyansera sådana här antropologiska fenomen.
Citera
2023-03-18, 11:36
Medlem
Älskar stavningen på Alex ceesay på fup.. "aleksisi"🤣
Citera
2023-03-18, 11:38
Medlem
Sidan.68 - Bild 17

fil:
B 1877-22 Eksjö TR B 1877-22 Aktbil 156.pdf

Vad är det för fel på MGM ?
Citera
2023-03-18, 11:38
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolnar
Otroligt klipp
Med vänlig hälsning, tjej

Håller absolut med, men tycker de stack ut att tjejen likna henne själv och att det är den enda videon hon sökt/kollat på.. jag brukar dra igenom 20-50 filmer haha och videos som hellre liknar nån man tänker på än sig själv..
Kan hon vart narcissist eller bara kåt på se "sig själv" bli gangbangad?
Citera
2023-03-18, 11:40
Medlem
Läste i ett förhör med Maja att Johanna dagen efter var lättad och upprymd över att T var död..det säger allt! Det där var ingen olycka😳
Och jag tror att den här Johanna är flera steg före den andra Johanna (Möller) med tanke på att hon börjar sin bana vid 20 års ålder..

Fullblodig narcissist som tycker synd om sig själv för att hon åkt dit och fått släpa en tung kropp i skogen 🙄
Citera
2023-03-18, 11:42
Medlem
Skaraborg2s avatar
Namnet Mamelo.

Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Namnet "Mamelo" tyder på att hon är en basotho-brud. Namnet betyder "ståndaktig" på sotho. Basothos bor vanligtvis i Lesotho, samt i Oranjefristaten i Sydafrika. Basotho-brudarna anses allmänt (av zulus, xhosas, etc) vara ganska korkade, men samtidigt snälla och kåta.

Jag tycker att det blir fel om man bara skriver "neger" och "afrikan". Man måste kunna nyansera sådana här antropologiska fenomen.

Där ser man.

Tyvärr var MH inte "ståndaktig" gentemot JJ. Nu har hon sin framtid bakom sig.
Citera
2023-03-18, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Spelar ingen roll men Div 3 damer är låg nivå.
Nej det är helt oväsentlig men det var ju det jag menar. Div tre dam är på lokal distrikts nivå, skulle TT ha matchat i tvåan istället ( jag har inte hittat några registrerade matcher för henne där) så är det fortfarande inte hög nivå.
Exakt det jag skrev!
Citera
2023-03-18, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Breivik är efter undersökningar inte bedömd som psykiskt sjuk, men han bär uppenbart på gener som inte bör avlas på.

Breivik är ett anekdotiskt exempel, och är inte min idol. Att du behöver använda det där resonemanget istället för sakliga argument, visar att du vet att jag har rätt i sak: etnicitet och ärftliga egenskaper har betydelse, och att dessa individer med invandrarbakgrund kommer från mycket våldsamma folkslag är inte enbart slumpen.

Försök gärna argumentera sakligt istället för med epitet och halmgubbar, om du kan.

Du ska nog inte prata om halmgubbar som bygger dina åsikter på rasistisk smörja som gener från djungeln, 95% brottslighet från färgade i USA mm. mm.

Etnicitet och ärftliga egenskaper vet du uppenbarligen inte ett skit om. Du plockar säkert mycket från rasistiska sajter på nätet. Hur ska jag kunna argumentera på en vettig nivå med dig som fastnat i någon främlingsfientlig retorisk smörja från nätet.
Citera
2023-03-18, 11:44
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Jag tycker verkligen inte att JJ är sjukt snygg utan precis tvärtom.

Däremot är hon ung och kommer att bli poppis bland tanterna som vill ha en ung lekkamrat. JJ kanske redan har prövat på lesbisk kärlek. Har hon inte det så kommer detta att ske. Efter några år är hon mycket van och "inkörd". MH antar jag är bisexuell eller lesbisk så hon kommer att trivas även om inte heller är någon skönhet. Båda kommer i framtiden att trivas bra - så bra man nu kan trivas på ett fängelse.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wP2Pnn/mordarna-far-inte-gifta-sig

Finns det inga vettiga människor som jobbar i fängelser? Sådant skulle inte få förekomma. De skulle få hjälp med sina problem o komma ut som starka vettiga bra människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in