Citat:
Ursprungligen postat av
Ellen-kat
Hej,
Jag erkänner att jag är porrberoende. Nu har jag snöat in på filmer med styvsyskon som har sex. Det finns ju sjukt mycket så det måste kåta upp många.
Men hur många har egentligen i verkligheten haft sex med bonussyskon? Det måste ju hända. Tänker tonåringar under samma tak.
För typ 10 år sedan när jag var 12 så under ett par år så hade morsan ihop det med en kille som hade en son som var 15. Jag hade en crush på honom men han fattade inget. Om vi vore ett par år äldre så kanske...
Klart det har hänt. Kanske inte förkommer så jätte ofta då det är ganska äckligt oavsett om man inte är syskon till blodet. Hoppas att du förstår att på filmerna så är personerna inte ”styvsyskon” på riktigt. Tror faktiskt att du kan ha blivit en aning skadad efter allt tittande. Klart det kommer locka folk om rubriken lyder ”Sharing bed with my stepbro”. Its not the reality.
Är du verkligen säker på att han inte fattade? Han kanske bara tyckte du var konstig som försökte flörta med honom, och jag fullständigt förstår honom. Det är en helt annan sak om man kollar det på film för att fantisera lite. Fine. Men om man går så pass långt att man hade kunnat göra det i verkligheten. Det är rätt sjukt för det är inte vad man har ett syskon till. Genom att börja snuska sig med varandra så förstör man bara hela relationen.