Citat:
Ursprungligen postat av
Ellen-kat
Jag är en tjej på 21 år. På senare tid har jag blivit besatt av tanken att jag vill ha gruppsex med mina kompisar. Vi är ett gäng på 5 tjejer och 3 killar som hänger och festar tillsammans. Det finns två par i gänget. Jag har legat med en av killarna som nu är ihop med min bästis. En av tjejerna som är lebb har jag tjejsex med lite då och då eftersom jag är bi.
Jag tänker om man har lite fest och alla har druckit lite lagom så kanske det blir läge. Men hur får man liksom igång det? Det kan ju bli sjukt konstig stämning. Hur kommer paren att tycka? Kompisen som är lebb har aldrig haft en kille och jag undrar om hon vill prova det eller om någon av de andra tjejerna vill prova lebb. Förutom att få killarnas kukar vill jag gärna prova tjejsex med fler av mina tjejkompisar.
Det kan ju bli helt underbart men jag är rädd att det blir fiasko och vår vänskap tar slut. Vad göra? Någon som fått till det med sina kompisar och fortfarande är vänner?
Jag var nästan med om det här, dock med en killompis och en kille som var mer bekant. Vi var skapligt berusade och hamnade i säng med mig i centrum. Dock så ångrade sig den ena och drog därifrån snabbt som fan och jag och andra kompisen blev kvar. Allt kändes dock väldigt weird och vi avbröt det hela, haha.
Det tog flera månader, ja kanske ett halvår innan vår kompisrelation kändes normal igen.
Vi blir fortfarande lika generade båda två de få gånger det hela kommit på tal. Vi försöker liksom förtränga det hela, hahaha.
Vi är fortfarande vänner så här 14 år senare.